AndroidHealthClinic

Winstrol 1e kuur benen

Bezoekers in dit topic

Heb ik niet gezegd maar altijd dat gelul over orals. Alsof orals niet zouden werken. En wanneer je dan naar ervaringen vraagt, hebben diegenen die kritiek hebben die orals zelfs nooit gebruikt.
Werkt zeker wel, maar is ook levertoxisch. Niet zoveel als anapolon en bolletjes van Diana, maar toch.
 
Eens, maar je gaat altijd het blijvende idiote excuus hier horen dat het genetisch bepaald is(tot een zekere hoogte wel, maar iedereen kan zijn kuiten wel min of meer mooi ontwikkeld krijgen).Het kan onmogelijk aan hun trainingswijze liggen.
Dat gewicht dat ze er meestal opleggen is inderdaad vaak dramatisch hoog.

Denk dat jij het simpele trucje ook wel kent om in 2 keer door te duwen voor betere contracties i.p.v. gewoon rechtstreeks omhoog/omlaag. Dat wil ik sommige wel eens zien doen met hun massieve gewichten op de machines .
Jammer dat het ego toch altijd de bovenhand neemt in deze sport.

:rolleyes:
Wat bedoel je precies met 2 keer door duwen
 
Eens, maar je gaat altijd het blijvende idiote excuus hier horen dat het genetisch bepaald is(tot een zekere hoogte wel, maar iedereen kan zijn kuiten wel min of meer mooi ontwikkeld krijgen).Het kan onmogelijk aan hun trainingswijze liggen.
Dat gewicht dat ze er meestal opleggen is inderdaad vaak dramatisch hoog.

Denk dat jij het simpele trucje ook wel kent om in 2 keer door te duwen voor betere contracties i.p.v. gewoon rechtstreeks omhoog/omlaag. Dat wil ik sommige wel eens zien doen met hun massieve gewichten op de machines .
Jammer dat het ego toch altijd de bovenhand neemt in deze sport.

:rolleyes:
En dat veren op de kuiten. Terwijl je kuiten en achillespees erg veerkrachtig zijn.
Omhoog en aanspannen.
Omlaag en laten uithangen even wachten en dan pas omhoog.
 
  • Like
Waarderingen: MDC
Winstrol kun je prima massa mee winnen. Terug naar je hagelslag dieet please.
"als je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.
die massa die je dan gewonnen hebt ligt dan aan je surplus in calorien en je trainingsprogramma, niet aan winstrol!"

als je maar iets te zeiken hebt,toch?
 
Winstrol kun je prima massa mee winnen. Terug naar je hagelslag dieet please.
het werkt anders wel..heb tot nu toe 5kg puur lichaamsvet verloren.
puur vet omdat ik geen kracht heb in moeten inleveren en tegelijkertijd 5 kg lichter ben geworden
😀
2e cycle clen net achter de rug ( eergisteren) en nu weer 2 weken pauze 🙃
 
Laatst bewerkt:
"als je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.
die massa die je dan gewonnen hebt ligt dan aan je surplus in calorien en je trainingsprogramma, niet aan winstrol!"

als je maar iets te zeiken hebt,toch?

Nee, je kunt zwaarder/langer trainen door Winstrol gebruik. Samen met goed eet en trainschema haal je een beter resultaat dan zonder. Ook met Anabolica moet je hard(er) trainen en goed eten.(ook helpt het psychologisch mee)

Je hebt wel gelijk als je bedoelt dat mensen pas met gebruik de boel in orde hebben.
vaak ook niet, maar het is nu aardig laat voor het bekende zomerkuurtje
 
Nee, je kunt zwaarder/langer trainen door Winstrol gebruik. Samen met goed eet en trainschema haal je een beter resultaat dan zonder. Ook met Anabolica moet je hard(er) trainen en goed eten.(ook helpt het psychologisch mee)

Je hebt wel gelijk als je bedoelt dat mensen pas met gebruik de boel in orde hebben.
vaak ook niet, maar het is nu aardig laat voor het bekende zomerkuurtje
ja dat winstrol je meer uithoudingsvermogen en explosiever maakt is bekend.
ben johnson kan getuigen
 
"als je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.
die massa die je dan gewonnen hebt ligt dan aan je surplus in calorien en je trainingsprogramma, niet aan winstrol!"

als je maar iets te zeiken hebt,toch?
De massa die je wint komt altijd door een surplus aan calorieën, als je niet eet gebeurd er weinig.

ja dat winstrol je meer uithoudingsvermogen en explosiever maakt is bekend.
ben johnson kan getuigen
Wel nee joh, was zijn dieet en training hij had net zo goed creatine kunnen nemen. Winstrol doet niks namelijk.
 
De massa die je wint komt altijd door een surplus aan calorieën, als je niet eet gebeurd er weinig.


Wel nee joh, was zijn dieet en training hij had net zo goed creatine kunnen nemen. Winstrol doet niks namelijk.


winstrol doet niets als je niet surplus aan calorien eet en je trainingsprogramma niet op orde hebt.

en dat is dus het geval met OP.
jouw eigen cynische 2e alinea beantwoord voor OP ,jouw 1e alinea! beetje moeilijk voor je om je stomiteit in te zien blijkbaar.

OP kan maar geen massa op zijn benen aanzetten , wat dus betekend dat er iets niet aan zijn trainingsprogramma,rep range of voeding klopt.
Dan raad jij hem dus aan om winstrol te pakken ivp eerst te experimenteren op rep ranges ,voeding en trainingsprogrammas?

ik zou zeggen....als je zonder gear niet je training op orde hebt en niet weet welke stimulans ( re ranges,trainingsprogramma) je benen nodig hebben , dan gaat winstrol je niks brengen qua massa op je benen.
dan kun je liever creatine pakken en experimenteren op rep ranges en trainingsprogramma totdat je erachter komt waarop je benen goed reageren.

ben je erachter gekomen op welke rep range en trainingsprogramma goed reageren, DAN kun je iets pakken in de wereld van gear.
 
Laatst bewerkt:
winstrol doet niets als je niet surplus aan calorien eet en je trainingsprogramma niet op orde hebt.

en dat is dus het geval met OP.
jouw eigen cynische 2e alinea beantwoord voor OP ,jouw 1e alinea! beetje moeilijk voor je om je stomiteit in te zien blijkbaar.

OP kan maar geen massa op zijn benen aanzetten , wat dus betekend dat er iets niet aan zijn trainingsprogramma,rep range of voeding klopt.
Dan raad jij hem dus aan om winstrol te pakken ivp eerst te experimenteren op rep ranges ,voeding en trainingsprogrammas?

ik zou zeggen....als je zonder gear niet je training op orde hebt en niet weet welke stimulans ( re ranges,trainingsprogramma) je benen nodig hebben , dan gaat winstrol je niks brengen qua massa op je benen.
dan kun je liever creatine pakken en experimenteren op rep ranges en trainingsprogramma totdat je erachter komt waarop je benen goed reageren.

ben je erachter gekomen op welke rep range en trainingsprogramma goed reageren, DAN kun je iets pakken in de wereld van gear.
Samenvatting? Te lang om te lezen dit.
 
Ik zal straks mijn voedings schema plaatsten, hier houd ik me recent echt serieus mee bezig en ben benieuwd naar jullie feedback
 
Ik zal straks mijn voedings schema plaatsten, hier houd ik me recent echt serieus mee bezig en ben benieuwd naar jullie feedback
180g eiwit
80/90g vet
rest carbs aanvullen tot je gewenste Kcals
 
Wat bedoel je precies met 2 keer door duwen


Hier wordt het op de normale manier gedemonstreerd en daarna op
4:20 zie je het verschil. (voor binnenkant voornamelijk)
simpel en efficiënt.
 
Samenvatting? Te lang om te lezen dit.
had ik ook niks anders verwacht bij je.
om een text met 5 kleine alineas te lunnen lezen heb je een beetje intellegentie nodig.

gewoon winstrol pakken, dan komt alles goed,toch?
 
had ik ook niks anders verwacht bij je.
om een text met 5 kleine alineas te lunnen lezen heb je een beetje intellegentie nodig.

gewoon winstrol pakken, dan komt alles goed,toch?
In minder woorden uitleggen wat je bedoelt lijkt ook intelligenter.
 
Slimme jongen. Winstrol gebruikt om je iq op te krikken ?
nope.
iq opkrikken doe je door onder andere boeken lezen.
maar dat gaat hem nie worden voor vntl.
Die vindt 5 alineas al teveel 🤣
 
nope.
iq opkrikken doe je door onder andere boeken lezen.
maar dat gaat hem nie worden voor vntl.
Die vindt 5 alineas al teveel 🤣
Maaar... hij ziet rr vast beter uit dan jij ... en tis is bodybuilding hé
 
Back
Naar boven