MuscleMeat

Winstrol kuurtje

justreal

Novice
Waardering
0
Ik zat te denken aan een winstrol kuurtje met 50mg per dag voor 6weken.

Wat ik mij af vroeg, want ik hoor van verschillende bronnen telkens wat anders, hoe het zit met het vocht wat je ervan krijgt, de ene krijgt wel een paar kg vocht, de andere zegt van niet.

Ik weet niet zeker of ik dit mag vragen maar als het niet zo is dan gelieve geen reactie, ik vroeg mij af welke UG merken het betrouwbaarst en minst nagemaakt zijn.

Vocht krijg je niet van winstrol. En nee dat mag je niet vragen. Laat me raden, je traint al plus minus 1 jaar keihard minstens 1 keer per 2 weken, bent nog geen 21 en weegt minder dan 80 kg maar komt bijna niet meer vooruit?

Kijk even in de echt of nep sectie dan zie je vanzelf wat goed is.... Verder hoor je niet echt vocht vast te houden van winny of je zout inname moet heel hoog zijn.. Sowiso als je even wat kuurlogjes leest zie je ervaringen van mensen en hen kuurtjes zit vast wel een winny only tussen pagina's zat... Veel leesplezier

gewoon er voor zorgen dat je niet teveel zout binnen krijgt en genoeg water drinken dan hoef je je over het vasthouden van vocht geen zorgen te maken

Kijk even in de echt of nep sectie dan zie je vanzelf wat goed is.... Verder hoor je niet echt vocht vast te houden van winny of je zout inname moet heel hoog zijn.. Sowiso als je even wat kuurlogjes leest zie je ervaringen van mensen en hen kuurtjes zit vast wel een winny only tussen pagina's zat... Veel leesplezier
Indeed, kijk even naar die van: The Havoc meen ik. Hij heeft redelijke resultaten ermee geboekt vind ik!

Edit: Hier: http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/winstrol-only-eerste-kuur-342399/

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven