AndroidHealthClinic

Winny vraagje

• Topic Starter Topic Starter
Niemand meer met goeie raad? :)

wat een kak voedingsschema!

Zou eerst je voeding op orde krijgen, als je hiermee een kuur gaat pakken ben je lomp bezig.
zonde van je geld en je zal er weinig aan overhouden.
Vind het sowieso belachelijk dat je allleen een kuur wilt pakken omdat je je six-pack wilt zien? gewoon meer moeite ervoor doen en wat harder trainen dan komt het vanzelf wel als je vp laag genoeg is zoals je zelf zegt..

epic fail

Ja die heb ik voor je:

Even inlezen bij de voedingsectie gap en laat die AAS voorlopig voor wat het is.

Ja belachelijk dit

Je voeding is slecht, zou maar even goed kijken in de voedingssectie. Mis eieren kwark tonijn runder gehakt biefstuk kipfilet enz. Succes.

Eerst en vooral bedankt voor de vele reacties!

Ik zie wel IETS van mijn wasbord, maar het is niet echt een super sixpack :(
Vandaar de twijfel om naar Aas over te schakelen.

Momenteel bezig met Dexaprine om het vetgehalte nog te doen dalen.
9% is een visuele schatting, afgegaan op de uitslag van een volledige scan een jaar of 2 geleden.
Mss is het 10%, kan ook...maar mijn inziens is zelf 11% nog ok om een wasbord te kunnen zien..en daar zit ik ZEKER niet aan.

Kheb gewoon de indruk dat mijn buikspieren niet ontwikkelen zoals mijn bicep/borst/rug.....dat doen.

Zou Winny mij dus hierbij beter op weg zetten?
Of is het weggegooid geld?

Grts.

Je ziet wel iets van je wasbord, maar geen supersixpack, de reden om naar AAS over te schakelen?.....
:scratch::scratch::scratch::hamer:

Abs zijn genetisch man, kijk er niet teveel naar om en focus je op de rest, die abs komen wel mee. Als jij 100 kg overhead presst of whatever en onder de 10% staat dan heb je een leuke core hoor, ook zonder crunches en shit.

Ik ken gasten die ****ing droog staan en slechte abs hebben, en die van mij waren nog zichtbaar toen ik op mn vetst ooit stond (13% ofzeuw) heb gewoon diepe groeven.

• Topic Starter Topic Starter
Terug
Naar boven