Fitness Seller

Winstrol 1e kuur benen

Oké dit zal ik even ophogen naar 5. Ik zit nu op 3 bedankt voor je bericht
als je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.
die massa die je dan gewonnen hebt ligt dan aan je surplus in calorien en je trainingsprogramma, niet aan winstrol!

winstrol is een middel wat vocht uit je lichaam trekt, niet om massa aan te zetten.
vochtontrekkende middelen zoals winstrol gebruikt men om te compenseren als je natte compounds gaat gebruiken, bijvoorbeeld test zodat je het vocht weg kunt trekken die door een test kuurtje ontstaat, zowel in een cut of een bulk fase...

dus, als je wilt dat je benen groeien, varieer in rep ranges en training en intensiteit totdat je denkt de juiste rep range gevonden te hebben.
en meer eten natuurlijk.

winstrol is geen massa-middel!

• Topic Starter Topic Starter
als je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.
die massa die je dan gewonnen hebt ligt dan aan je surplus in calorien en je trainingsprogramma, niet aan winstrol!

winstrol is een middel wat vocht uit je lichaam trekt, niet om massa aan te zetten.
vochtontrekkende middelen zoals winstrol gebruikt men om te compenseren als je natte compounds gaat gebruiken, bijvoorbeeld test zodat je het vocht weg kunt trekken die door een test kuurtje ontstaat, zowel in een cut of een bulk fase...

dus, als je wilt dat je benen groeien, varieer in rep ranges en training en intensiteit totdat je denkt de juiste rep range gevonden te hebben.
en meer eten natuurlijk.

Bedankt voor je reactie zeer nuttige informatie

Bedankt voor je reactie zeer nuttige informatie
dus niet aan gear denken nu...eerst effe experimenteren met rep ranges en traingsprogramma voeding enz.

klinkt gek, maar van creatine wordt je ook sterker en zet je ook massa aan na verloop van tijd , als bijproduct van sterker worden.

dus tijdens het experimenteren van je rep ranges enz. kun je beter creatine nemen ivp gear, komt je gezondheid ten goede!

Een kuur zonder test ga je niet veel mee bereiken. Vooral niet met een milde oral. Been there done that. Je kan beter zoals vele zeggen gewoon letten op je voeding en training. Winstrol gaat niet ervoor zorgen dat je benen ineens wel ‘groot genoeg’ word voor de rest van je lichaam.

Voor betere advies kan je wel beter fysiek posten, begrijp dat dit niet gewenst is maar je zult niet veel meer betere advies krijgen dan letten op voeding en training en frequenter benen trainen

en meer eten natuurlijk.

Winstrol kun je prima massa mee winnen. Terug naar je hagelslag dieet please.

Een kuur zonder test ga je niet veel mee bereiken. Vooral niet met een milde oral. Been there done that. Je kan beter zoals vele zeggen gewoon letten op je voeding en training. Winstrol gaat niet ervoor zorgen dat je benen ineens wel ‘groot genoeg’ word voor de rest van je lichaam.

Voor betere advies kan je wel beter fysiek posten, begrijp dat dit niet gewenst is maar je zult niet veel meer betere advies krijgen dan letten op voeding en training en frequenter benen trainen
Orals kun je prima massa mee winnen, is het optimaal? Nee maar betekend niet dat je er niks aan hebt.

Reken er maar op dat als je training en voeding goed is, je echt wel paar kilo pakt op Winstrol. Het zal minder zijn dan op test, maar ook minder vocht, dus zgn kwaliteitsmassa. 50/60mg ed voor week of 6-7 is leuke kuur om met aas bekend te worden. Var is minder geschikt, d-bol is meer vocht. Net wat je wilt. Al met al moet je sowieso alles op orde hebben. Je krijgt niet ineens meer massa op je benen/dikke benen. vergis je niet dat 2-3kg echt veel is, icm je creatine (wat vocht vasthoud) kun je wel kilo of 4-5 aankomen. Als je dan stopt met creatine raak je zo weer 1.5kg kwijt.

Dus: Train als een eindbaas, eet als een os, slaap als een baby, en groei als wiet.

# Ben benieuwd naar oa je voedingsschema

Kan op zich wel hoor, maar je moet niet de illusie hebben dat je centimeters gaat gainen op je benen in een maand tijd.

Ik had genetisch ook dunne benen en men broer ook. Nu is het mijn sterkste punt. Sterker nog ik had waardeloze kuiten en dat is ook een sterk punt geworden :).
Wat is je gebruikelijke trainingschema voor benen? sets+reps

Over je benen, ik ben pas beginnen vooruitgang beginnen maken door ze in 2 te delen. 1 training focus op hamstrings en kuiten en de andere quads met focus op squats met veel herhalingen. Is ook veel beter met het warme weer.

Ik had genetisch ook dunne benen en men broer ook. Nu is het mijn sterkste punt. Sterker nog ik had waardeloze kuiten en dat is ook een sterk punt geworden :).
Wat is je gebruikelijke trainingschema voor benen? sets+reps

Vertel me meer over dat kuiten verhaal.

Altijd die zever weer over leverreinigers nemen tijdens een winstrol only. Is helemaal niet nodig. En waarom zou je niet wat gemakkelijker massa kunnen nemen met een winstrol only. Als je voeding in orde is en door de winstrol nog wat harder kan trainen, zal het zeker meer opleveren dan wanneer je naturel traint. En wat je wint, zal je minder vlug verliezen. Met test enanthaat zal je meer winnen maar niet meer overhouden omdat je letterlijk de helft verliest na je kuur. Dat waren toch mijn ervaringen vroeger.

Altijd die zever weer over leverreinigers nemen tijdens een winstrol only. Is helemaal niet nodig. En waarom zou je niet wat gemakkelijker massa kunnen nemen met een winstrol only. Als je voeding in orde is en door de winstrol nog wat harder kan trainen, zal het zeker meer opleveren dan wanneer je naturel traint. En wat je wint, zal je minder vlug verliezen. Met test enanthaat zal je meer winnen maar niet meer overhouden omdat je letterlijk de helft verliest na je kuur. Dat waren toch mijn ervaringen vroeger.
99% vd mensen die een winny only kuur willen doen zijn niet de mensen die hun voeding op orde hebben

Vertel me meer over dat kuiten verhaal.
paar sets calf extensions oefening variant op eender welke machine of dumbbell/barbell bodybweight of whatever tot failure, zolang er maar genoeg contractie/spanning is en geen vlucthige halve seconde reps :)...
kan je perfect tussendoor doen ook of op het werk, even op een trede gaan staan en 1 x tot failure.

kan wel heel bro science achtig klinken, maar zo simpel is het soms. En het zal voor de meeste ook gewoon werken.

Vroeger was alles beter Dirk

paar sets calf extensions oefening variant op eender welke machine of dumbbell/barbell bodybweight of whatever tot failure, zolang er maar genoeg contractie/spanning is en geen vlucthige halve seconde reps :)...
kan je perfect tussendoor doen ook of op het werk, even op een trede gaan staan en 1 x tot failure.

kan wel heel bro science achtig klinken, maar zo simpel is het soms. En het zal voor de meeste ook gewoon werken.
Daar heb je een punt. Op de calfmachine bij ons in de zaal, zie ik niemand die zijn oef correct uitvoert. Allemaal met zeer zware gewichten en halve reps. Ik train daar met een veel lichter gewicht maar doe een volledige beweging waar ik zo hoog duw als ik kan en dan een secondje in de hoogste stand vasthou. Met bodyweight kan je zo ook perfect kuiten trainen. Ik doe dat zelfs op de trein ipv te gaan zitten ga ik in de deuropening op de trede staan en doe daar wat kuitoefeningen. Het probleem is dat 90% zijn kuitoefeningen niet goed uitvoert.

Laatst bewerkt:
Daar heb je een punt. Op de calfmachine bij ons in de zaal, zie ik niemand die zijn oef correct uitvoert. Allemaal met zeer zware gewichten en halve reps. Ik train daar met een veel lichter gewicht maar doe een volledige beweging waar ik zo hoog duw als ik kan en dan een secondje in de hoogste stand vasthou. Met bodyweight kan je zo ook perfect kuiten trainen. Ik doe dat zelfs op de trein ipv te gaan zitten ga ik in de deuropening op de trede staan en doe daar wat kuitoefeningen. Het probleem is dat 90% hun kuitoefeningen niet goed uitvoert.
Eens, maar je gaat altijd het blijvende idiote excuus hier horen dat het genetisch bepaald is(tot een zekere hoogte wel, maar iedereen kan zijn kuiten wel min of meer mooi ontwikkeld krijgen).Het kan onmogelijk aan hun trainingswijze liggen.
Dat gewicht dat ze er meestal opleggen is inderdaad vaak dramatisch hoog.

Denk dat jij het simpele trucje ook wel kent om in 2 keer door te duwen voor betere contracties i.p.v. gewoon rechtstreeks omhoog/omlaag. Dat wil ik sommige wel eens zien doen met hun massieve gewichten op de machines .
Jammer dat het ego toch altijd de bovenhand neemt in deze sport.

:rolleyes:

Terug
Naar boven