XXL Nutrition

Winstrol depot injectie pijn

Ano_1988_8

Cool Novice
uitgeschakeld
Waardering
2
Lengte
1m78
Massa
110kg
Vetpercentage
19%
Sinds zaterdag ben ik begonnen met de volgende kuur:

Week:
1-8 - 100mg test prop EOD
1-6 - 50mg Winstrol depot EOD
9-12 20mg Arofixen

De test prop doe ik in mijn bil injecteren en hier heb ik geen problemen mee.
Maar de Winstrol depot van .. is echt een hel... Die injecteer ik met een blauw naaldje in mijn schouders, maar de dag erna is de pijn niet te harden... elk stootje tegen mijn schouder doet enorm zeer...

Wat is nog een goede plek om te injecteren? Benen wil ik niet doen, dan kan ik straks amper lopen... Borst lijkt me wel fijn, maar is het dan niet gevaarlijk dat je te diep gaat?

Had beter voor orals kunnen kiezen :S Maar goed, nu heb ik alles al in huis dus wil het eigenlijk wel afmaken

Laatst bewerkt door een moderator:
spul valt gewoon niet te injecteren, helaas

Bil lijkt mij de plek die het minst in de weg zit in je dagelijks leventje?

glute

Sinds zaterdag ben ik begonnen met de volgende kuur:

Week:
1-8 - 100mg test prop EOD
1-6 - 50mg Winstrol depot EOD
9-12 20mg Arofixen

De test prop doe ik in mijn bil injecteren en hier heb ik geen problemen mee.
Maar de Winstrol depot van EP is echt een hel... Die injecteer ik met een blauw naaldje in mijn schouders, maar de dag erna is de pijn niet te harden... elk stootje tegen mijn schouder doet enorm zeer...

Wat is nog een goede plek om te injecteren? Benen wil ik niet doen, dan kan ik straks amper lopen... Borst lijkt me wel fijn, maar is het dan niet gevaarlijk dat je te diep gaat?

Had beter voor orals kunnen kiezen :S Maar goed, nu heb ik alles al in huis dus wil het eigenlijk wel afmaken

pff ik weet exact wat je bedoelt en hoe het voelt.;)
heb vorige zomer met winny depot gedaan , deed ****ing pijn ook bij het zetten en indd in de schouder , ik werd helemaaal gek van de pijn.
ik heb het 6 weken volgehouden maar dat doe ik nooit meer.
er is eigenlijk geen oplossing voor de pijn , die zal je toch krijgen.
dus mijn advies is , maak deze kuur af en volgende keer tabs.
trouwens dat gezeik over douchen en masseren helpt toch geen **** bij winny.

Bil lijkt mij de plek die het minst in de weg zit in je dagelijks leventje?

ja dat denk je! als je zelfde pijn in je billen hebt als in je schouder is het even erg noch erger. wat denk je van zitten of lopen? pijn=pijn , plek maakt niet uit
overal is het even storend.

winny op olie basis is proberen ?

ja dat denk je! als je zelfde pijn in je billen hebt als in je schouder is het even erg noch erger. wat denk je van zitten of lopen? pijn=pijn , plek maakt niet uit
overal is het even storend.

Ik heb liever last tijdens zitten dan van een schouder die je veel meer gebruikt dan je bil. :p

in je bil blijven zetten,winny doet gewoon pijn
trouwens ik vind die van die 3letterige chinees een stuk minder pijn doen,de prop van hun had ik zelfs bijna helemaal geen last

maak van je billen gatenkaas

jongens.. winstrol depot van dat UG is op olie basis (guicol) spul is gewoon erg pijnlijk en valt gewoon niet te injecteren.. maakt niet uit waar, is gewoon een hel

trouwens nu we het over pijnlijke injects hebben , toen ik begon met prop deed het ****ing pijn , nu injecteer ik 100mg ed en voel helemaal niks noppes nada.
is heerlijk ik injecteer gewoon in quads en voel helemaaaal niks.
heb ook super susto 300mg/ml voel ook helemaaaal niks.
je lichaam went er aan ofzo?

hou je plasser maar is vast met een pijnlijke schouder:D

hahahahaha lol :D dat moet toch wel lukken niet?
btw TS , je kan het ook drinken . maar word afgeraden omdat dan veel mg verloren gaat. maar het is een mogelijkheid om je gear op te maken.
ik heb het btw gedaan toen paar keer , is erg vies en chemish zuur smaakje.

Laatst bewerkt:
Ja ip went je lijf snel aan de solvents,en de te voeren stoffen. Meestal doet het de eerste paar x zeer,maar op een of andere manier wen je eraan.

Ja ip went je lijf snel aan de solvents,en de te voeren stoffen. Meestal doet het de eerste paar x zeer,maar op een of andere manier wen je eraan.

doeme had ik da maar eerder geweten.. thx mate

Heb hier nog tal potjes winny.. zal de volgende keer ze nog es er tegenaan gooien...

• Topic Starter Topic Starter
Maak deze kuur gewoon af... De pijn trekt na 3 dagen steeds weg, dus dan kan de volgende er gelijk weer in haha. Hoop dat mijn lichaam ook een beetje went aan het spul!

Van de test prop van de chinees heb ik totaal geen last in de bil... Maar de winny ga ik daar echt niet inzetten.... Moet fietsen, kantoor zitten dan ga ik kapot denk!

Begin nu de geilheid al te merken na de 3e injectie hmmmmm :P Ben benieuwt naar de resultaten!

hahahahaha lol :D dat moet toch wel lukken niet?
btw TS , je kan het ook drinken . maar word afgeraden omdat dan veel mg verloren gaat. maar het is een mogelijkheid om je gear op te maken.
ik heb het btw gedaan toen paar keer , is erg vies en chemish zuur smaakje.

Leg dit eens uit.

Winny inject of orals is net hetzelfde. Zelfde stof.

Terug
Naar boven