AndroidHealthClinic

Winstrol Depot t.o.v. Winstrol

Master Onn

Novice
Waardering
0
Beste BB'rs,

Heb vandaag een maat zijn gear bekeken.
Hij had Winstrol Depot 50 mg/ml. Het was een melkachtig goedje met wat brokjes in. Het was van het merk blablabla.
In zijn kuurschema had hij echter gewone Stanozolol staan.

Mijn vragen:
• is dat melkachtig goedje normaal voor depot?
• Wat verschilt het bij gewone Stanozolol?

Greetz,

MO

Laatst bewerkt door een moderator:
1. Dat is normaal.
2. Winstrol = stanozolol?

Beste BB'rs,

Heb vandaag een maat zijn gear bekeken.
Hij had Winstrol Depot 50 mg/ml. Het was een melkachtig goedje met wat brokjes in. Het was van het merk blablabla.
In zijn kuurschema had hij echter gewone Stanozolol staan.

Mijn vragen:
• is dat melkachtig goedje normaal voor depot?
• Wat verschilt het bij gewone Stanozolol?

Greetz,

MO

Wat is stanozolol dan volgens jou?

Lal weet waar je mee bezig bent aub

Stanozolol is gwn winstrol bro.
Ik weet niet hoe de UG winny zijn, maar ik zou gwn de old zambon depot gebruiken als je hier aan kan komen. (tegenwoordig heten ze desma)

Bro lees je eerst eens in,dan was de vraag ook overbodig geweest .

• Topic Starter Topic Starter
Lal weet waar je mee bezig bent aub

Bendecho, geen angst, ik denk dat ik er wel wat van af weet. Alleen is die depot geen ding voor mij.

Bro lees je eerst eens in,dan was de vraag ook overbodig geweest .

Beste dames,

ik weet heus waar ik mee bezig ben. Ik heb gewoon geen ervaring met winny en als ik winny bestel 100mg/ml dan verwacht ik geen 50mg/ml terwijl er depot opstaat. Ik dacht dus dat depot en winny verschillende substanties waren.

Ik vraag ook geen rad aan jullie keyboard-users maar aan the real ones.

@Big Maus: sorry, ik dacht dat ik vrij summier was toen ik die twee letters gebruikte.

Bro gaa maar inlezen.
gwn 1 ml(50mg) om de dag spuiten.

Bendecho, geen angst, ik denk dat ik er wel wat van af weet. Alleen is die depot geen ding voor mij.

Beste dames,

ik weet heus waar ik mee bezig ben. Ik heb gewoon geen ervaring met winny en als ik winny bestel 100mg/ml dan verwacht ik geen 50mg/ml terwijl er depot opstaat. Ik dacht dus dat depot en winny verschillende substanties waren.

@Big Maus: sorry, ik dacht dat ik vrij summier was toen ik die twee letters gebruikte.

Die 2 letters waren tegen de regels in, maar dat weet je ondertussen.
En waarom noem je de leden hier key-board-users?
Dat zijn we allemaal toch? Bovendien kom jij hier voor raad, en die heb je inmiddels gekregen van ons.

Winny op 100mg/ml heb ik nog nooit gezien, maar who knows.

Succes ermee verder!

Ik wel, van Apec, is wel winny op oliebasis, winny op waterbasis vind ik persoonlijk erg pijnlijk.

En waarom noem je de leden hier key-board-users?
Dat zijn we allemaal toch? Bovendien kom jij hier voor raad, en die heb je inmiddels gekregen van ons.
!

beetje sneue opmerking idd, zeggen vaak de meest grote ''keyboard-users'' om zelf beter te lijken:D

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties (sommige toch).

Ik had ongelijk, was er van overtuigd dat er verschil was tss winny en winny depot.

Geen probleem kerel!

Beste dames,

Door te verwijzen naar twee letters weet heel het board hier natuurlijk wel over welk UG lab het gaat. Maar dat terzijde.

Bigmaus heeft alle antwoorden gegeven.

Succes ermee.

Terug
Naar boven