MuscleMeat

Winstrol meenemen op vakantie naar spanje?

het probleem is dat er binnen een paar weken weer iemand dezelfde vraag stelt en dezelfde personen weer hetzelfde gaan antwoorden. dat je bagage door security kan gecontroleerd worden, kan altijd. daarom zou ik dus geen spuiten of ampullen uit veiligheid meenemen, maar pillen. die mannen weten niet eens wat dat is. zij zoeken daar ook niet achter. zij zoeken achter wapens en scherpe voorwerpen. het enigste wat ze ooit afgenomen hebben wat in mijn handbagage stak, was een schaar. ze mocht wel in mijn gewone bagage maar niet in mijn handbagage.

• Topic Starter Topic Starter
skydirk zei:
het probleem is dat er binnen een paar weken weer iemand dezelfde vraag stelt en dezelfde personen weer hetzelfde gaan antwoorden. dat je bagage door security kan gecontroleerd worden, kan altijd. daarom zou ik dus geen spuiten of ampullen uit veiligheid meenemen, maar pillen. die mannen weten niet eens wat dat is. zij zoeken daar ook niet achter. zij zoeken achter wapens en scherpe voorwerpen. het enigste wat ze ooit afgenomen hebben wat in mijn handbagage stak, was een schaar. ze mocht wel in mijn gewone bagage maar niet in mijn handbagage.

Het zijn tabs die ik meeneem..

montana058 zei:
Beste mannen,

Ik neem over 3 weken een winstol kuur, maar over 4 weken ga ik ook op vakantie naar Spanje met de vliegtuig..

Dus mijn vraag is: kan ik dan de winstrol van gs in het standaard potje wel meenemen zonder problemen op het vliegveld?

Alleen serieuze reacties graag, alvast bedankt!

Kerel waarom stel jij je kuur niet gewoon uit tot na de vakantie. Ga daar ;lekker van je vakantie genieten en als je thuis komt ga je als een beest trainen. Kans is klein dat ze je pakken maar het is je toch absoluut niet waard dat ze je eventueel wel pakken. Je neemt alleen winstrol mee dus je bent waarschijnlijk aan het cutten. Dan m,0oet je heel scherp in je voeding zitten en weet niet of dat wel lukt op vakantie waar ze toch wel heel veel in olie bakken... Succes idd....

Zoals ik al zei zit ik daar maar voor even..stay to the topic ok;)

vind het zonde. Met vakantie moet je eigenlijk nergens op hoeven letten. Niet op voeding e.d. gewoon lekker zonnen, feesten en lekker uit je dak gaan. Gewoon lekker na je vakantie gaan kuren en volle bak er tegen aan. :lifter:
p.s. prettige vakantie:cool:

robinmike zei:
vind het zonde. Met vakantie moet je eigenlijk nergens op hoeven letten. Niet op voeding e.d. gewoon lekker zonnen, feesten en lekker uit je dak gaan. Gewoon lekker na je vakantie gaan kuren en volle bak er tegen aan. :lifter:
p.s. prettige vakantie:cool:

Thanx dude, tsja hardcore blijven hea:D! En je kunt daar ook op het strand trainen overigens zei een maat serieus..

en wat nou als je het achter je kuur aan doet? dus toevalig nog een laatste beetje van winstrol mee moeten nemen om de kuur af te maken??

dan kan hij het toch moeilijk uitstellen?

Heb je niet eens het geduld om te wachen tot na je vakantie... Op je vakantie komt ghet er toch vaak niet helemaal 100% van om goed te eten en goed te trainen.

Zou alleen om die reden al gewoon wachten ermee. Geduld is een schone zaak en als je dat geduld al niet voor een paar weekjes hebt.

Daarbij je zou maar net degene zijn waarvan ze het spulletje ontdekken.

*stom* de t/s lult er gewoon over heen en geeft geen direct antwoord op de gestelde vragen over zijn kuuruitstel....

de meesten weten wel beter!

Is idd niet echt slim om er nu aan te beginnen voor en tijdens uw vakantie maar ik begrijp je wel hoor... Dan kan je lekker pumpy rondlopen op de spaanse costa;) plezant allemaal maar zou het er idd niet op wagen om iets mee te nemen naar ginder...

bak ze maar bruin!:cool:

skydirk zei:
waar baseer jij je op? schrijf liever niets ipv iets dat je zomaar uit je duim zuigt. is jou bagage (ik spreek niet van handbagae) al ooit binnen EU door douane gecontroleerd. zeg mij dan wel is waar jij bij de douane passeert in Madrid of Barcelona als je van Nederland komt.

Doe eens rustig aan, kerel. Het is gewoon zo dat veel jongeren vooral drugs meenemen op vakantie zoals xtc. Zo nu en dan word je tot op de kleren toe gecontroleerd. Met mijn reactie wil ik dit gewoon extra benadrukken zodat men weet dat het absoluut niet de moeite waard is om voor een paar winstrol tabs in moeilijkheden te komen.

Dit hoeft dus niet zo zeer in Spanje te spelen maar kan net zo goed in andere landen. Waar ik het heb ervaren is o.a. Duitsland. Ik weet dat twee maten van me het in Griekenland hebben ervaren. Ook heb ik gehoord dat er bekenden in Spanje grondig zijn gecontroleerd. Zo kun je wel doorgaan.

Ik vind dat je er altijd van uit moet gaan dat je wordt gecontroleerd. De t/s wil net voor zijn vakantie gespierd uit zien en neemt drom zijn kuur, denk ik zelf. Neem het dan eerder zou ik zeggen.

Ik ben ook bezig met een test/deca.. moest het eigenlijsk ff bijmelden, aan t einde zou ik winstrol nemen maarja niet rekening gehouden met de vakantie vanwege stage enzo kon ik niet ruim van te voren plannen, maar t is maar 1,5 weekje weg..de kuur ben ik al 7 weken mee bezig, daarna de winnys nog voor 4 weken:rolleyes:

Ik denk niet dat het zeer veel gaat uitmaken even op vakantie je moet ook leven..

Ohja maten geen ruzie met elkaar maken hea;)
En bedankt voor de adviezen en reacties amigo's!

skydirk zei:
bende paniekeurs. je ziet dat jullie nooit met het vliegtuig naar spanje gaan. steek het niet in je handbagage maar in je bagage. je handbagage wordt wel gecontroleerd door security (niet door douane). gewone bagage wordt niet door de douane gecontroleerd binnen europa. en als je dan toch zeker wil zijn steek ze gewoon in een ander doosje bvb vitaminen. je zal zelfs geen douanier zien en je zal zelfs niet langs de douane passeren. ik wordt onnozel van al die misleidende informatie. kan er mij hier iemand beweren dat zijn bagage al ooit door de douane gecontroleerd is als hij met het vliegtuig binnen EU reist? ik alleszins nog nooit.

Dirk,

Ik ben in Milaan eens volledig gecontroleerd, zowel handbagage als gewone bagage... -> DOOR DOUANE :rolleyes:
Zover ik weet ligt Italië binnen de EU :cool:
Nu, dat is wel héééél sporadisch, ze controleren normaal de gewone bagage niet, soms nemen ze steekproeven...
En ik zie er echt niet uit als een talibanstrijder of whatever, ben ook maar een geboren en getogen limburger met een zonnebank bruine tint :D

@TOPIC -> Ik zou echt het risico niet nemen en genieten van mijn vakantie, vlieg er na een weekje zondigen weer lekker in! ;)

Grtz...

Weet je zeker dat je daar goed gaat trainen en eten?Zoniet dan zou ik ermee wachten tot naar je vakantie.Lijkt mij dat je daar gaat feesten en flink zuipen.Ook al ben je nu bezig met een kuur,denk toch dat die stromba meer efect heeft naar je vakantie.

Ik denk dat ik ben overtuigd door jullie mannen, ik zal wel na die korte vakantie ermee beginnen! :D

Thanx fokes,

skydirk zei:
bende paniekeurs. je ziet dat jullie nooit met het vliegtuig naar spanje gaan. steek het niet in je handbagage maar in je bagage. je handbagage wordt wel gecontroleerd door security (niet door douane). gewone bagage wordt niet door de douane gecontroleerd binnen europa. en als je dan toch zeker wil zijn steek ze gewoon in een ander doosje bvb vitaminen. je zal zelfs geen douanier zien en je zal zelfs niet langs de douane passeren. ik wordt onnozel van al die misleidende informatie. kan er mij hier iemand beweren dat zijn bagage al ooit door de douane gecontroleerd is als hij met het vliegtuig binnen EU reist? ik alleszins nog nooit.

juist!

en in het worst case senario; stel dat ze dat vitamine-potje van je niet vertrouwen, en ze doen onderzoek naar de werkzame stof, dan komen ze erachter dat het winstrol is en geen xtc.

je zal dan niet zo gauw voor "drugs-smokkelaar" aangezien worden omdat je makkelijk kan aantonen dat het 1. geen drugs is. 2. voor eigen gebruik is.

aan drugs hebben die landen allemaal een teringhekel, maar in dit geval ga je echt niet voor een half jaar op water en brood in de cel.

feit blijft dat het niet het meest verstandige idee is om je a.s mee te nemen op vakantie en daar verder te kuren. Waarom moeilijk doen?

Loo zei:
juist!

en in het worst case senario; stel dat ze dat vitamine-potje van je niet vertrouwen, en ze doen onderzoek naar de werkzame stof, dan komen ze erachter dat het winstrol is en geen xtc.

je zal dan niet zo gauw voor "drugs-smokkelaar" aangezien worden omdat je makkelijk kan aantonen dat het 1. geen drugs is. 2. voor eigen gebruik is.

aan drugs hebben die landen allemaal een teringhekel, maar in dit geval ga je echt niet voor een half jaar op water en brood in de cel.

feit blijft dat het niet het meest verstandige idee is om je a.s mee te nemen op vakantie en daar verder te kuren. Waarom moeilijk doen?

Ja precies Loo;)

Terug
Naar boven