MuscleMeat

Winstrol facts??

ik heb 7 weken 40 mg winny gehad, daarna 2 weken tamoxifen beginnen met 20 mg en laatste week 10 mg

nee het kan je niet zoveel schelen als je lever een flinke opdonder krijgt door de 17aa . met deze zin laat je overduidelijk merken dat je er niks van afweet en toch echt beter van aas kan afblijven. en je hebt precies het gedrag van een 19 jarige ; jij wilt er alles aan doen om in een no-time impressive te zijn en het maakt je niet uit ook al **** je je hele hormoonhuishouding. ga lekker trainen je shakie nemen en duik je bedje in;) je weegt 54 kilo wat wil je nou? je weegt bijna evenveel als 2 schijven van 20kg heb je dat niet door?

mijn broer was evenmager als ik die weegt nu 80 kilo -_-

gast srs als jij gaat kuren kom je echt 0 kilo aan als je dat nu ook niet doet. Als je niet aankomt eet je niet genoeg simpel zat. Ga je kuren pak je paar kilo (in jouw geval is dat 2) en die is na een week of 2 weer weg.

EDIT: Wel cool als ik jou kloon en een halterstang in je reet ros kan ik met jou bankdrukken.

Laatst bewerkt:

gast stop eens even met posten van zulke dingen je werkt mensen op de zenuwen hier. het moet niet gekker worden kuren met 54 kilo.....
jullie geven aas een slechte naam , ik hoop dat het een narige ervaring voor je word zodat je een lesje leert.

• Topic Starter Topic Starter
Willen mensen stoppen met mijn topic bumpen?! ****in 5,5jaar geleden.
Knal er maar slotje op wat mij betreft.

Terug
Naar boven