XXL Nutrition

Winny/Test (1e Kuur)

Wij zijn wel uitgepraat met jou.
Report maar raak, geen mod die jou serieus neemt.

Out btw, toch zinloos dit.

• Topic Starter Topic Starter
4fab771dd01ea-HO.jpg - 253952

Nu graag alleen mensen met wie ik serieus kan praten/discuseren en nuttige info/hulp van kan krijgen.

4fab771dd01ea-HO.jpg - 253973

Nu graag alleen mensen met wie ik serieus kan praten/discuseren en nuttige info/hulp van kan krijgen.

Vrees dat er weinigen zullen zijn op dit forum die je 'waardevolle informatie' zullen geven. Met die 60kg ben je zelf in Somalië nog een schraal mannetje.

Om dan al aan de AAS te gaan is gewoon veel te vroeg, helemaal gezien de belachelijke onderbouwing die je geeft... Kennis met betrekking tot trainen en alle facetten eromheen komt pas met de jaren, doe waar je zin in hebt maar de enige nuttige info voor jou is om het niet te doen.

Zoals ik al aangaf, het heeft zich vaak genoeg al bewezen dat het in de praktijk gewoon werkt vroeg aan de roids gaan, mits je eten en training goed zijn. Ik pak nu wrss nog meer dan als ik later zou beginnen.

Kennis is van 58kg in een jaar naar +/- 85kg, mijn lengte, wel year on zowat. < is voor mij wat te blij, maar probeer natty maar is in een jaar +25kg te gainen, wanneer t nog te vroeg is voor roids

Zoals ik al aangaf, het heeft zich vaak genoeg al bewezen dat het in de praktijk gewoon werkt vroeg aan de roids gaan, mits je eten en training goed zijn. Ik pak nu wrss nog meer dan als ik later zou beginnen.

Kennis is van 58kg in een jaar naar +/- 85kg, mijn lengte, wel year on zowat. < is voor mij wat te blij, maar probeer natty maar is in een jaar +25kg te gainen, wanneer t nog te vroeg is voor roids

Aas zijn geen snoepjes, dus pak ze niet zo maar even. Bewijs eerstbmaar eens aan jezelf dat je echt de dedication hebt.

drink atm een shake :trollface:

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 16:48 ----------

Maar je hebt wel gelijk

Zoals ik al aangaf, het heeft zich vaak genoeg al bewezen dat het in de praktijk gewoon werkt vroeg aan de roids gaan, mits je eten en training goed zijn.

"mits je eten en training goed zijn. " => dat is nu het punt dat iedereen aan het maken is. Met 60kg kan je voeding en training niet goed zijn. Onmogelijk. Een paar shakes, enkele scheten en training verder zal je al een paar kg opleveren. en jij wil AS nemen? yeah right.

Maar volgens mij ben je gewoon een troll die wat 9gag achtige praat tracht te verkondigen zonder echt de intentie te hebben ooit te kuren.

We zullen zien over een weekje of 10 - 16 voor t uiteindelijke resultaat. Ik gooi hier sws een fototje. Maak je niet druk. .

Btw, ik heb vernomen dat als ik creatine gebruik na die kuur ik een soort van boost krijg, wordt k een creatinehulk ofz??? Klopt dit?

"mits je eten en training goed zijn. " => dat is nu het punt dat iedereen aan het maken is. Met 60kg kan je voeding en training niet goed zijn. Onmogelijk. Een paar shakes, enkele scheten en training verder zal je al een paar kg opleveren. en jij wil AS nemen? yeah right.

Maar volgens mij ben je gewoon een troll die wat 9gag achtige praat tracht te verkondigen zonder echt de intentie te hebben ooit te kuren.

9gag? 32? Pionier?

Nee zonder grappen gear binnen, zaterdag starten.

Maar bro's lees is terug. Train 4 maanden, 3 daarvan eet ik, ben 6 kg gegained waarvan ik denk zo'n 4 spier.
Train samen met een maat die al langere tijd traint (zo'n 2 jaar) die helpt me met eten/trainen dus ik weet echt wel waar k mee bezig ben. Hij pakt ook gelijk tijdig een kuur. Nuf' said.

---------- Post toegevoegd Thu 10 May 2012 om 22:42 ----------

Ohnee toch niet, hoeveel van jullie hbben die progressie gemaakt toen jullie begonnen?

:trollface:

Laatst bewerkt:
We zullen zien over een weekje of 10 - 16 voor t uiteindelijke resultaat. Ik gooi hier sws een fototje. Maak je niet druk. .

Btw, ik heb vernomen dat als ik creatine gebruik na die kuur ik een soort van boost krijg, wordt k een creatinehulk ofz??? Klopt dit?

Klopt van creatine na je kuur word je groen.

9gag? 32? Pionier?

Nee zonder grappen gear binnen, zaterdag starten.

Daarom komen er ook zo veel negatieve reacties omdat je toch gaat kuren en naar geen raad luisterd? Daarom mijn post ook is gwn de zoveelste dat maandje voor de zomer aankomt met een winny,clen,.. voorstel de enige raad die je kan krijgen die echt goed is (srs) is naturel verder proberen gaan en als je toch wil kuren ga dan gwn op test-e maar vergeet al zeker die clen, goodluck

Ja heb die clen al uit mn hoofd gezet voor deze zomer.
Dus gewoon knallen op test e + winny.

Vanwaar al dat negatieve over clen eigelijk?

Ja heb die clen al uit mn hoofd gezet voor deze zomer.
Dus gewoon knallen op test e + winny.

Vanwaar al dat negatieve over clen eigelijk?

Oorspronkelijk een medicijn voor astma. In de doseringen die bb-ers gebruiken heeft het vrij heftige bijwerkingen (bijv. hartkloppingen). Geen goedje om als eerste kuur te gebruiken. Helemaal niet met 60 kg :sd:

Ja hier was ik me van bewust, maar hoezo wordt t dan door PT's en dieeetsites aanbevolen? Ja n als ik even heb zitten kijken, perhaps zit ik wel onder de 10% al, gooi vnv een fototje. Geen huidplooi meter @ sportschool. Waar kan ik dit anders laten doen? Dokter?

als jij gaat korfballen val je nog door de mand

:sl*t:

they see me growin' they hatin'

Stefan de trollebol... kan dit topic niet dicht?

Terug
Naar boven