MuscleMeat

Winstrol als tussendoortje effectief?

Winstrol is één van de duurste AAS (zeker als je prijs/kilo winst neemt), en ik weet niet hoe gek jij het maakt als je uitgaat maar een hele winstrol kuur kost gemiddeld toch net wat meer. Nu als je het geld kan missen, en je wilt het spul perse in je lijf pompen, vooral doen dan. Het helpt je kracht en uithouding wellicht wel een beetje, maar spieren winnen zal tegenvallen.

Masteron met test prop als tussendoortje,kan dat volgens jou wel iets opbrengen Big T ?
Heb je een ander alternatief voor een korte kuur of blijf je erbij dat het beter is te wachten tot hij weer klaar is voor een langere en steviger kuur ?

Ik ben van mening dat je als hobby-BB beter kan gaan voor de goed voorbereide, langere en goed doordachte kuurtjes. Je moet je lichaam niet onnodig gaan belasten als de opbrengst niet in verhouding staat met de schade die zo'n kuur teweeg brengt. Op competitief niveau kan je gaan nadenken over op allerlei manieren gaan bridgen om niet van piek naar dal te gaan. Als je gaat bridgen dan kies je bij voorkeur nartuurlijk wel middelen die je test niet sterk onderdrukken. Je komt dan uit bij de lichtere, niet-aromatiserende AAS, GH, insuline e.d. ...

Ik ben van mening dat je als hobby-BB beter kan gaan voor de goed voorbereide, langere en goed doordachte kuurtjes. Je moet je lichaam niet onnodig gaan belasten als de opbrengst niet in verhouding staat met de schade die zo'n kuur teweeg brengt. Op competitief niveau kan je gaan nadenken over op allerlei manieren gaan bridgen om niet van piek naar dal te gaan. Als je gaat bridgen dan kies je bij voorkeur nartuurlijk wel middelen die je test niet sterk onderdrukken. Je komt dan uit bij de lichtere, niet-aromatiserende AAS, GH, insuline e.d. ...
Ben ik ook mee eens, de vraagstelling was of je met winny only iets bereikt, ja is dan het antwoordt, aan te raden nee. Even een vraagje, iedereen die zegt dat je met winny tabs niets bereikt, heeft die het ooit zelf gegeprobeerd, en dan bedoel ik niet als eerste kuur, of alleen van horen zeggen

Ik heb het wel over winny tabs gehad, niet spuiten, ik heb waarschijnlijk een andere prijsperceptie, ben namelijk hgh gewend:D

Laatst bewerkt:

Ben ik ook mee eens, de vraagstelling was of je met winny only iets bereikt, ja is dan het antwoordt, aan te raden nee. Even een vraagje, iedereen die zegt dat je met winny tabs niets bereikt, heeft die het ooit zelf gegeprobeerd, en dan bedoel ik niet als eerste kuur, of alleen van horen zeggen

Ik heb het wel over winny tabs gehad, niet spuiten, ik heb waarschijnlijk een andere prijsperceptie, ben namelijk hgh gewend:D

ben het volledig met je eens ik begrijp niet waarom zijn doel 3 a 4 kg spierwinst niet haalbaar zou zijn, dat is wel het maximum denk ik harder zul je er zeker van worden droger ligt gewoon aan je voeding
prijskaartje, dit is volgens mij het goedkoopste kuurtje wat er is dus daar kan je het zeker niet voor laten denk ik

gelukkig ik dacht al dat ik gek was:D

Terug
Naar boven