XXL Nutrition

winny van Generic only

leo2

Cool Novice
Waardering
0
ik heb winnys moet ik op bouwen of hoeft dat niet heb gehoord dat je moet op bouwen maar ik was eigelijk van plan 50mg per dag tedoen voor 5weken is dat iets???

Het is altijd wel aanbevolen om in een opbouwende fase te beginnen.
Een sprintje trekken in 1 of 1½ week.
Dus 20mg, 20mg, 30mg, 30mg, 40mg, 40mg,..

Ik zelf pak gelijk 50mg eerste dag.

Maar we doen t gewoon even netjes hier ;)

Het is altijd wel aanbevolen om in een opbouwende fase te beginnen.
Een sprintje trekken in 1 of 1½ week.
Dus 20mg, 20mg, 30mg, 30mg, 40mg, 40mg,..

Ik zelf pak gelijk 50mg eerste dag.

Maar we doen t gewoon even netjes hier ;)

Ehhh op en afbouwen is gewoon achterhaald.

Ehhh op en afbouwen is gewoon achterhaald.

Nee niet achterhaald, slim zelfs.
Met orals riskeer je de kans verschrikkelijke hoofdpijn te krijgen als je dosering te hoog is.
Of je honger blijft uit.

Zou dus rustig opbouwen, maar afbouwen heeft imo geen zin.

Met orals riskeer je de kans verschrikkelijke hoofdpijn te krijgen als je dosering te hoog is.
Of je honger blijft uit.

Das geen verkeerde theorie Maussie!!!

zit nu op dag 17 van GS heb eerst paar dagen 40mg gepakt daarna overgegaan op 50mg niet echt ergens last van..alleen afgelopen dagen beetje hoofdpijn gehad..kan ook wel wat de verkoudheid zijn geweest die ik net gehad heb..

succes

Bouw dan wel wat sneller op en niet 4 weken laten wachten voor je aan 40mg per dag zit.

maar wel slim, om de reden die maus aangaf.

Jah slim, maar er zijn ook mensen die geen last hebben van zulke bijwerking (zoals ik), en is het opbouwen toch wel nutteloos..

maar achter die bijwerking kom je pas als t te laat is. neem aan dat mensen die 200mg oxy nemen ook lciht opbouwen. al was t maar met een tab per dag. zit je in no time op streef-dosering. lijkt me prettiger dan ineens alles erin te knallen,
maar als je er geen last van heb, dan zeker nie doen

Of je honger blijft uit.

Dat heb ik dus ook precies ervaren nou weet ik dus zeker waardoor, door de dianabol.

Terug
Naar boven