utrecht030
Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Oké dit zal ik even ophogen naar 5. Ik zit nu op 3 bedankt voor je berichtVan creatine krijg je dikke benen. Elke dag 5g nemen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oké dit zal ik even ophogen naar 5. Ik zit nu op 3 bedankt voor je berichtVan creatine krijg je dikke benen. Elke dag 5g nemen
als je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.Oké dit zal ik even ophogen naar 5. Ik zit nu op 3 bedankt voor je bericht
Bedankt voor je reactie zeer nuttige informatieals je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.
die massa die je dan gewonnen hebt ligt dan aan je surplus in calorien en je trainingsprogramma, niet aan winstrol!
winstrol is een middel wat vocht uit je lichaam trekt, niet om massa aan te zetten.
vochtontrekkende middelen zoals winstrol gebruikt men om te compenseren als je natte compounds gaat gebruiken, bijvoorbeeld test zodat je het vocht weg kunt trekken die door een test kuurtje ontstaat, zowel in een cut of een bulk fase...
dus, als je wilt dat je benen groeien, varieer in rep ranges en training en intensiteit totdat je denkt de juiste rep range gevonden te hebben.
en meer eten natuurlijk.
winstrol is geen massa-middel!
dus niet aan gear denken nu...eerst effe experimenteren met rep ranges en traingsprogramma voeding enz.
Winstrol kun je prima massa mee winnen. Terug naar je hagelslag dieet please.als je massa hebt gewonnen tijdens je winstrol kuur dan had je die massa ook kunnen winnen zonder winstrol,weliswaar IETS minder massa dan met winstrol.
die massa die je dan gewonnen hebt ligt dan aan je surplus in calorien en je trainingsprogramma, niet aan winstrol!
winstrol is een middel wat vocht uit je lichaam trekt, niet om massa aan te zetten.
vochtontrekkende middelen zoals winstrol gebruikt men om te compenseren als je natte compounds gaat gebruiken, bijvoorbeeld test zodat je het vocht weg kunt trekken die door een test kuurtje ontstaat, zowel in een cut of een bulk fase...
dus, als je wilt dat je benen groeien, varieer in rep ranges en training en intensiteit totdat je denkt de juiste rep range gevonden te hebben.
en meer eten natuurlijk.
winstrol is geen massa-middel!
Orals kun je prima massa mee winnen, is het optimaal? Nee maar betekend niet dat je er niks aan hebt.Een kuur zonder test ga je niet veel mee bereiken. Vooral niet met een milde oral. Been there done that. Je kan beter zoals vele zeggen gewoon letten op je voeding en training. Winstrol gaat niet ervoor zorgen dat je benen ineens wel ‘groot genoeg’ word voor de rest van je lichaam.
Voor betere advies kan je wel beter fysiek posten, begrijp dat dit niet gewenst is maar je zult niet veel meer betere advies krijgen dan letten op voeding en training en frequenter benen trainen
Ik had genetisch ook dunne benen en men broer ook. Nu is het mijn sterkste punt. Sterker nog ik had waardeloze kuiten en dat is ook een sterk punt geworden.
Wat is je gebruikelijke trainingschema voor benen? sets+reps
99% vd mensen die een winny only kuur willen doen zijn niet de mensen die hun voeding op orde hebbenAltijd die zever weer over leverreinigers nemen tijdens een winstrol only. Is helemaal niet nodig. En waarom zou je niet wat gemakkelijker massa kunnen nemen met een winstrol only. Als je voeding in orde is en door de winstrol nog wat harder kan trainen, zal het zeker meer opleveren dan wanneer je naturel traint. En wat je wint, zal je minder vlug verliezen. Met test enanthaat zal je meer winnen maar niet meer overhouden omdat je letterlijk de helft verliest na je kuur. Dat waren toch mijn ervaringen vroeger.
paar sets calf extensions oefening variant op eender welke machine of dumbbell/barbell bodybweight of whatever tot failure, zolang er maar genoeg contractie/spanning is en geen vlucthige halve seconde reps
...Vroeger was alles beter DirkAltijd die zever weer over leverreinigers nemen tijdens een winstrol only. Is helemaal niet nodig. En waarom zou je niet wat gemakkelijker massa kunnen nemen met een winstrol only. Als je voeding in orde is en door de winstrol nog wat harder kan trainen, zal het zeker meer opleveren dan wanneer je naturel traint. En wat je wint, zal je minder vlug verliezen. Met test enanthaat zal je meer winnen maar niet meer overhouden omdat je letterlijk de helft verliest na je kuur. Dat waren toch mijn ervaringen vroeger.
En diegenen die spuiten wel?99% vd mensen die een winny only kuur willen doen zijn niet de mensen die hun voeding op orde hebben
Daar heb je een punt. Op de calfmachine bij ons in de zaal, zie ik niemand die zijn oef correct uitvoert. Allemaal met zeer zware gewichten en halve reps. Ik train daar met een veel lichter gewicht maar doe een volledige beweging waar ik zo hoog duw als ik kan en dan een secondje in de hoogste stand vasthou. Met bodyweight kan je zo ook perfect kuiten trainen. Ik doe dat zelfs op de trein ipv te gaan zitten ga ik in de deuropening op de trede staan en doe daar wat kuitoefeningen. Het probleem is dat 90% zijn kuitoefeningen niet goed uitvoert.paar sets calf extensions oefening variant op eender welke machine of dumbbell/barbell bodybweight of whatever tot failure, zolang er maar genoeg contractie/spanning is en geen vlucthige halve seconde reps...
kan je perfect tussendoor doen ook of op het werk, even op een trede gaan staan en 1 x tot failure.
kan wel heel bro science achtig klinken, maar zo simpel is het soms. En het zal voor de meeste ook gewoon werken.
Heb ik niet gezegd maar altijd dat gelul over orals. Alsof orals niet zouden werken. En wanneer je dan naar ervaringen vraagt, hebben diegenen die kritiek hebben die orals zelfs nooit gebruikt.
Eens, maar je gaat altijd het blijvende idiote excuus hier horen dat het genetisch bepaald is(tot een zekere hoogte wel, maar iedereen kan zijn kuiten wel min of meer mooi ontwikkeld krijgen).Het kan onmogelijk aan hun trainingswijze liggen.Daar heb je een punt. Op de calfmachine bij ons in de zaal, zie ik niemand die zijn oef correct uitvoert. Allemaal met zeer zware gewichten en halve reps. Ik train daar met een veel lichter gewicht maar doe een volledige beweging waar ik zo hoog duw als ik kan en dan een secondje in de hoogste stand vasthou. Met bodyweight kan je zo ook perfect kuiten trainen. Ik doe dat zelfs op de trein ipv te gaan zitten ga ik in de deuropening op de trede staan en doe daar wat kuitoefeningen. Het probleem is dat 90% hun kuitoefeningen niet goed uitvoert.