XXL Nutrition

Winstrol facts??

Zoals altijd zijn de meningen weer verdeeld. Voor mensen die een winny only kuurtje willen gaan doen lijkt het me heel vervelend met al die tegensprekende info die ze op dit board zullen vinden. Ze zullen zoals trickster zegt door de bomen het bos niet meer zien.

Big_T: iedereen reageerd anders op een bepaalde AS. Ik vind dus niet dat jij zomaar kan zeggen dat iemand te vroeg is begonnen met kuren als diegene meer dan 5kg pakt met een winny only kuur. Zeg je dat ook tegen iemand die met een test-deca kuur meer dan 10kg pakt? Denk ut niet.....dan zeg je zeer goed gedaan kerel, gaat lekker!

hey
kan iemand mij helpen ik zou graag verdikkn maar ik kan bijna alles eten enzoveel ik wil maar ik kom niks bij ik ben van plan om voor de eerste keer winstrol te nemen ? weet iemand alle nadelen ? ze zeggn haar verliesen kan dat van 1 keer ? vorig jaar heb ik oxymetholone genomen daarvan had ik niet egt nadelen en weet er iemand wat eten wwaar ik wel zou kunnen van verdikkn ? reageer a u b bedankt =)

Paar punten komma's en hoofdletter gebruiken, leest een stuk beter! We zitten niet op een chat programma.

leuke bump ook overigens, laatste bericht in dit topic was 5,5 jaar terug...

hey
kan iemand mij helpen ik zou graag verdikkn maar ik kan bijna alles eten enzoveel ik wil maar ik kom niks bij ik ben van plan om voor de eerste keer winstrol te nemen ? weet iemand alle nadelen ? ze zeggn haar verliesen kan dat van 1 keer ? vorig jaar heb ik oxymetholone genomen daarvan had ik niet egt nadelen en weet er iemand wat eten wwaar ik wel zou kunnen van verdikkn ? reageer a u b bedankt =)

Je moet niet: eten wat je wilt en zoveel je wilt. Je moet eten wat je lichaam nodig heeft, daar 500kcal boven op en dan weer en weer en weer, net zolang tot je aankomt. Eten, of je nou wilt of niet. En niet, zoveel als jij wilt.

Je moet niet: eten wat je wilt en zoveel je wilt. Je moet eten wat je lichaam nodig heeft, daar 500kcal boven op en dan weer en weer en weer, net zolang tot je aankomt. Eten, of je nou wilt of niet. En niet, zoveel als jij wilt.
en wat denkje over winstrol gebruikn?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 09:31 ----------

leuke bump ook overigens, laatste bericht in dit topic was 5,5 jaar terug...
niet op gelet heb me ier vandaag pas hier aangemeld .

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 09:36 ----------

enige tips? wat zoal eten?

en wat denkje over winstrol gebruikn?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 09:31 ----------

niet op gelet heb me ier vandaag pas hier aangemeld .

In jou geval zonde van je lichaam.
1. Je bent onder de 21
2. Je hebt je voeding helemaal niet op orde

Dus je kan even 2 jaar trainen en vandaag nog beginnen de voeding secties door te lezen. Je bent voor je het weet 10 kilo zwaarder.

Niet aan beginnen op je 19e.

In jou geval zonde van je lichaam.
1. Je bent onder de 21
2. Je hebt je voeding helemaal niet op orde

Dus je kan even 2 jaar trainen en vandaag nog beginnen de voeding secties door te lezen. Je bent voor je het weet 10 kilo zwaarder.
10 kilo ja dat kan me 2 jaar duren =)

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 10:31 ----------

Niet aan beginnen op je 19e.
ik heb vorig jaar 23 keer ofzu oxymetholone tabs gedaan had nog tans geen nadelen geloof ik .

ik heb vorig jaar 23 keer ofzu oxymetholone tabs gedaan had nog tans geen nadelen geloof ik .

2 keer "

2 keer "

met die stats zou je er zelfs nog niet moeten aan denken om winnie te gaan gebruiken, veel succes met het opstellen van een voedingsschemaen trainingsschema ;)

@wannegain

Eten wil ook wel eens helpen.

Laatst bewerkt:
probeer meer dan 3 maaltijden te eten

- fatsoenlijk eten
- fatsoenlijk trainen
- doe dat maar eens 3jr en kijk dan maar eens verder

je komt niet aan zeg je? meer eten, that's all there is to it.

je eet waarschijnlijk bagger en veels te weinig/slecht

met je 54kg is kuren wel het allerlaatste waar jij aan zou moeten denken.

met die stats zou je er zelfs nog niet moeten aan denken om winnie te gaan gebruiken, veel succes met het opstellen van een voedingsschemaen trainingsschema ;)

waarom niet? ik zal er toch van verdikken of niet ?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 15:31 ----------

ik heb waarschijnlijk een zeer hoge vetverbranding en komt ook miss door mijn werk oo wel denk ik ik ben brancardier in ziekenhuis dus stap continu hele dag

waarom niet? ik zal er toch van verdikken of niet ?

---------- Post toegevoegd Sun 30 Oct 2011 om 15:31 ----------

ik heb waarschijnlijk een zeer hoge vetverbranding en komt ook miss door mijn werk oo wel denk ik ik ben brancardier in ziekenhuis dus stap continu hele dag

Neen winnie is rommel man, moet je niet doen, ga toch aan de anamelk en de haverbol, srs gainz van je leven

En bruine dbolletjes

en wrm is winnie rommel? je houd daarna tg alles wat je bijgekomen bent? het enigste nadeel dat ik slecht vind is het haaruitval de rest kan me niet zoveel schelen :p

nee het kan je niet zoveel schelen als je lever een flinke opdonder krijgt door de 17aa . met deze zin laat je overduidelijk merken dat je er niks van afweet en toch echt beter van aas kan afblijven. en je hebt precies het gedrag van een 19 jarige ; jij wilt er alles aan doen om in een no-time impressive te zijn en het maakt je niet uit ook al **** je je hele hormoonhuishouding. ga lekker trainen je shakie nemen en duik je bedje in;) je weegt 54 kilo wat wil je nou? je weegt bijna evenveel als 2 schijven van 20kg heb je dat niet door?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven