60-70mg/ed.
Verdelen in 2 of 3x?
Dus 's ochtends en voor de training. Of 's ochtends in de middag en voor het slapen?
Verdelen in 2 of 3x?
Dus 's ochtends en voor de training. Of 's ochtends in de middag en voor het slapen?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
60-70mg/ed.
Verdelen in 2 of 3x?
hij zal wel een reden hebben om 70mg te pakken gozer..
indien je op de 60-70 gaat zitten 2 - 3 keer luister dan gewoon naar je lichaam
Bedankt voor je inbreng.
Toch krijg ik liever advies van iemand met ervaring, en niet iemand van 20 met de stats van mijn broertje.
Kansloze opmerking gooss. Gezeik over Stats. Die van hem staan er iig. En Stats zeggen hier toch geen ****. Want denk dat de meeste ze niet bij houden. Maar succes met je kuur verder.
Bedankt voor je inbreng.
Toch krijg ik liever advies van iemand met ervaring, en niet iemand van 20 met de stats van mijn broertje.
Ik zeg lees goed in als je op 70mg gaat zitten denk ik zo dat je wel weet waar je het over hebt!?
Winny heeft een half waarde tijd van 8 uur (correct me if i'm wrong)dus reken het zelf uit!!
Iedereen kan wel lekker bijdehand doe tegen mekaar maar kan elkaar ook helpen door gewoon antwoord tegeven!
just my 2 cent
Bedankt voor je inbreng.
Cut.Waar ga je het eigenlijk voor gebruiken, bulk of cut?