AndroidHealthClinic

Winstrol met... of korte kuur?

Sorry maar vind het alledrie maar vreemde kuurtjes.

Waarom de eerste twee weken een halve dosis winstrol/oxandrolone?
Met 8 weken lang 2 17AA orals gaat je lever het zwaar te verduren krijgen.
Met die laatste kuur krijg je superinstabiele bloedwaarden, grote kans dat je er onder andere met een shitload aan acne uitkomt.
Primobolan in mg/dag? Een oral neem ik aan, ben nog bij geen enkele dealer primobolan oral tegengekomen. Heb me laten vertellen dat als je het wel tegenkomt, je hele grote kans hebt dat het fake is. Bovendien is de depot versie van primobolan mg voor mg vele malen effectiever.

Maar goed, de bron zegt op zich al genoeg :rolleyes:

Inderdaad, precies wat Black Knight zegt. Ik vind het persooonlijk echt van die schema's a la Bodypage :D

ArieWillem zei:
Beste vriend, Nolva gebruik je in eerste instantie als anti e en daarnaast is het een testopstarter. Clomid gebruik je in eerste instantie als testopstarter en daarnaast als anti e. Aangezien je nakuur na een winny kuurtje toch maar kort duurt zullen bijwerkingen wel los lopen dus al met al zie ik je probleem niet :)

Daar heb je helemaal gelijk in maar deze man wilde het aantal bijwerkingen minimaliseren, helemaal met oogpunt op acne.

Clomid staat er om bekend meer bijwerkingen te veroorzaken (acne en depressies) dan nolvadex, dus dan lijkt nolvadex mij een meer verantwoorde keuze, helemaal omdat deze net zo goed als clomid de eigen productie op gang helpt (ondanks dat deze niet zo zwaar is onderdrukt van een winny-only)

Ciao

• Topic Starter Topic Starter
jep Loo zegt de reden al waarom ik voor nolva zou gaan.

het voorstel van 2weken op 30 en 2weken op 40 klonk me goed in de oren :cool:

en euh... thx for all advice gays. guys. whatever :D

Succes met dezelfde kuur als ik ga nemen. :D

• Topic Starter Topic Starter
ik zit wel nog te sukkelen met mijn bicepspezen dus wordt wel nog effe wachten op logje...
en ik haat wachten :mad: :)

Terug
Naar boven