MuscleMeat

Winstrol als tussendoortje effectief?

Trickster

Competitive Bodybuilder
Waardering
254
Lengte
1m79
Massa
107kg
Vetpercentage
10%
Ey kerels!

Ik ben net terug van een maand Indonesie.
Ik ben gek genoeg (ondanks weinig trainen en minder goed eten) bijna nietsteruggevallen. Mooi toch? Zeker! :p

Ik heb in Juni kuur Test E, Tren E + Diana beeindigd met behaald resultaat van 10kg waarvan nog 6kg over is.

Nu is het zo, ik zat te denken aan een Winstrol tussendoortje op 50mg. (oral)
Over een maandje of 1-2. (mn receptoren nog even rust gunnen)

Ik heb winstrol ooit als eerste kuur gedaan (wie niet :p) en toen 6kg gepakt. Nu hoop ik met dit tussendoortje iets harder te worden en kilootje 3-4 te pakken.

Wat denken jullie, gaat dit nut hebben of niet (gezien eerdere kuur(en)?

ik ben geen ervarings deskundigen, maar waarom zou je niet gewoon test pakken of zo? imo minder schadelijk en meer resultaat.

Vergeet het maar. Met een beetje winstrol pillen wordt je echt niet EN droger EN ook nog eens 3-4kg zwaarder. Daar zal al wat meer voor nodig zijn aangezien je al een paar keer gekuurd hebt. Snap ook niet waarom je niet een fatsoenlijke kuur doet als je alles toch weer plat gaat leggen.

ik weet wel zeker dat het werkt, de doelstellingen zijn echt niet te hoog gegrepen, ik spreek uit ervaring (meerdere).
Ps ik wel voorstande van winny te combineren, maar alleen werkt het ook super (bij mij dan)

ik weet wel zeker dat het werkt, de doelstellingen zijn echt niet te hoog gegrepen, ik spreek uit ervaring (meerdere).
Ps ik wel voorstande van winny te combineren, maar alleen werkt het ook super (bij mij dan)

Dus jij denkt dat je na zon 3 kuren nog ff 5kg VVM pakt met een paar weken Winny? Als je het zelf maar gelooft.

ik zeg zelf dat ik uit ervaring spreek, ik weet dat jij 3 kuren hebt gehad, waarbij er geen bijzat met winny only. 5 kg vvm???, we hebben het over 3/4,

4kg zwaarder en ook nog harder worden is zeker 5kg VVM. Je wordt niet harder als je vet% stijgt of hetzelfde blijft, maar dat hoef ik je vast niet uit te leggen hoop ik. Misschien dat het voor jou werkt, maar voor iemand die al vaker gekuurd heeft met zwaardere middelen en veel grotere hoeveelheden gaat het niet lukken. Je mag blij zijn als je met een kuur als Test en Trenbolone 5kg PURE spiermassa overhoud.

• Topic Starter Topic Starter
Doelstelling is inderdaad 3 a 4kg, en wat harder. (wat een effect van Winstrol is).
Dus ook naar mijn mening was het een realistische gedachte.

Tja probeer het maar...gaat je niet lukken in die 5-6 weken wat je orals gaat pakken. Ik vind ''tussendoortje'' ook behoorlijk triest klinken. Doe het gewoon goed of doe het niet als je weer alles gaat platleggen. Maarja, het is jou feestje ;)

overhouden, is weer een heel ander verhaal, dat haal je natuurlijk niet

hoe was indonesie trouwens?

Ik ben een leek op dit gebied hoor ( just trying to learn :))

Denk ook dat zoals gift al zegt dat 4 a 5 kilo vvm vrij lastig wordt. Misschien winstrol inject doen en dan wat hoger doseren? 100 mg??

Ik zou gewoon dikke kuur nemen, je bent al weer bijna een half jaar off over paar maandjes.

Dus "Niet zeiken, gewoon knallen!!" :P

6 kilo van 10 kilo overhouden en dat vanaf juni vind ik trouwens niet echt denderend..
M.i. denk ik dat je niet gaat gainen.. Spreek niet uit eigen ervaring maar toch..

Nee doet haast niets. Duur tussendoortje dat weinig smaak zal hebben. Of je kuurt serieus, of je kuurt niet.

Kan best wat doen hoor. Ik heb zelf al een paar kuurtjes gedaan, en ben nu net 1.5 weken bezig met 50 mg stromba en 100 mg masteron eod, en ben in de vorm van mn leven. Ik was hiervoor 5 maanden off, en heb 10 weken gecut voordat ik hiermee begon. Ik plak er nu nog 6 weken cut aanvast icm met genoemde aas, omdat het zo lekker gaat. O ja, tot mn fatburners uit de states binnen zijn neem ik ook 0.5 mcg clen p/d.

Duur tussendoortje dat weinig smaak zal hebben

Dit meen hopelijk niet he, duur, stel 2 potje s winny van 100 st, avondje uit ben je meer kwijt

Duur tussendoortje dat weinig smaak zal hebben

Dit meen hopelijk niet he, duur, stel 2 potje s winny van 100 st, avondje uit ben je meer kwijt
Winstrol is één van de duurste AAS (zeker als je prijs/kilo winst neemt), en ik weet niet hoe gek jij het maakt als je uitgaat maar een hele winstrol kuur kost gemiddeld toch net wat meer. Nu als je het geld kan missen, en je wilt het spul perse in je lijf pompen, vooral doen dan. Het helpt je kracht en uithouding wellicht wel een beetje, maar spieren winnen zal tegenvallen.

Winstrol is één van de duurste AAS (zeker als je prijs/kilo winst neemt), en ik weet niet hoe gek jij het maakt als je uitgaat maar een hele winstrol kuur kost gemiddeld toch net wat meer. Nu als je het geld kan missen, en je wilt het spul perse in je lijf pompen, vooral doen dan. Het helpt je kracht en uithouding wellicht wel een beetje, maar spieren winnen zal tegenvallen.

helemaal mee eens, zelf ook zo stom geweest en never nooit meer.

prijs/winst gewoon niet waard.

Terug
Naar boven