MuscleMeat

winstrol drinken : nou wel of niet ?

welke merk winny gebruik je?

• Topic Starter Topic Starter
merk

grts, alvast bedankt

Laatst bewerkt:
Mij komt ie ook niet bekend voor. Ik zet zelfe met een insulinespuitje. Zo ga ik dan alle plekken rond bijv. traps,schouders,biceps,triceps enz.
Zelf gebruik is winstrol depot van GoldenGear. Die zijn wat minder pijnlijk.
Over 't opdrinken van winny kan ik je niet helpen. Lees zelf ook veel tegenstrijdige antwoorden.

grtz

je kan winny gewoon drinken maar je breekt wel meer werkzamestof af waardoor je meer moet nemen, het kan dus wel. maar dan zou ik 50mg ed nemen!

succes verder

ik zou gewoon een red bull nemen

dan vind ik 't persoonlijk toch wel jammer als je 't gaat drinken omdat de werking dan wat minder is. maarja... no pain no gain :D
ik zou 't gewoon spuiten. Tis natuurlijk klote als je zo vaak moet spuiten op dezelfde plaatsen. Ik zou zegge, probeer 't eens met insulinespuiten.

succes

Gewoon spuiten!!

Ik kon de eerste week bijna niet lopen maar na mijn eerste week had ik totaal geen last meer van die prikkie's.

In de bips dan wel teverstaan;) ;)

staat in sticky faq

maar drinken kan perfect als dit je van de blijkbaar ondraaglijke pijn afhelpt

houd idd rekening met een verlies van werkende stof tot 20-25%

• Topic Starter Topic Starter
58220563ik het er wel weer op ... ;)
grts

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik een halve ml per keer zetten in je schouder en biceps dan heb je nergens last van. Als je meer zet krijg je die ppijnlijke plekken. Je kan natuurlijk ook een halve ml per bil zetten

neem dan gewoon tabs :|

Br0 zei:

Probleem is alleen dat hij al depot heeft gekocht en nu blijkt dat het injecteren teveel problemen geeft. In dat geval kan je het natuurlijk beter drinken dan helemaal niet gebruiken.

alpenzwalper zei:
ik was van plan EOD 50 mg winstrol inject te zetten ...
na 2 injecties ben ik het reeds beu ... verschrikkelijk pijnlijke injectiespots ...
nu kun je wel zeggen, wat ben jij een softie,
doch wat heb je aan AS als je dan 3 dagen je been niet kan bewegen en dus bijgevolg niet kan trainen ?
heb vorig jaar test prop gedaan en daar voelde ik dus helemaal niets van ...
mijn vraag : kan je nou wel of nou niet die winny opdrinken ?
ik heb reeds naar antwoorden gezocht via google, doch deze spreken mekaar tegen ...
wie heeft hier effectief ervaring mee ? grts

neem aan dat je hem in je dijbeen hebt gezet???

Er gaat niks boven het effect van spuiten.

Maar als je zo'n doetje bent...:P Dan maar drinken, met 25% verlies en een zure slokdarm! :D

Naar eigen ervaring vermindert de pijn ook na enkele malen gezet te hebben.

steek dat toch ergens anders. in uw dijbeen bvb.

heey man, oraal kan ook hoor. als je het oraal neemt heeft het de eigenschap dat het de igf1 afgifte stimuleert, als het de lever passeert. dat heb je niet als je injecteert. alleen gaat dit effect verloren na een dag of 14.
Injecteren is effectiever en stanozolol, heeft ook de eigenschap dat het locaal ook werkt. het zorgt locaal voor een verhoogde gevoeligheid voor receptoren van androgenen door pgf2 en ook de receptoren van igf1 worden gevoeliger door mgf. het is niet een groot verschil, maar je kunt achterblijvende spieren een beetje kietelen zo.
een goed schema is:
dag 1 tm 10 en 21 tm 30 -50 mg oraal
dag 11 tm 20 en 31 tm 40 -50 mg injecteren
al denk ik dat de jouwe nep is het moet 20% wit poeder zijn en 80% water.

BE HAPPY

Terug
Naar boven