MuscleMeat

winstrol nakuur of niet?

wantmore

Dutch Bodybuilder
Waardering
13
Hoi,

Hoor steeds vaker dat winstrol geen nakuur nodig heeft omdat het niet werkt op de het vrouwelijk hormoon?

Klopt deze stelling nu? Je hebt dus geen nakuur nodig bij winstrol?
Of net wel?

Graag wat Do's and don'ts?

Persoonlijk denk ik ervan dat de nakuur meer goed kan doen dan kwaad omdat Nolva zelf redelijk wat sides heeft, die niet kunne opwegen tegen winstrol zonder nakuur.

Mvg

ligt eraan.

- hoe lang je het hebt gebruikt
- dosering
- gyno gevoeligheid na het stoppen
- je leeftijd en mate waarop je axis hersteld
etc.

Het is wel aan te raden. Aan andere kant vind ik in bb oogpunt dat je zowieso moet nakuren puur voor het sneller herstel en behoud van massa. Ik bedoel wtf ga je met 6 weken winny kuur bereiken uiteindelijk netto gezien? Vrij weinig en daarna ga je x weken katabool draaien omdat je axis minder is. What's the fkng point? Ja tenzei je een beachboy bent die voor de zomer wat strakker uit wilt zien dan is het een ander verhaal.

ligt eraan.

- hoe lang je het hebt gebruikt
- dosering
- gyno gevoeligheid na het stoppen
- je leeftijd en mate waarop je axis hersteld
etc.

Het is wel aan te raden. Aan andere kant vind ik in bb oogpunt dat je zowieso moet nakuren puur voor het sneller herstel en behoud van massa. Ik bedoel wtf ga je met 6 weken winny kuur bereiken uiteindelijk netto gezien? Vrij weinig en daarna ga je x weken katabool draaien omdat je axis minder is. What's the fkng point? Ja tenzei je een beachboy bent die voor de zomer wat strakker uit wilt zien dan is het een ander verhaal.

helemaal mee eens,altijd nakuren
ook na een prut oral kuurtje,anders hou je zeker niks over.

prut oral kuurtje...
beter de spuit erin ?
beter nog meer spullen slikken...
wordt hier uit ervaring gesproken ?

ik doe 2 weken nakuur met nolva 20mg ED en een beetje aromasin na een kleine 5 weken winstrol 40mg ED. Echt nodig is het waarschijnlijk niet maar het zou spierafbraak tegengaan omdat winstrol cortiso en LDL cholesterol omhoog brengt die de overhand krijgen als winstrol wegvalt. (bind me hier niet op vast, maar zoek evt in die richting voor meer info)

of je na winstrol moet nakuren, zijn de meningen verdeeld. ik doe het niet. en wat bedoel je dat nolva sides heeft. ik zou niet weten dewelke. nooit last van gehad en ik neem soms nolva gedurende 6 weken na een kuur.

winny is niet zo een vriendelijk goedje als men denkt, van buiten voel je je kip lekker en niks aan de hand en wat gewrichtspijn maybe maar van binnen ****ed het je zwaar op

Terug
Naar boven