djryan87
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 657
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb afgelopen jaar anavar van EPL genomen, dit had zeker resultaat, 60mg/dag kwam 4 kilo aan, kracht nam toe, en vetpercentage afgenomen! LATERR
Je dacht, laat ik eens gaan eten?ik stond na mijn anavar only niet stil, ik was 87 kilo toen de kuur stopte. daarna nog 6 kilo aangekomen tot nu toe (1,5 jaar)
Doel is droog 10 tot 20% massa droog en zuurstof.
Alvast dank voor de reacties
Mvgr jason
?! Jongens , geen idee of ik hier zo goed zit over m'n info/vraag.. Maar goed ben dus maandag begonnen met een ' bulk ' kuur . Houdt it; Test prop 600mg pw Winstrol 50mg ed Anavar 50mg ed Daarnaast mijn voeding geconstateerd op dagen wanneer ik niet werk 4700 cal en dagen met werk 5200 cal. Ik heb dit een aantal x keren verhoogd voor extreme gewicht toename. Vroeg me af hebben jullie hier ervaring mee en is het een goeie kuur ? Zou ik er genoeg uit kunnen halen ? Het is overigen voor 5 weken en vanaf week 3 hcg en daarna 40mg nolva en vervolgen met 20mg nolva.
Jongens , geen idee of ik hier zo goed zit over m'n info/vraag..
Maar goed ben dus maandag begonnen met een ' bulk ' kuur . Houdt it;
Test prop 600mg pw
Winstrol 50mg ed
Anavar 50mg ed
Daarnaast mijn voeding geconstateerd op dagen wanneer ik niet werk 4700 cal en dagen met werk 5200 cal.
Ik heb dit een aantal x keren verhoogd voor extreme gewicht toename. Vroeg me af hebben jullie hier ervaring mee en is het een goeie kuur ? Zou ik er genoeg uit kunnen halen ? Het is overigen voor 5 weken en vanaf week 3 hcg en daarna 40mg nolva en vervolgen met 20mg nolva.

Hmm ja ben ik ermee eens! Ben meer benieuwd wanneer en hoe de prop inkickt .. Heb gister de 2e 200mg gezet en noet eerlijk zeggen ik voel me precies als bij de inkickfase van test e . Ellendig moe en beetje soort van grieperig .. Geen idee of dit bij prop hoort of ik gewoon griep heb haha. Heb ook de hele nacht lopen zweten en nauwelijks slapenAnavar op 60mg/dag. Leuke krachtwinst, beetje massa bij en geen gewrichtpijnen zoals met winstrol vaak het geval is
Hmm ja ben ik ermee eens! Ben meer benieuwd wanneer en hoe de prop inkickt .. Heb gister de 2e 200mg gezet en noet eerlijk zeggen ik voel me precies als bij de inkickfase van test e . Ellendig moe en beetje soort van grieperig .. Geen idee of dit bij prop hoort of ik gewoon griep heb haha. Heb ook de hele nacht lopen zweten en nauwelijks slapen
Jaa had het ergens kunnen verwachten had het echter dan bij de eerste inject verwacht omdat snelle werking heeft , hoop toch niet dat ik me constant zo voel bij de inject , gelukkig ben ik maar 5 weken bezig !! Hou jullie op de hoogteKan gerust van de prop komen! Is erom gekend dat het hard en rap kan inslaan op je systeem.
Je kan er aardige test flu van krijgen. Kijk het eventjes aan en hou er rekening mee dat je immuunsysteem sowieso verlaagd is wanneer je kuurt.