Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
DBC01 zei:Precies Dirk,
IK heb me altijd afgevraagd wat het nut is van iets dat geinjecteerd moet worden, te gaan drinken. Dat heb ik me ook afgevraagd bij mijn felste tegenstanders vdestijds toen dit weleens een hot issue was.
Ik vroeg: Als er op de bijsluiter van Zambon niks staat over het eventueel kunnen drinken van Winstrol, en er voor orale inname Winstrol tabs zijn, waarom zou je het dan drinken? Ik kreeg nooit fatsoenlijk antwoord op die vraag, voor mij een teken dat ik het, samen met Zambon, gewoon bij het rechte eind had.
Winstrol drinken doe je niet, die injecteer je voor het depot-effect.
Winstrol tabs neem je oraal.
That's it.
axestream zei:Die bijsluiters moet je niet heilig verklaren want het schijnt nogal eens voor te komen dat van producten zonder ester wordt aanbevolen om het slechts een keer per week te injecteren.
DBC01 zei:Dat klopt, op therapeutische basis wordt er eenmaal per week/10 dagen geinjecteerd. Is ook heel normaal om op die basis de klacht te behandelen waarvoor Win officieel is bedoeld.
Als we het hebben over spiergroei te bewerkstelligen dán injecteren we vaker want AAS kuurtjes zijn gebaseerd op overdosering van hormonen bij gezonde sportende mensen.
Maar het laatste dat wordt beweerd is dat injectsievloeistof ook gedronken kan worden, het kán allemaal wel, test enanthate olie kun je ook drinken, de vraag is alleen wat je ermee bereikt.
Ruff-E zei:Dan moet je de 5 mg tabs nemen bro. 10 stuks verdelen over de dag, wedden dat je er niets van merkt?