XXL Nutrition

Wat is er aan de hand met mijn chest? Steinerism??

Even een update voor de mensen die geïnteresseerd zijn, ook al is dit topic al aardig oud aan het worden.

Heb onderzoek laten doen in het ziekenhuis d.m.v een echografie. Ze hebben niets afwijkends kunnen vinden. Blijkbaar ook geen scar tissue of iets dergelijks wat ik toch vreemd vind.

Ik ben de bulk ingegaan om te kijken hoe het eruit zou zijn als ik significant meer vet zou vasthouden. Ik ben 12KG aangekomen waarvan voornamelijk vet en vocht. Mijn chest ziet er nog steeds hetzelfde uit waardoor ik de conclusie trek dat ik weinig vet vasthoud op mijn chest.

Inmiddels ben ik het gaan accepteren maar toch vind ik het raar dat er niemand is die mij een ''diagnose'' kan geven. Ik ben er toch echt van overtuigd dat mijn borst op een abnormale manier degenereerd.

Maar goed, niks aan te doen blijkbaar. Unlucky genetics :P

Het menselijk lichaam is zeker niet 100% verklaarbaar ;)

Het is heel goed mogelijk dat er muscle tears in je Chest zijn geweest waardoor het weefsel is verdwenen. Doktoren hebben hier zo goed als geen kennis over, Je kan het beste kijken naar Amerikaanse speclisten want nederlandse doktoren ect. Hebben hier 0 onderzoek naar gedaan. Als je een eventuele oplossing zoekt die in theorie 100% zou moeten werken als er daadwerkelijk muscle tears zouden zijn is het laten injecteren van Stemcellen in je Chest, Er zijn professionele Armworstelaars die na een gedeeltelijke Biceptear (muscle, geen tendontear) na injecteren hun gehele bicep weer terug hebben, het duurde wel 6~ maanden maar het is het wat mij betreft zeker waard. In america kan je zonder doktersverwijzing zelfstandig de injecties laten doen door professionals, het is btw super safe en erkend. Echter weet ik niet wat er op het gebied van Stamcell injecties in nederland te doen is. Ik hoop wel dat je ik je nieuwe informatie heb kunnen verschaffen en een mogelijke oplossing

• Topic Starter Topic Starter
Het is heel goed mogelijk dat er muscle tears in je Chest zijn geweest waardoor het weefsel is verdwenen. Doktoren hebben hier zo goed als geen kennis over, Je kan het beste kijken naar Amerikaanse speclisten want nederlandse doktoren ect. Hebben hier 0 onderzoek naar gedaan. Als je een eventuele oplossing zoekt die in theorie 100% zou moeten werken als er daadwerkelijk muscle tears zouden zijn is het laten injecteren van Stemcellen in je Chest, Er zijn professionele Armworstelaars die na een gedeeltelijke Biceptear (muscle, geen tendontear) na injecteren hun gehele bicep weer terug hebben, het duurde wel 6~ maanden maar het is het wat mij betreft zeker waard. In america kan je zonder doktersverwijzing zelfstandig de injecties laten doen door professionals, het is btw super safe en erkend. Echter weet ik niet wat er op het gebied van Stamcell injecties in nederland te doen is. Ik hoop wel dat je ik je nieuwe informatie heb kunnen verschaffen en een mogelijke oplossing
Thanks voor je reactie man! Stamcell inejcts klinkt interessant en ik ga mij hier zeker in verdiepen!

Terug
Naar boven