XXL Nutrition

Winny/Test (1e Kuur)

...nevermind

Mee laten lopen vanaf week 5?

Anavar ipv clen dan?

nu zo'n 4 maanden, ben van de ene op de andere dag gestopt met stickies roken, zoop ieder weekend, is nu ook verranderd. De dedication is er, daarom vind ik eig dat de vooroordelen weer te snel komen mrja dat zul je blijven houden op een forum.

Ik zie wel of ik tevreden ben met t resultaat mssn knal ik er idd nog een kuurtje tegenaan.

Vooroordelen? Het is toch gewoon duidelijk dat je onverstandig bezig bent en volgens mij ook nog eens geen idee waar je mee bezig bent.

Clen vervangen voor var? Wil je VAR en winny gaan gebruiken in 1 kuur. Niet verstandig.

Je traint pas 4 maanden. Nu ga je kuren. Bij vrijwel edereen is het zodra je een keer gekuurd hebt volgen er snel meerdere. Dan weeg je straks 75 kg en zit je al een gram test haha.

• Topic Starter Topic Starter
Vooroordelen? Het is toch gewoon duidelijk dat je onverstandig bezig bent en volgens mij ook nog eens geen idee waar je mee bezig bent. Ik respecteer je mening, maar respecteer dan ook mijn keuze ;) < dat hier gevonden wordt dat ik "onverstandig" bezig zou zijn snap ik, maarja als ik het dan toch ga doen is een beetje hulp beter dan steeds erop terug komen hoe onverstandig dit is.

Clen vervangen voor var? Wil je VAR en winny gaan gebruiken in 1 kuur. Niet verstandig. Ja, iets om die paar % nog te loosen zonder teveel spiermassa af te breken. Maar hoezo geen anavar + winny dan?

Je traint pas 4 maanden. Nu ga je kuren. Bij vrijwel edereen is het zodra je een keer gekuurd hebt volgen er snel meerdere. Dan weeg je straks 75 kg en zit je al een gram test haha.
Hmm, knap dat je mn streef weet zonder dat ik daar verder op ben ingegaan.. & iedereen is anders toch, ene heeft meer zelfbeheersing dan de ander. Ik weet niet hoe ik eruit zie na die kuur, stel k vind t er goed uit zien en hoef niet veel buffer te worden knal ik niet nog een kuur, is t nog te weinig knal ik er wel 1. Wat ik wel weet is dat ik 80kg @ 170 al te buff uit vind zien. Maarja perhaps ziet dat r met mijn genetics anders uit, maar omdat ik klein ben groei k sneller uit proportie en dat wil k sws niet ;)

Laatst bewerkt:
Winny, var beide 17 AA vind je lever niet fijn zoveel.

Ik ken een hoop mensen die denken 1 kuur te ien om een beginnetje te maken en vervolgens hakverwege de eerste al praten over de volgende. Aangezien jij nu al zo makkelijk na de eerste pakt. Waarbij ik er niet van zou staan te kijken dat je niet zoveel kg's gaat winnen dan dat je zou hopen. Ik kan me niet voorstellen dat je nu al helemaal weet welk voedingsschema goed bij je werkt of niet.
Als je naturel doorgaat na je kuur dan valt dat ook snel tegen, omdat je als j on bent snel gaat lijkt het daarna snel stil te staan. De eerste stap is altijd de lastigste.

Gast lees je eigen eerst in voordat je een zware kuur gaat pakken!!!! :@

Hij moet zich sowieso inlezen voor hij uberhaupt een kuur gaat pakken. Maargoed de eigenwijzen blijven zich stoten ;)

Winny, var beide 17 AA vind je lever niet fijn zoveel. Aah oke op die manier, dan kijk ik het nog wel ff aan.

Ik ken een hoop mensen die denken 1 kuur te ien om een beginnetje te maken en vervolgens hakverwege de eerste al praten over de volgende. Aangezien jij nu al zo makkelijk na de eerste pakt. Waarbij ik er niet van zou staan te kijken dat je niet zoveel kg's gaat winnen dan dat je zou hopen. Ik kan me niet voorstellen dat je nu al helemaal weet welk voedingsschema goed bij je werkt of niet.
Als je naturel doorgaat na je kuur dan valt dat ook snel tegen, omdat je als j on bent snel gaat lijkt het daarna snel stil te staan. De eerste stap is altijd de lastigste.

Ik heb al over de 2e kuur gesproken zonder überhaupt met deze begonnen te zijn.. Maar ik heb vroeger ook genoeg dingen gedaan die god verboden heeft maar ook gewoon van de ene op de andere dag mee gestopt. Zijn idd genoeg mensen die dat niet kunnen ;) maar ik denk dat ik het wel aan kan aangezien ik t mezelf al een paar keer bewezen heb. Ik heb ook zoiets van ik pak max 2 ("zware") kuren.

Ik ben tevreden als ik 6kg over hou (wel met bf 7-8% als t ff meezit, dus zo'n 7-8kg muscle wil ik proberen te behouden), alles daarboven is mooi meegenomen. Dat ik terug val na de kuur, en dat t daarna stil lijkt te staan ben ik me van bewust.

T moet juist eigelijk zoveel mogelijk stil staan zodat ik niet na een half jaar nieuwe pakken moet laten maken. Ik zou 't idd ook gewoon natty kunnen doen en zou ik ook niet uit mn pakken scheuren. Ik geniet van het liften zelf, maar ik vind de groei naar mn streef gaat gewoon te langzaam, ik train wel gewoon door om mn fysiek te behouden.

Dat is hoe ik er over denk. :)

Kan nu eigelijk geen conclusies trekken, maar de tijd gaat 't leren, mssn ga ik wel heel hard op mn bek ja, maar dan blame ik mezelf en niemand anders ;)

PS: mn eetschema werkt tot nu toe prima voor me (2-3 maandjes echt ermee bezig), mssn dat ik tijdens die kuur nog mn kcal omhoog moet gooien maar dat merk ik vanzelf.

Ik heb al over de 2e kuur gesproken zonder überhaupt met deze begonnen te zijn.. Maar ik heb vroeger ook genoeg dingen gedaan die god verboden heeft maar ook gewoon van de ene op de andere dag mee gestopt. Zijn idd genoeg mensen die dat niet kunnen ;) maar ik denk dat ik het wel aan kan aangezien ik t mezelf al een paar keer bewezen heb. Ik heb ook zoiets van ik pak max 2 ("zware") kuren.

Ik ben tevreden als ik 6kg over hou (wel met bf 7-8% als t ff meezit, dus zo'n 7-8kg muscle wil ik proberen te behouden), alles daarboven is mooi meegenomen. Dat ik terug val na de kuur, en dat t daarna stil lijkt te staan ben ik me van bewust.

T moet juist eigelijk zoveel mogelijk stil staan zodat ik niet na een half jaar nieuwe pakken moet laten maken. Ik zou 't idd ook gewoon natty kunnen doen en zou ik ook niet uit mn pakken scheuren. Ik geniet van het liften zelf, maar ik vind de groei naar mn streef gaat gewoon te langzaam, ik train wel gewoon door om mn fysiek te behouden.

Dat is hoe ik er over denk. :)

Kan nu eigelijk geen conclusies trekken, maar de tijd gaat 't leren, mssn ga ik wel heel hard op mn bek ja, maar dan blame ik mezelf en niemand anders ;)

PS: mn eetschema werkt tot nu toe prima voor me (2-3 maandjes echt ermee bezig), mssn dat ik tijdens die kuur nog mn kcal omhoog moet gooien maar dat merk ik vanzelf.

2-3 maandjes met voeding bezig... 4 maandjes aan het trainen... Vind je het heuuuuul gek?! :rolleyes:

Hij moet zich sowieso inlezen voor hij uberhaupt een kuur gaat pakken. Maargoed de eigenwijzen blijven zich stoten ;)

Hahah jij weet ook van geen ophouden eh, paas je wel ff die karma omdat ik t lief vind dat je me zo ervan probeert te weerhouden :)

---------- Post toegevoegd Tue 8 May 2012 om 13:46 ----------

2-3 maandjes met voeding bezig... 4 maandjes aan het trainen... Vind je het heuuuuul gek?! :rolleyes:

Nee anders zou ik geen roids pakken :rolleyes:

Maar dude, echt het is zo'n zonde... Accepteer gewoon het feit dat je eens in de 6 maanden nieuwe kleding moet kopen. En je zegt dat het niet snel gaat, dus in jouw geval 1x per jaar nieuwe kleding :D

Maar dude, echt het is zo'n zonde... Accepteer gewoon het feit dat je eens in de 6 maanden nieuwe kleding moet kopen. En je zegt dat het niet snel gaat, dus in jouw geval 1x per jaar nieuwe kleding :D

Haha de gains gaan nu nog wel redelijk snel, maar ga er ook niet vanuit dat ik mn streef deze zomer gehaald heb, denk volgende pas daar aim ik voor. Kleding kopen doe ik sws wel vaker dan eens in de 6 maanden :P

Mr 't gaat om die pakken, ook omdat ze met mijn lengte nog sws op maat gemaakt moeten worden is dat aardig prijzig, en als ik 't natty zou doen duurt t mssn 4 jaar wat ik nu volgende zomer zou kunnen halen (met 2e kuur indeed :D ) en dan zou ik vrijwel ieder jaar nieuwe pakken aan moeten schaffen, nu zou t dan deze zomer en volgende zomer moeten. En aangezien ik (minimaal :o) 4jaar lang elke dag in pak moet, gaat t hoog in kosten lopen tov 2 kuurtjes.

Hahah nu lijkt t alsof ik jou achter mn keuze probeer te krijgen, maar dit is een beetje 't idee achter mn beslissing. :P

Karma plz omdat ik dit hele verhaal voor je heb getypt (not srs)

• Like
Waarderingen: Vonk
Op maat worden gemaakt? Okay je bent een beetje een midget, maar inkorten is peanuts gek! Als je nu 2.10 was ofzo, dan had ik het nog wel begrepen... Vind het geen argument. Je kunt bij de suitsupply of bij Barsoi voor vrij weinig echt vette shit kopen. Groei je eruit in een betrekkelijk korte periode dan verkoop je die shit weer door op MP ofzo. Ziet er als het goed is nog puik uit. En klein beetje bijleggen en kun je weer een nieuwe kopen.

Ik zie geen beren, behalve dan die beer met een koffer AAS die je probeert over te halen...

Op maat worden gemaakt? Okay je bent een beetje een midget, maar inkorten is peanuts gek! Als je nu 2.10 was ofzo, dan had ik het nog wel begrepen... Vind het geen argument. Je kunt bij de suitsupply of bij Barsoi voor vrij weinig echt vette shit kopen. Groei je eruit in een betrekkelijk korte periode dan verkoop je die shit weer door op MP ofzo. Ziet er als het goed is nog puik uit. En klein beetje bijleggen en kun je weer een nieuwe kopen.

Ik zie geen beren, behalve dan die beer met een koffer AAS die je probeert over te halen...

een pak moet perfect getailored zijn vind ik. niks inkorten en shit. Het moet veilloos aansluiten op je lichaam. ;)

Nee, ben pas op zoek gegaan naar roids op 't moment dat ik besloten heb t te gaan doen.

Nah succes ermee dan, chapeau als het je lukt om de ideale verhouding te vinden en weet te behouden ;)

Nah succes ermee dan, chapeau als het je lukt om de ideale verhouding te vinden en weet te behouden ;)

Dankje, en we gaan 't zien. Er moet ook een beetje geexperimenteerd worden toch :D . Ik ben zelf ook benieuwd wat die roids met me gaan doen.

Waar moet dit toch heen joh. binnenkort synthol ??

2rhtjeq.jpg - 253781

Uiteraard doe je wat je wil, en met je kuur op zich is niks mis mee, je hebt je dus op zijn minst ingelezen.
Maar, het spijt me, dit plan moet je TEN STELLIGSTE afgeraden worden, liefst zo vaak mogelijk, al was het maar omdat dit topic later gelezen zal worden door mannetjes als jij die na 4 maand willen kuren.

Tro dat, maar als iemand die ook 4 maanden traint toch besluit aan de roids te gaan heeft ie wel een topic om door te lezen. Hij zou 't dan net als ik toch wel gaan doen ;) . Verder met al die stickys weet iemand die 4 maanden traint dat 't afgeraden wordt, maar eigen keus toch.. Ik heb ze ook doorgelezen, heeft mij ook niet op andere gedachten gebracht. < juist via DBB ben ik me in gaan lezen en mn besluit getrokken (oa.).

Een opleding bij Mc Donalds is geen studie.

You want fries with that?

---------- Post toegevoegd Wed 9 May 2012 om 13:27 ----------

Haha de gains gaan nu nog wel redelijk snel, maar ga er ook niet vanuit dat ik mn streef deze zomer gehaald heb, denk volgende pas daar aim ik voor. Kleding kopen doe ik sws wel vaker dan eens in de 6 maanden :P

Mr 't gaat om die pakken, ook omdat ze met mijn lengte nog sws op maat gemaakt moeten worden is dat aardig prijzig, en als ik 't natty zou doen duurt t mssn 4 jaar wat ik nu volgende zomer zou kunnen halen (met 2e kuur indeed :D ) en dan zou ik vrijwel ieder jaar nieuwe pakken aan moeten schaffen, nu zou t dan deze zomer en volgende zomer moeten. En aangezien ik (minimaal :o) 4jaar lang elke dag in pak moet, gaat t hoog in kosten lopen tov 2 kuurtjes.

Hahah nu lijkt t alsof ik jou achter mn keuze probeer te krijgen, maar dit is een beetje 't idee achter mn beslissing. :P

Karma plz omdat ik dit hele verhaal voor je heb getypt (not srs)

Gozer jij hebt zwaar ondergewicht. Als je voedingsschema serieus in elkaar zit, wat ik betwijfel, dan kun je van nu tot aan de zomer al makkelijk 6 kilo gainen. NATUREL. Probleem is gewoon dat als jouw voeding niet goed zit, dat je je gains na je kuur ook niet behoud. Fysiek wordt mooier als je eerst een basis op bouwt en daarna pas gaat kuren.

Kuren om een pak aan te kunnen. Domste shit ever...

Terug
Naar boven