- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vind je 2kg onrealistisch dan? Op een overschot en 2kg overhouden is toch aardig realistisch.Als je maar genoeg boven onderhoud eet kan je ook wel 2 kilo per week aankomen.
Of je dat moet willen is een 2e.
Vind je 2kg onrealistisch dan? Op een overschot en 2kg overhouden is toch aardig realistisch.
Eens met eerste zin.Ja ik wou alleen maar zeggen dat voeding bepaalt hoeveel je aankomt/overhoudt.
2 kilo kan prima
2 kilo vvm nee
.
.
Hoop voor je dat je libido niet compleet wordt afgeschoten door winstrol
knap de je je van al dat geblaas hier niks aantrekt, en toch doorgaat met je kuurtje.
90% hier is ooit zo begonnen, het laat je een mooie eerste keer met anabolen kennis maken.
Er zijn betere middelen, maar die kosten meer, of je moet gaan prikken.
En dat is voor de meeste mensen nu net het grote dilemma.
Succes met je kuurtje!

Huh dagenlang spierpijn en je zit pas op dag 5Vandaag is dag 5, uit nieuwsgierigheid heb ik even gewogen en gemeten op het zelfde tijdstip als de vorige keer.
Meting
Dag 1: 77kg -> Dag 5: 79kg
Dag 1: 8% -> Dag 5: 7%
In de spiegel ziet alles er een klein beetje groter/voller uit en ook iets droger. Ik ben ook veel vocht kwijt, gister een keer of 15 naar de wc geweest.
Werking
Ik train intensief en heb dagenlang veel spierpijn in iedere spiergroep die ik train. Van sides geen last, alleen voel ik me af en toe of ik de hele dag niks heb gegeten zo licht in mijn hoofd of een beetje misselijk. Ook dit valt reuze mee.
Tot nu toe verloopt alles prima op 40mg ED. Wanneer de gains iets afnemen verhoog ik het misschien naar 50mg vanaf week 3.

Huh dagenlang spierpijn en je zit pas op dag 5
Succes met je kuur!

Vocht, maaginhoud, glycogeen en wat vvm natuurlijk