AndroidHealthClinic

Winny/Test (1e Kuur)

• Topic Starter Topic Starter
Een opleding bij Mc Donalds is geen studie.

You want fries with that? Haha lolbroek :rolleyes:

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 13:27 ----------

Gozer jij hebt zwaar ondergewicht. Als je voedingsschema serieus in elkaar zit, wat ik betwijfel, dan kun je van nu tot aan de zomer al makkelijk 6 kilo gainen. NATUREL. Probleem is gewoon dat als jouw voeding niet goed zit, dat je je gains na je kuur ook niet behoud. Fysiek wordt mooier als je eerst een basis op bouwt en daarna pas gaat kuren.

Kuren om een pak aan te kunnen. Domste shit ever...

Not sure if srs, did u even read? '

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 14:05 ----------

maar als je zegt dat ik natty al 6kg kan gainen, wat voor beast moet ik dan wel niet on roids worden

perfectly tailored? Eens.

10 weken kuren? 10kg winst? Waarschijnlijk wel.
10 weken naturel met jouw stats? 5kg winst? Waarschijnlijk wel.

10 weken kuren en 10 weken later? Restant -> mogelijk 5kg winst (of minder, omdat je nog moet herstellen, dieet niet goed loopt etc etc.).

Wanneer laat je je pak aanmeten?

post even je voedingsschema en trainingsschema ik ben gewoon benieuwd :P daarbij squat/deadlift je?

perfectly tailored? Eens.

10 weken kuren? 10kg winst? Waarschijnlijk wel.
10 weken naturel met jouw stats? 5kg winst? Waarschijnlijk wel.

10 weken kuren en 10 weken later? Restant -> mogelijk 5kg winst (of minder, omdat je nog moet herstellen, dieet niet goed loopt etc etc.).

Wanneer laat je je pak aanmeten?

K moet mn pakken zo rond 2e week van sept hebben, dus ga ff informeren hoelang enz t duurt, mr denk ergens in augustus.

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 15:36 ----------

post even je voedingsschema en trainingsschema ik ben gewoon benieuwd :P daarbij squat/deadlift je?

Ben nu op werk, gooi vnv mn eetschema hier. Ja k squat en deadlift.

Trainingsschema atm:
Ma: Borst/Biceps
Di: Benen
Wo: Rust/soms wat cardio
Do: Rug/Buik
Vrij: Schouders/Triceps

^ ga mn trainingsschema wel wat aanpassen ivm mn kuur, maar daar zijn een maat en ik nog mee aan 't puzzellen.

Laatst bewerkt:
Tro dat, maar als iemand die ook 4 maanden traint toch besluit aan de roids te gaan heeft ie wel een topic om door te lezen. Hij zou 't dan net als ik toch wel gaan doen ;) . Verder met al die stickys weet iemand die 4 maanden traint dat 't afgeraden wordt, maar eigen keus toch.. Ik heb ze ook doorgelezen, heeft mij ook niet op andere gedachten gebracht. < juist via DBB ben ik me in gaan lezen en mn besluit getrokken (oa.).

Jij lijkt mij eerlijk gezegd, zo kan ik uit je schrijfsels afleiden, iemand die nog redelijk bij z'n verstand is. Je hebt je ingelezen, je kuurvoorstel is goed en ook je trainingssplit is goed.
Maar waarom zou je dan toch per se iets gaan willen doen wat je door iedereen afgeraden wordt? Ik weet dat je een shortcut wil nemen maar stel, puur hypothetisch, dat BB of KT in het algemeen toch je passie wordt, dan ga je heeeeeeeeeeeel blij zijn later dat je nog even natty bent gebleven. Is dat niet de moeite dan?

Hier mn voedingsschema, gebruikte eerst het schema van bijlage 1.
Sinds 1,5 week ongv gebruik ik bijlage 2. < Werkt op die manier beter vind ik.

Pasta geschrapt, nu voornamelijk zilvervliesrijst met kip en groeten.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Jij lijkt mij eerlijk gezegd, zo kan ik uit je schrijfsels afleiden, iemand die nog redelijk bij z'n verstand is. Je hebt je ingelezen, je kuurvoorstel is goed en ook je trainingssplit is goed.
Maar waarom zou je dan toch per se iets gaan willen doen wat je door iedereen afgeraden wordt? Ik weet dat je een shortcut wil nemen maar stel, puur hypothetisch, dat BB of KT in het algemeen toch je passie wordt, dan ga je heeeeeeeeeeeel blij zijn later dat je nog even natty bent gebleven. Is dat niet de moeite dan?

Zoals ik 't nu ervaar is dit een nieuwe levensstijl die ik insla waar ik dan ook serieus mee bezig ben, maar hoezo zou ik later dan extra blij zijn als ik nog even natty zou zijn gebleven?

Laatst bewerkt:
1.70m en 60 kg en als ik het goed gelezen heb nog maar 4 maanden aan het trainen???
het word steeds triester in de bb wereld

:sl*t:

X :)

Ben afgelope 4 maanden 6kg gegained dus niks te klagen over mn gains ;)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:35 ----------

ik had nog een ghost accountje waarmee k dit ook kon posten was al dit gebitch niet gekomen :D Maar no stress keep dem comming, "wanneer ze praten gaat t goed, wanneer ze haten gaat t beter"

maar ieder zn ding toch boys, of werkt t tegenwoordig niet meer zo ???

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:37 ----------

uhu daarom wordt er gekuurd toch, even gainen daarna weer alles loosen :)

Werk nu ook 5 dagen pw 40uur, so your argument is invalid bro

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 10:41 ----------

Merci, teminste nog nuttige info waar ik wat mee kan

Dieptriest dit. De haatreacties op je post hebben niks te maken met dat het 'goed' met je zou gaan o.i.d druiloor. Puur en alleen omdat het belachelijk is dat je na 4 maanden trainen gaat kuren. Je weet amper wat je aan het doen bent, en gaat dat nu al aan de AAS.

:orly:

wel schattig dat je daar zo letterlijk op ingaat haha

Zoals ik 't nu ervaar is dit een nieuwe levensstijl die ik insla waar ik dan ook serieus mee bezig ben, maar hoezo zou ik later dan extra blij zijn als ik nog even natty zou zijn gebleven?

Omdat je naturel nog echt veel vooruitgang kunt boeken. Vooruitgang die voor een stuk verloren zal gaan als je nu al aan het snoepgoed gaat. Roids zijn er om het plateau dat je na een paar jaar bereikt te doorbreken. Als training, voeding, rust, etc... op punt staan.

Je lichaam reageert het heftigst op de eerste kuur, die moet je dus optimaal benutten. Timing is dus, zoals algemeen geldt voor kuren, heel belangrijk. Voor jou is het nog te vroeg.

Ben niet van plan om over mn natty max te gaan eig. Mssn later 1x mee experimenteren. Maar de shortcut naar mn max > daar blijven hangen, kan gewoon.

Zo werkt het helaas niet. Als je naar je naturel max gaat betekend ook dat voeding en training perfect zijn. Als je dan gaat kuren ga je ook voorruit. Daarom wordt dit aangeraden.

Als er nu iets schort aan je voeding of training dan zijn AS weg gegooid geld. Alle opgebouwde massa verdwijnt als sneeuw voor de zon. Imo de gezondheidsrisico's dus niet waard. Althans niet waard voor iemand die bij zijn volle verstand is.

Nu kan je natty max erg ver weg zijn en je kan daarvoor al een kuur gebruiken. Alleen jij hebt pas net je eerste stappen ik een sportschool gezet en wil al gelijk gaan kuren. Kun je weer mooi het binkie zijn in Cherso ;)

Het kan gewoon niet gekker worden dan deze TS :eek: :D
kereltje waarom kom je naar een forum als je op alles een antwoord hebt klaarstaan? Je lijkt wel een 16jarige puber ??? forum = vragen stellen, antwoorde krijgen, discussie is mogelijk maar jij weet gewoon totaal niets en gaat hier in disucussie met mensen die jaren ervaring hebben. Je krijgt een gouden raad naturel verder te gaan daar heb je veel meer aan op the long run en heel je bullshit over pakken op maat laten maken wat is nu het belangrijkste je lichaam en gezondheid of een fcking costum meer of minder :rolleyes: can some moderator close this topic :D dit heeft gewoon geen zin.

kereltje waarom kom je naar een forum als je op alles een antwoord hebt klaarstaan? Je lijkt wel een 16jarige puber ??? forum = vragen stellen, antwoorde krijgen, discussie is mogelijk maar jij weet gewoon totaal niets en gaat hier in disucussie met mensen die jaren ervaring hebben. Je krijgt een gouden raad naturel verder te gaan daar heb je veel meer aan op the long run en heel je bullshit over pakken op maat laten maken wat is nu het belangrijkste je lichaam en gezondheid of een fcking costum meer of minder :rolleyes: can some moderator close this topic :D dit heeft gewoon geen zin.

Ik heb sterke vermoedens dat TS inderdaad een 16 jarig bralzakje is.
Wat een kansloos topic weer zeg.

Zo werkt het helaas niet. Als je naar je naturel max gaat betekend ook dat voeding en training perfect zijn. Als je dan gaat kuren ga je ook voorruit. Daarom wordt dit aangeraden.

Als er nu iets schort aan je voeding of training dan zijn AS weg gegooid geld. Alle opgebouwde massa verdwijnt als sneeuw voor de zon. Imo de gezondheidsrisico's dus niet waard. Althans niet waard voor iemand die bij zijn volle verstand is.

Nu kan je natty max erg ver weg zijn en je kan daarvoor al een kuur gebruiken. Alleen jij hebt pas net je eerste stappen ik een sportschool gezet en wil al gelijk gaan kuren. Kun je weer mooi het binkie zijn in Cherso ;)
Je zegt wel dat het zo niet werkt, maar in de praktijk heeft het zich al bewezen, zoals ik al aangegeven heb ik respecteer jullie meningen en visies erover, maar af en toe heb ik ook een beetje 't idee dat jullie met oogkleppen oplopen. Jullie branden mij hier nu wel leuk af omdat ik met mn serieuze stats dit topic heb geopend, genoeg andere die denken zoals mij maar zich verschuilen achter ghost accountjes.
EDIT: als ik andere topics lees zie k dat er btw ook niet srs gereageerd wordt,

Paar post hierboven staan mn (huidige) trainingsschema en voedingsschema, zie trouwens dat mensen de verkeerde downloaden, voedingsschema-0003 was waar ik mee begonnen ben, gebruik nu SCHEMA , wel deels geinspireerd door mn eerdere voedingsschema.

Hoe weet jij dat ik niet bij mn volle verstand ben? Aangezien je dit nu gelijk al aanneemt zegt meer over jou dan over mij.

Cherso haha pauper, verwar jou vakantie bestemming niet met mijne aub ;)

Laatst bewerkt:
nou aangezien mensen je toch niet kunnen overtuigen en je alles toch al heel goed weet zou ik zeggen succes ermee, en slotje topic

Lees mn eerste post hier is ff, dan zie je wat mn vragen zijn. Discussie start ik alleen als er van dit soort onzinnige post komen zoals deze waar ik verder vrijwel niks mee kan, 't enige nuttige wat je hier daadwerkelijk zegt is: "Je krijgt een gouden raad naturel verder te gaan daar heb je veel meer aan op the long run". < maar nothing new ofzo dus dno wat je bijdrage hier is.

Can some moderator plz give this clown a warning (plz read: [Link niet meer beschikbaar] ) :)

Marcel, :bj:

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 09:42 ----------

btw alexfagboy4life, ben speciaal naar dit forum gekomen om me in te lezen over as ;) daarop slaat je stelling: "wat is nu het belangrijkste je lichaam en gezondheid of een fcking costum meer of minder" echt helemaal nergens op, want wat zou er nu schadelijker zijn aan roids dan over 1-2 jaar? Zijn ze dan beter ontwikkeld en gezonder gemaakt ule? < san not srs.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 09:44 ----------

nou aangezien mensen je toch niet kunnen overtuigen en je alles toch al heel goed weet zou ik zeggen succes ermee, en slotje topic

Ik heb dit topic toch niet geopend om overtuigd te worden? wie zegt btw dat ik al uit gevraagd/gepraat ben met mensen die wel srs over willen hebben met me? Argument is invalid en totaal geen bijdrage aan mn topic, reportje dan maar? :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven