AndroidHealthClinic

Winstrol depot injectie pijn

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat die bedoelt dat door de stofwisseling je niet alle effectieve stof opneemt en er een deel verloren gaat... Als je het injecteert dan zit het gelijk in je bloed....

Zoiets had ik een keer gelezen

Spul ruikt trouwens enorm sterk... en smaakt ook enorm chemisch.... Lijkt zelfs of mn tong verdooft is als ik een druppeltje proef.

guicol is ook een soort verdovingsmiddel ;-) haha

Het verschil is de opnamen van de stof in je lichaam.Inject is beter maar pijnlijk orals is wat ongezonder voor de lever maar wel pijnloos

Guicol? kan daar niets over vinden op Google. Zit dat in de winny?

kan zijn dat ik het verkeert spel, had het vorige keer gevonden op google, ik ga er nog eens achter zoeken

Guaiacol is het, werd mij verteld dat de winny van . . nu op deze olie zit in de plaats van waterbasis

Hmm ik zie idd dat het ook voor homebrew wordt gebruikt.

Die winny die ik nu heb stinkt echt enorm naar een medicijn lucht... Heel mijn kamer ruikt er gewoon naar... Mn pa vroeg al wat voor rare lucht er hing...

Denk dat ik maar overga om het te drinken... of iets anders ga pakken, want dit is niet te doen.. kon gisteren amper schouders trainen

ik heb er ook een hele hoop van liggen, en ik durf er ook niet aan te beginnen.. of je moest het met iets kunnen mengen dat het pijnloos wordt, drinken zou ik niet doen kerel je weet nooit wat voor troep erin kan zitten

Ben er nu ook mee bezig en ik weet wat het is.... ****ED UP
Resultaat is er wel snel, na 3 keer prikken had ik al krachtwinst maar schouders trainen kan ik amper. Presses krijg ik er nog wel uit maar side raises mag ik zelfs niet aan denken :(.

Ik vraag me nu wel af... als ik mijn winny depot drink moet ik dat dan elke dag doen of ook EOD? Ik vermoed elke dag omdat je dan in principe hetzelfde doet als tabs nemen komt alleen wel veel duurder uit dan :mad:.

Lees nu idd een stukje over Guaicol, maar ik weet niet of dat in mijn Winny depot zit.

Bron: Tremendes

Belangrijk om te vermelden is wel dat er bepaalde typen solvents instaat zijn om daadwerkelijk hogere concentraties werkzame stof per ML te bewerkstelligen en pijnklachten te reduceren of te voorkomen. Een van die solvents is Guaicol, verhoogt de mogelijkheid om werkzame stof op te lossen en is tevens werkzaam als een mild anesthetisch middel.

Is je winny op oliebasis? Dan kan je namelijk met een redelijk grote zekerheid zeggen dat guaiacol is gebruikt.

winny op olie basis is proberen ?

maarja voor in de toekomst een optie voor hem om te proberen.
Dus opzich een goede toevoeging mocht TS nog eens winny proberen.
Kan ook weer pijnlijker zijn trouwens de ene heeft op waterbasis ontzettend last en de ander op olie basis.

Denk dat die bedoelt dat door de stofwisseling je niet alle effectieve stof opneemt en er een deel verloren gaat... Als je het injecteert dan zit het gelijk in je bloed....

Zoiets had ik een keer gelezen

Spul ruikt trouwens enorm sterk... en smaakt ook enorm chemisch.... Lijkt zelfs of mn tong verdooft is als ik een druppeltje proef.

Winstrol zijn soort kritstallen en lossen gelijdelijk aan op. zit dus niet direct in je bloed.

Zie mijn vorige post.

Mijn linker schouder is nu helemaal rood... zelfs doorgetrokken tot mijn biceps de stijfheid.. en merk ook dat er vocht onder mijn huid zit.. kan amper een huidplooi pakken. Maar ff een ibuprofen gepakt...

Net weer in mijn rechter schouder geïnjecteerd. Als dat weer zo enorm veel pijn gaat doen, dan ga ik het oral nemen... of overstappen naar iets anders... NPP ofzo? Want dit is niet te doen!

Laatst bewerkt:
Hello,

Ik zocht net even over de helse pijn die je hebt als je winny inspuit (Been) en kwam hierop terecht.

Heeft er iemand een paar goeie tips om de pijn zo aangenaam mogelijk te maken? Had al gehoord over na de training zetten of een warm bad te nemen...

Op dees moment kan ik echt niet meer stappen :-( ik zet het om de dag rond het zelfde uur normaal gaat de pijn na 1 dag weg maar na de 4de keer bleef de pijn aan mijn rechter been en nu heb ik dus ook last van mijn linker been... met als gevolg dat ik als een kikker rondloop...

Heb nu op waterbasis en ik ga na mijn 20 dagen veranderen en op olie basis proberen.

Hopelijk heeft er iemand nog wat tips die ik zeker kan gebruiken...

Greets

Terug
Naar boven