MuscleMeat

Winny only.

2x ivm met maagzuur meer x zeker niet

hij zal wel een reden hebben om 70mg te pakken gozer..

hou het lekker op 50mg - 6 weken is veel beter

• Topic Starter Topic Starter
Ik vroeg niet welke dosering ik moest nemen, maar de verschillende meningen over inname.

@ William, thanks.

indien je op de 60-70 gaat zitten 2 - 3 keer luister dan gewoon naar je lichaam

Bedankt voor je inbreng.
Toch krijg ik liever advies van iemand met ervaring, en niet iemand van 20 met de stats van mijn broertje.

Kansloze opmerking gooss. Gezeik over Stats. Die van hem staan er iig. En Stats zeggen hier toch geen ****. Want denk dat de meeste ze niet bij houden. Maar succes met je kuur verder.

in 2 a 3x is niks mis mee hoor.
maar aangezien je op die doseringen zit neem ik aan dat je ook weet hoe je er mee moet omgaan, of zelf al dingen hebt opgezocht. hier zijn zoveel topics over..
succes met je kuur in ieder geval ;)

Kansloze opmerking gooss. Gezeik over Stats. Die van hem staan er iig. En Stats zeggen hier toch geen ****. Want denk dat de meeste ze niet bij houden. Maar succes met je kuur verder.

Zijn opmerking was helemaal niet kansloos. De korte tijd dat ik hier aanwezig ben, zie ik enorm veel posters in het AAS gedeelte die zelf geen ervaring hebben en toch advies geven over AAS - gebruik oid. Sommige van hen lijken zich zelf dan nog niet eens ingelezen te hebben en vertellen maar wat op 'goed gevoel'; naar analogie van een zak snoep te eten of wat ze denken. Dat is ronduit gevaarlijk in vele gemakkelijk en zeker niet welkom.

60 mg 3 x 20 deed ik altijd, nergens last van.

Ik zeg lees goed in als je op 70mg gaat zitten denk ik zo dat je wel weet waar je het over hebt!?
Winny heeft een half waarde tijd van 8 uur (correct me if i'm wrong)dus reken het zelf uit!!
Iedereen kan wel lekker bijdehand doe tegen mekaar maar kan elkaar ook helpen door gewoon antwoord tegeven!
just my 2 cent

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg lees goed in als je op 70mg gaat zitten denk ik zo dat je wel weet waar je het over hebt!?
Winny heeft een half waarde tijd van 8 uur (correct me if i'm wrong)dus reken het zelf uit!!
Iedereen kan wel lekker bijdehand doe tegen mekaar maar kan elkaar ook helpen door gewoon antwoord tegeven!
just my 2 cent

Ik weet wat ik doe, ik ken de halfwaarde 8-9 uur. Het gaat niet om de halfwaarde maar wat het emest optimaal is. Sommige mensen zweren erbij om alles in 1x voor de training te nemen wat een enorme piek levert. Wel erg belastend voor de lever.

Ik zeg in 2x verdelen! BV s'ochtends en s'avonds
Succes man!

Waar ga je het eigenlijk voor gebruiken, bulk of cut?

Terug
Naar boven