MuscleMeat

Winny

d3nnisss

Cool Novice
Waardering
0
Eff een vraagje :

Ik ga over een week of 2 beginnen met een winstrol only kuur om wat harder te worden en een droger fysiek te krijgen! ik wil beginnen met 30 mg per dag en dit opvoeren naar 40 mg per dag.. Dit wordt me eerste kuur en na een jaar research gedaan te hebben is alles me wel duidelijk behalve 1 ding.. Wat is nou beter? Het totale aantal mg in een keer innemen of de tabs verdelen over de dag.. (er is hier al een onderwerp over maar daar wordt ik nie veel wijzer uit! Zal misschien wel aan mij liggen maar ja :D )

Alvast bedankt !!

d3nnisss zei:
Eff een vraagje :

Ik ga over een week of 2 beginnen met een winstrol only kuur om wat harder te worden en een droger fysiek te krijgen! ik wil beginnen met 30 mg per dag en dit opvoeren naar 40 mg per dag.. Dit wordt me eerste kuur en na een jaar research gedaan te hebben is alles me wel duidelijk behalve 1 ding.. Wat is nou beter? Het totale aantal mg in een keer innemen of de tabs verdelen over de dag.. (er is hier al een onderwerp over maar daar wordt ik nie veel wijzer uit! Zal misschien wel aan mij liggen maar ja :D )

Alvast bedankt !!
Bro je kan winny beter stacken met een andere A.S!!

• Topic Starter Topic Starter
uhmm dat was mijn vraag toch niet ? Dit is me eerste kuur dus wil t licht houden.. Ken altijd nog een zwaardere kuur nemen toch ?? :D

d3nnisss zei:
uhmm dat was mijn vraag toch niet ? Dit is me eerste kuur dus wil t licht houden.. Ken altijd nog een zwaardere kuur nemen toch ?? :D
idd jouw feestje ik geef alleen maar mijn mening en waarom spuit je niet gewoon winny depot?

's morgens 20mg en voor de training 20 mg. zo doe ik het. ik train wel 's avonds. en begin maar direct met 40mg.

d3nnisss zei:
Eff een vraagje :

Alvast bedankt !!

dan heb je een jaar geen research gedaan hier op het board bro, als je ven gaat zoek op op het trefwoord winny/winstrol, zul je zien dat de meningen hier op het board verschillen over de inname van de pilletjes, sommige preferen alles in een keer, maar andere nemen alles verdeeld bij de maaltijden vanwege de belasting op de lever.
Mijn advies:probeer beide een week en trek je eigen conclusies daaruit en continue daarop verder
ander advies pak er boldone bij :D

d3nnisss zei:
Eff een vraagje :

Alvast bedankt !!

Maak niet veel uit maar zal het zelf 2 keer per dag nemen.
Je kan ook meteen op 40mg/d gaan zitten.

Oke dank je wel.. Ik zal t wel proberen.. Is denk wel de beste oplossing!

Ja ik weet dat ik niet hoef op en af te bouwen maar heb 300 tabs van 5 mg En wil dit gewoon opmaken.. Als ik na 3 weken de dosis naar 40 mg per dag opvoer komt dit precies uit :D Of kan ik t dan beter gelijkmatig verdelen en elke dag 35 mg nemen ?
Hou trouwens een kuur van 6 weken aan...

neem gewoon 4 tabletten per dag. op die 5 dagen zal het nu ook niet aankomen. waar hou jij je mee bezig.

Ik hou me bezig met dingen vragen waar ik nog over twijfel.. Daar is dit forum toch voor of niet ?? Wil weten waar ik mee bezig ben en hoe ik dit t beste ken doen.. Dat wordt toch door iedereen aangeraden hier ???

er zijn al minstens 3 personen hier die je geschreven hebben dat je best 40mg per dag zou moeten nemen. je hebt je antwoord al gehad. neem dan 1 week 30mg en de andere 40mg om 6 weken toe te komen, maar begin niet te zeveren over 5 dagen. zorg er dan voor dat je genoeg tabletten hebt.

Ik zit toch niet de zeveren ?? Ik probeer er alleen achter te komen wat ik t best ken doen.. We zijn natuurlijk niet allemaal even wijs als jij he ! Maar toch bedankt !

Ik zou ze over de dag verdelen want zo heb je een gelijkmatigere bloedspiegel. Het is mijn ervaring met dbol, dat in een keer innemen minder goed werkt dan over de dag verdelen

Bij Winny kun je gewoon de hele dosis ineens nemen omdat je receptoren daar lang genoeg voor bezet zijn. Als eerste kuur een winny only is best oke vind ik, injecteren is iets minder belastend voor je lever.

Ik ben nu bezig met zo'n kuur en neem deze gespreid over de dag (2 tabs 's morgens en 2 tabs 2 uur voor de training). Ik denk dat gespreider wel altijd iets beter is(toch voor de lever zoals reeds werd aangehaald).
En stacken met iets anders, waarom zou hij, is te zien wat de doelstellingen zijn.
Ik moet zeggen dat ik heel tevreden ben met mijn winstroll only kuurtje.
Daarbij ik vind nu alweer dat mn spieren weer te opgeblazen lijken, al heb je bij winstroll geen waterretentie. Als ik er nog eens testosteron zou bij gestackd hebben, zou wel meer massa en kracht bij hebben, maar ik wil geen bb worden en 100kg wegen.
Nuja na dit kuurtje ga ik wat cardio beginnen doen zodat ik toch droger komt te staan.

Ik merk dat de meningen hier erg over verdeeld zijn! Ik denk dat ik t maar gewoon zoals voorgesteld is allebei eff een week uitprobeer om te kijken waar ik nu het best op reageer ! Bedankt voor de reacties nogmaals!
S_scx101.. Heb je al wat vooruitgang geboekt qua massawinst en kracht ?? En op hoeveel mg zit je per dag ?? Je hebt idd gelijk ! Ik wil juist niet groot en opgeblazen worden maar juist droog en mooi gespierd!!

Stats :
21 jaar
80 kg
188 cm
bf 10 %
3 jaar training waarvan 2,5 jaar serieus

Terug
Naar boven