AndroidHealthClinic

Winny/Test (1e Kuur)

• Topic Starter Topic Starter
Eeeh ben nog niet klaar hier bro.. oa, waar kan ik een huidplooimeter vinden, bij mij in gym hebben ze alleen zo'n weegschaal die je bf uitrekend maar wil 't ff precies weten.. liefst vandaag of morgen nog voor ik die kuur knal.

Ook ff goeie fototjes schieten voor before en afterpics.

---------- Post toegevoegd Fri 11 May 2012 om 13:31 ----------

btw, hoezo denken mensen dat ik troll?

:trollface:

Bij B&F kun je huidplooimeter kopen.

Thanks

Maar die heb ik niet voor morgen binnen denks.
Ga wel ff kijken zo'n vitamine/suplementen winkel hier op de prinsengracht morgenochtend. Moet sws die gekke creatine inslaan toch

Je maakt toch cker een grapje he met je AAS?
Ik train nu 3 jaar, en ga me nu pas inlezen over AAS, om het misschien volgend jaar te gebruiken.

En jij met 4 maanden wilt nu al beginnen? In het begin durfde ik daar niet eens over te denken...

Volgens mij weet je niet goed waar je mee bezig bent...

Jij bent die gekke merk ik al.

Maar nee srs man. Omdat ik na 4 maanden begin met dem roids is niet omdat ik niet weet waar ik mee bezig ben, anders zou ik 1/ niet op een forum zitten waar ik me in kan lezen over roids 2/ zou ik er na 4 maanden nog helemaal niet aan denken 3/ dacht ik dat roids puur gif waren ;)

Dan heb je die morgen wel binnen als postnl zijn werk goed doet.

Leveren die ook op zaterdag dan? Maar heb nu viavia eentje weten te regelen dus heeft eig geen haast meer. Wel handig om zo'n ding te hebben, maar kijk morgen ook ff bij die winkel aangezien k daar sws wat spullen moet halen. Thanks iig.

PostNL bezorgd ook op zaterdag, al moet je wel rekening houden met langere levertijden dan soms word beloofd.

PostNL bezorgd ook op zaterdag, al moet je wel rekening houden met langere levertijden dan soms word beloofd.

Meestal gaat het gewoon goed, alleen de laatste tijd heeft postnl wel eens wat problemen gehad. Ik heb er zelf gelukkig geen last van gehad.

Terug
Naar boven