XXL Nutrition

Winny/Test (1e Kuur)

StefanAmsterdam

Cool Novice
Waardering
5
Lengte
1m70
Massa
60kg
Vetpercentage
10%
Ik ga deze week beginnen met:

1-4 Winny (40mg ED)
1-10 Test E (500mg EW)

11-14 Nolva

Ik had nog even 2 vraagjes over Clen en HCG,

- HCG/ Is het nodig mee te pakken bij een eerste kuurtje? Zoja wanneer kan ik er dan het best mee beginnen, aangezien ik steeds wat anders lees? (ene begint laatste weken van zn kuur, andere vanaf week 3 al)
- Clen/ Zat te denken aan week 10-12, of is het beter pas na de nakuur, of juist beter w 8-10?

Zit op +/- 3400 Kcal met ogv 40/50/10 (EKV) < Kcal gooi ik omhoog als ik merk dat het niet genoeg is.

Gelieve geen reacties over dat ik nog meer natty kan gainen, dat weet ik. Maar aangezien ik vanaf de zomer elke dag suited up moet, neem ik even een shortcut. En een pak hoort perfect getailored te zijn, dus geen zin elke keer nieuwe pakken te moeten laten maken ($$$) .

Hopelijk kom ik tevreden uit die kuur (hoef niet superbuff te zijn, gewoon goed shredded + wat massa).

Alvast bedankt.

60KG srsly?

Watvoor suit heb je het over dan?? Een wetsuit? :o

Gast je weegt 60kg heeft niks met meer naturel te gainen te maken dit is diep maar dan ook wel extreem diep triest

• Topic Starter Topic Starter
op 170cm

en om elk half jaar nieuwe pakken te moeten laten tailoren vind mn portomonee ook niet fijn. Dus mijn plan is om een shortcut te pakken en dan rond mn resultaat te blijven (als k er tevreden mee ben). gain k t gewoon natty terug.

Maar peeps come on! ik zet t er nog onder dat ik geen nutteloze reacties hoef want daar schiet k niks mee op. t is niet zo dat jullie me op andere gedachten gaan brengen ofzo, dus als er gewoon antwoord gegeven kan worden op mn vragen.. bij voorbaat dank

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 08:58 ----------

Haha... WTF kerel... Ga op zijn MINST naar 70KG... Maargoed we kunnen hier alles zeggen en je topic afbranden, je gaat het toch wel doen...

Si, thank u :)

Gast je weegt 60kg heeft niks met meer naturel te gainen te maken dit is diep maar dan ook wel extreem diep triest

Ik ben teminste eerlijk over mn stats.. en wat mn idee erachter is.
Genoeg mensen hier die liegen over hun stats, en meer dan genoeg die ook gelijk beginnen met kuren en dan maar een nieuw account maken om niet zo afgebrand te worden als ze met zo'n vraag komen.

Mr srs, gaan mn vragen niet niet beantwoord worden door mn stats?

Er zal vast wel iemand inhoudelijk reageren.

HCG geen ervaring mee en snap sowieso niet waarom je de Clen wilt nemen tijdens of na je kuur.

7% swa, en k heb al niet veel massa dus dan verlies k ook t minst.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 09:19 ----------

+ ik ben van de shortcuts zoals je gemerkt hebt. :D

eind augustus begint mn opleiding, dus moet eind juli mn shape gehaald hebben, om dan mn pakken te kunnen laten maken.

Ja maar waarom zou je Clen direct na je kuur willen nemen?! Ga je je massa zeker weer direct verspelen...

Pakken nodig voor een studie? IVA zeker? :o

Ja maar waarom zou je Clen direct na je kuur willen nemen?! Ga je je massa zeker weer direct verspelen...

Pakken nodig voor een studie? IVA zeker? :o

Ja, maar verbrand alleen vet toch, (bijna) geen spiermassa, daarom mssn beter tijdens de kuur.

Studie kan ik geen uitspraak over doen :o

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 09:28 ----------

anders pak ik anavar ipv clen, k hoef maar 3% kwijt te raken. Gain k nog wat extra's

Dit wordt lachen. Stel je komt 10 kilo bij.
Het is dan eind juli. Je gaat pakken laten maken.
Begin van je studie ben je al weer 4 kilo kwijt. Pakken zitten niet meer optimaal.
September vallen de pakken van je lijf.
Oktober/november ben je vet geworden van het eten omdat anders je pakken niet meer passen.
Mooie transformatie!

Hcg tijdens de kuur.

Clen niet gebruiken.

Kuren om deze reden is wel slecht. Je bent Eker van plan hierna weer naturel door te trainn? Waarschijnlijk doe je dat een paar maandenen dan gaat de volgende er in. Je kan makkelijk flink wat naturel gainen. Hoe lang train je?

Hcg tijdens de kuur.

Clen niet gebruiken.

Kuren om deze reden is wel slecht. Je bent Eker van plan hierna weer naturel door te trainn? Waarschijnlijk doe je dat een paar maandenen dan gaat de volgende er in. Je kan makkelijk flink wat naturel gainen. Hoe lang train je?

Mee laten lopen vanaf week 5?

Anavar ipv clen dan?

nu zo'n 4 maanden, ben van de ene op de andere dag gestopt met stickies roken, zoop ieder weekend, is nu ook verranderd. De dedication is er, daarom vind ik eig dat de vooroordelen weer te snel komen mrja dat zul je blijven houden op een forum.

Ik zie wel of ik tevreden ben met t resultaat mssn knal ik er idd nog een kuurtje tegenaan.

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:11 ----------

Begin van je studie ben je al weer 4 kilo kwijt. Pakken zitten niet meer optimaal.
Oktober/november ben je vet geworden van het eten omdat anders je pakken niet meer passen.
Mooie transformatie!

k ben zo rond begin juli klaar met de kuur, laat ik begin/midden augustus ze maken. In die tijd loose ik idd wat, maar ik denk dat er dan niet zo heel veel meer vanaf gaat.

We'll see..

School zelf begint ook pas 2e week van Sept dus heb wat speling met het maken van dem suits

Laatst bewerkt:
Mooie transformatie!

Hahaha, dacht ik ook.

Nu 10kg pakken en dan is de zomer gedaan, begint zn opleiding en zal het met trainen ook snel veel minder zijn. bye bye gains.

Mee laten lopen vanaf week 5?

Anavar ipv clen dan?

nu zo'n 4 maanden, ben van de ene op de andere dag gestopt met stickies roken, zoop ieder weekend, is nu ook verranderd. De dedication is er, daarom vind ik eig dat de vooroordelen weer te snel komen mrja dat zul je blijven houden op een forum.

Ik zie wel of ik tevreden ben met t resultaat mssn knal ik er idd nog een kuurtje tegenaan.

Oww je traint al 4 maanden!
Ja wie is er niet begonnen met kuren na 4maanden trainen ???
De vooroordelen komen te snel haha, vind je het heel gek je bent 1 grote grap.

Maar de kuur ziet er prima uit, hcg zou je mee kunnen laten lopen vanaf week 5 indd.
2x 250iu per week, bijvoorbeeld op maandag en donderdag.
Nolva 2 weken na laatste injectie starten 4 weken 20mg, hcg 1 week voor de nakuur stoppen.
suc6!

ja maar jonges deze man traint al 4 maanden he:o beter doseer je hoger. ik denk dat je beter 1 gram per week kan zetten en dan 100mg anavar per dag eerste 6 weken anders gain je nooit. je train al zo lang en je voedingsschema zal wel zo goed zijn dat je niet meer gaint met lage doseringen.

ja maar jonges deze man traint al 4 maanden he:o beter doseer je hoger. ik denk dat je beter 1 gram per week kan zetten en dan 100mg anavar per dag eerste 6 weken anders gain je nooit. je train al zo lang en je voedingsschema zal wel zo goed zijn dat je niet meer gaint met lage doseringen.

Ben afgelope 4 maanden 6kg gegained dus niks te klagen over mn gains ;)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:35 ----------

ik had nog een ghost accountje waarmee k dit ook kon posten was al dit gebitch niet gekomen :D Maar no stress keep dem comming, "wanneer ze praten gaat t goed, wanneer ze haten gaat t beter"

maar ieder zn ding toch boys, of werkt t tegenwoordig niet meer zo ???

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:37 ----------

Hahaha, dacht ik ook.

Nu 10kg pakken en dan is de zomer gedaan, begint zn opleiding en zal het met trainen ook snel veel minder zijn. bye bye gains.

uhu daarom wordt er gekuurd toch, even gainen daarna weer alles loosen :)

Werk nu ook 5 dagen pw 40uur, so your argument is invalid bro

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:41 ----------

Oww je traint al 4 maanden!
Ja wie is er niet begonnen met kuren na 4maanden trainen ???
De vooroordelen komen te snel haha, vind je het heel gek je bent 1 grote grap.

Maar de kuur ziet er prima uit, hcg zou je mee kunnen laten lopen vanaf week 5 indd.
2x 250iu per week, bijvoorbeeld op maandag en donderdag.
Nolva 2 weken na laatste injectie starten 4 weken 20mg, hcg 1 week voor de nakuur stoppen.
suc6!

Merci, teminste nog nuttige info waar ik wat mee kan

Laatst bewerkt:
uhu daarom wordt er gekuurd toch, even gainen daarna weer alles loosen :)

Werk nu ook 5 dagen pw 40uur, so your argument is invalid bro
wat heeft je werk met gains te maken ? ik werkte afgelopen zomer 50 uur in de week maar toch hield ik me aan een strict voedingsschema

Omdat hij zegt dat zodra ik aan mn studie begin k 't trainen links ga laten liggen.
Ik weet me nu ook gewoon aan mn voeding- en trainingschema te houden, daarom is zn argument invalid.

Terug
Naar boven