AndroidHealthClinic

vreselijke stekend pijn bij mn onderrug/zij gebruik winstrol

Hay guys,

Ik wilde net gaan posten over eenzelfde soort pijn.
Ben nu aan het einde van mn 2e week winny oral en heb sinds 2 dagen een zeurende pijn.
Links onder in mn buik, straalt door naar mn onderurg. Is s'ochtends inderdaad bijna weg, maar komt in de loop van de dag weer terug.

Misschien stom maar het voelt bij mij alsof je een flinke schop in je kloten heb gehad... Herken je je daar misschien in? Kan het ook nog het prostaat zijn?
Ik drink minimaal 3 liter water, pis is normale kleur en ontlasting is ook niks vreemds aan.

---------- Post toegevoegd Thu 14 Mar 2013 om 21:22 ----------

Excuus trouwens voor het inbreken in jouw topic maar herkende mezelf in je klachten.

Lijkt me niks met backpump te maken te hebben aangezien dit al vrij snel aanwezig is en niet na 5-6 weken pas.
Denk ook niet dat er iets met je nieren is perse, maar dat je wat last heb in je rug.
Kan komen door een zware training waarbij je iets verrekt hebt oid. Hoef je niet direct te voelen maar kan ook de dag later pas opkomen.
Ik denk zelf dat het niks is. Kijk het ff nog 2-3 weken aan en als je het dan nog steeds hebt ga je ff langs de dokter.

Zit de pijn aan beide zijden of slechts 1 ? Hoog of laag in de buik ? Trekt het vanuit je rug wellicht naar de zijkant ?
Slechts 1 zijde maakt nieren onwaarschijnlijk. Hoog rechts onder je ribbenkast kan je lever zijn. Zoals testo zei - kijk het even aan. Vooralsnog geen reden je zorgen te maken. Als de pijn in je zij wegtrekt met de rugpijn dan weet je genoeg.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor mijn erg late reactie,
Mijn pijn is inmiddels al weg, heb er helemaal geen last meer van.
Heb erg veel water gedronken, vooral voor het slapen gaan en het erg rustig aan gedaan :-)
Denk dat het idd met mn kuurtje winstrol te maken had, niet met mijn nieren maar een soort van gewrichts/spierpijn in mn onderrug...

Dit had ik ook met mijn eerste Winstrol kuurtje. In week 5 kreeg ik last van mijn zijkant en dan gaan er veel dingen door je hoofd. Zijn het mijn nieren? Te hard getraind? Bij mij deed het vrij zeer dat ik op mijn werk, ziek naar huis ben gegaan. De volgende 1 a 2 dagen was het weer weg:)

Bij backpumps pak ik altijd taurine caps. 1000mg per cap en 1 per dag. Bij mij helpt het zeker uiteraard in combinatie met veel water.

ik zou me verschillende redenatie kunnen voorstellen
- gedurende kuurtijd enorm hard getraind na je kuur minder herstel waar door je evt in de overbelastingsfase terecht bent gekomen Belasting belastbaarheid model.

- er zijn aantal rode vlaggen die gelden voor lage rug pijn
Eerste episode met lage rug pijn jonger dan 20 jr. of ouder dan 50 jr.

Recent onverklaard gewichtsverlies ( > 5 kg / maand )
Koorts
Langdurig gebruik corticosteroïden
pijn die niet afhankelijk is van een houding of beweging
Pijn die ’s nachts blijft of zelfs erger wordt
Aanhoudende ernstige beperking in voor over kanten en achter over kantelen
je voelt je ziek en onwel
Incontinentie
geen gevoel in binnenbeengebied
plotseling spierzwakte van het been enkelzijdig of dubbelzijdig
afwijkend looppatroon

• Topic Starter Topic Starter
ik zou me verschillende redenatie kunnen voorstellen
- gedurende kuurtijd enorm hard getraind na je kuur minder herstel waar door je evt in de overbelastingsfase terecht bent gekomen Belasting belastbaarheid model.

ik denk dat het idd te maken heeft met enorm hard trainen, mijn kracht was echt enorm geboost dus trainde eigenlijk met hogere gewichten waardoor ik erna erg veel last kreeg met name bij mn onderrug. eerst was het alleen tijdens het trainen, maar daarna kwam de pijn erg vaak voor, tijdens het werken etc.

Gelukkig is de pijn nu wel weer weg :-)

---------- Post toegevoegd 11 April 2013 om 12:14 ----------

Dit had ik ook met mijn eerste Winstrol kuurtje. In week 5 kreeg ik last van mijn zijkant en dan gaan er veel dingen door je hoofd. Zijn het mijn nieren? Te hard getraind? Bij mij deed het vrij zeer dat ik op mijn werk, ziek naar huis ben gegaan. De volgende 1 a 2 dagen was het weer weg:)
Exactly, had zo die twijfels ook :)
Bij mij duurde het echter wel wat langer..

Hier nu na een week of 5 winny oral ook sinds een week enorme last van m'n onderrug >.<
Begon links gecombineerd met een stekende pijn voor en nu alleen aan de rechter achterkant..de onderrug spier voelt ook pijnlijk als ik erop druk..
Had al wat gelezen over gewrichtspijntjes tijdens winny maar dit gaat echt te ver man haha..hoop dat et snel wegtrekt..

Grtzz

Hier nu na een week of 5 winny oral ook sinds een week enorme last van m'n onderrug >.<
Begon links gecombineerd met een stekende pijn voor en nu alleen aan de rechter achterkant..de onderrug spier voelt ook pijnlijk als ik erop druk..
Had al wat gelezen over gewrichtspijntjes tijdens winny maar dit gaat echt te ver man haha..hoop dat et snel wegtrekt..

Grtzz

Heb ik ook gehad trok zelf weg evt taurine

Terug
Naar boven