Fitness Seller

Vreemde pijn na injectie..

Ik heb al PiP (in de gradatie dat ik mijn dagelijkse zaken niet degelijk kon doen en zelfs koortserig gevoel )van enkel test prop gehad en ik was toen niet de enige die er last van had.. volgens mij ligt het aan het BA gehalte van de vloeistof? Maar ik heb ook al PiP gehad van lange esthers maar die PiP is gewoon draagelijk

Ja dat kan dat hoor je vaker dat test prop bij sommige pip kan geven.

Ik heb nooit last van TP ook waterbase winny niet. Ligt ook heel sterk aan hoesnel het op je fasia terug kristaliseerd. Sommige olie soorten kunnen dit zelfs rekken.

Als ik het goed lees zet je nu 3x per week 4ml in je bil?

Ik heb na 3ml primo met test e ook paar dagen dikke bil. Wisselen van bil en benen erbij pakken

Jawel maar in sust zit natuurlijk maar een beetje prop, dat kan ook schelen. Ik weet het ook niet hoor maar is puur een ervaring en niet eenmalig en ook niet alleen bij mij. Dus ben er best wel benieuwd naar of er iemand wel eens test prop met een andere stof(lange ester) in dezelfde spuit heeft gezet zonder pip te krijgen.
Ik doe het in ieder geval niet meer. :)

Nou heb ik dus gisteren de npp en de sust apart gezet. In elke quad 1ml en het gekke is. Nu merk ik niks.
Zou het dan toch aan dat mengen liggen[emoji28]
Volgende is zondag. Dan meng ik ze weer en doe ik ook een quad. Benieuwd of ik dan weer pip heb.

Nou heb ik dus gisteren de npp en de sust apart gezet. In elke quad 1ml en het gekke is. Nu merk ik niks.
Zou het dan toch aan dat mengen liggen[emoji28]
Volgende is zondag. Dan meng ik ze weer en doe ik ook een quad. Benieuwd of ik dan weer pip heb.

Zou kunnen. Npp is ook een korte ester en in de sust zit een beetje prop dus voor de ultieme pip ervaring(als mijn eigen bevinding klopt) dien je eigenlijk een ml prop te mengen met een lange ester(ik dacht dat ik met mast enth gemixed had).
Maar jou bevinding komt ook een stapje dichterbij in de vermoedens dat test prop zich niet lekker laat mengen.
Laat het maandag nog maar even weten.

• Topic Starter Topic Starter
Nou zaterdag weer geprikt...

Heb de test p apart gedaan in mijn been, geen probleem.
Daarna de para en primo samen in een spuit gedaan en die in de bil geïnjecteerd, tenminste, geprobeerd... Na 0,1ml voelde ik al een hevige pijn. Waarna de stopper ook niet meer verder ging. Ben daarna dus gestopt.
Dat kleine beetje wat erin zat, brande wel heel erg en voelde een pijn doortrekken naar mijn been.
Ik ga vanavond alleen test p en para doen, denk dat ik gewoon niet tegen primo kan...

Hoogstwaarschijnlijk gewoon PIP.
Bultje na injectie heb ik ook wel is gehad, dat gaat vanzelf weer weg.

En wat de plunjer betreft, als je hem indrukt en weer loslaat komt hij dan een beetje omhoog en stroomt de vloeistof weer terug in de spuit? Ik heb dit namelijk ook wel is gehad...

Ik heb toen verder geïnjecteerd in m'n bil ipv mn been, toen was het probleem over.

Terug
Naar boven