- Waardering
- 12.551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zoals ik al aangaf, het heeft zich vaak genoeg al bewezen dat het in de praktijk gewoon werkt vroeg aan de roids gaan, mits je eten en training goed zijn. Ik pak nu wrss nog meer dan als ik later zou beginnen.
Kennis is van 58kg in een jaar naar +/- 85kg, mijn lengte, wel year on zowat. < is voor mij wat te blij, maar probeer natty maar is in een jaar +25kg te gainen, wanneer t nog te vroeg is voor roids
Zoals ik al aangaf, het heeft zich vaak genoeg al bewezen dat het in de praktijk gewoon werkt vroeg aan de roids gaan, mits je eten en training goed zijn.
"mits je eten en training goed zijn. " => dat is nu het punt dat iedereen aan het maken is. Met 60kg kan je voeding en training niet goed zijn. Onmogelijk. Een paar shakes, enkele scheten en training verder zal je al een paar kg opleveren. en jij wil AS nemen? yeah right.
Maar volgens mij ben je gewoon een troll die wat 9gag achtige praat tracht te verkondigen zonder echt de intentie te hebben ooit te kuren.

We zullen zien over een weekje of 10 - 16 voor t uiteindelijke resultaat. Ik gooi hier sws een fototje. Maak je niet druk. .
Btw, ik heb vernomen dat als ik creatine gebruik na die kuur ik een soort van boost krijg, wordt k een creatinehulk ofzKlopt dit?
9gag? 32? Pionier?
Nee zonder grappen gear binnen, zaterdag starten.
Ja heb die clen al uit mn hoofd gezet voor deze zomer.
Dus gewoon knallen op test e + winny.
Vanwaar al dat negatieve over clen eigelijk?