MuscleMeat

Winstrol only 1e kuur

Als je maar genoeg boven onderhoud eet kan je ook wel 2 kilo per week aankomen.

Of je dat moet willen is een 2e.

Ja ik wou alleen maar zeggen dat voeding bepaalt hoeveel je aankomt/overhoudt.

2 kilo kan prima
2 kilo vvm nee
Eens met eerste zin.
2e zin oneens. Real var kan je prima 2kg vvm op pakken, mits voldoende voeding. Maar dat is mijn mening ;).

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag is dag 2 van de kuur. Ik doe even een korte update over mijn ervaring tot nu toe.

Werking en bijwerkingen
Ik heb op dag 1 benen getraind, zo intensief dat ik licht in mijn hoofd werd en misselijk. Bijwerking? Misschien, is moeilijk te zeggen zo vroeg in de kuur. Wel heb ik gemerkt dat ik 's avonds moeilijk in slaap kom en 's morgens al vroeg wakker ben. Ook merkte ik oorsuizen in de avond. Allemaal tekenen van een verhoogde bloeddruk.
Seks voelt een stuk lekkerder en intenser dan normaal, hiervan weet ik wel zeker dat het een bijwerking is van de winstrol, helemaal geen problemen mee ook :rolleyes::D.

Vandaag heb ik erg veel dorst en snel weer honger. Alleen maar positief aagezien ik zoveel mogelijk wil aankomen :flex:

Meting
Vanmorgen thuis op de weegschaal gestaan op nuchtere maag en blaas: 77kg. Vet gemeten aan de hand van 3-punts huidplooimeting: 8%. Deze manier van wegen ga ik ook aanhouden, tijd om de stats aan te passen dus.

Placebo effect is ook effect. :)

Al is licht in je hoofd /duizeligheid wel mogelijk na 2 dagen.

Hoop voor je dat je libido niet compleet wordt afgeschoten door winstrol

Hoop voor je dat je libido niet compleet wordt afgeschoten door winstrol

Ik lees bij sommige gebruikers dat ze idd een verlaagd libido ervan krijgen, maar bij anderen lees ik weer dat hun libido heel hoog wordt. Nu is de vraag of ze wel echte winstrol gebruiken of dat er iets anders verkocht werd onder de naam winstrol. Ik geloof dat mijn winstrol legit is dus ik hou jullie op de hoogte!

knap dat je je van al dat geblaas hier niks aantrekt, en toch doorgaat met je kuurtje.
90% hier is ooit zo begonnen, het laat je een mooie eerste keer met anabolen kennis maken.
Er zijn betere middelen, maar die kosten meer, of je moet gaan prikken.
En dat is voor de meeste mensen nu net het grote dilemma.
Succes met je kuurtje!

Laatst bewerkt:
knap de je je van al dat geblaas hier niks aantrekt, en toch doorgaat met je kuurtje.
90% hier is ooit zo begonnen, het laat je een mooie eerste keer met anabolen kennis maken.
Er zijn betere middelen, maar die kosten meer, of je moet gaan prikken.
En dat is voor de meeste mensen nu net het grote dilemma.
Succes met je kuurtje!

Ik had niets anders verwacht, ik zie het bij iedere post over een oral only ;)
Het klopt wat je zegt, er zijn betere alternatieven zoals test, maar daar komt meer bij kijken.
Thanks voor de positieve reactie :thumb:

Vandaag is dag 5, uit nieuwsgierigheid heb ik even gewogen en gemeten op het zelfde tijdstip als de vorige keer.

Meting
Dag 1: 77kg -> Dag 5: 79kg
Dag 1: 8% -> Dag 5: 7%

In de spiegel ziet alles er een klein beetje groter/voller uit en ook iets droger. Ik ben ook veel vocht kwijt, gister een keer of 15 naar de wc geweest.

Werking
Ik train intensief en heb dagenlang veel spierpijn in iedere spiergroep die ik train. Van sides geen last, alleen voel ik me af en toe of ik de hele dag niks heb gegeten zo licht in mijn hoofd of een beetje misselijk. Ook dit valt reuze mee.

Tot nu toe verloopt alles prima op 40mg ED. Wanneer de gains iets afnemen verhoog ik het misschien naar 50mg vanaf week 3.

Vandaag is dag 5, uit nieuwsgierigheid heb ik even gewogen en gemeten op het zelfde tijdstip als de vorige keer.

Meting
Dag 1: 77kg -> Dag 5: 79kg
Dag 1: 8% -> Dag 5: 7%

In de spiegel ziet alles er een klein beetje groter/voller uit en ook iets droger. Ik ben ook veel vocht kwijt, gister een keer of 15 naar de wc geweest.

Werking
Ik train intensief en heb dagenlang veel spierpijn in iedere spiergroep die ik train. Van sides geen last, alleen voel ik me af en toe of ik de hele dag niks heb gegeten zo licht in mijn hoofd of een beetje misselijk. Ook dit valt reuze mee.

Tot nu toe verloopt alles prima op 40mg ED. Wanneer de gains iets afnemen verhoog ik het misschien naar 50mg vanaf week 3.
Huh dagenlang spierpijn en je zit pas op dag 5???

Succes met je kuur!

In, ben benieuwd wat voor eindresultaat dit gaat opleveren, en wat je uiteindelijk overhoudt.

Hopelijk blijft spierpijn je enige klacht deze kuur. Dat is beter dan de pijn in alle gewrichten die Winstrol vaak veroorzaakt.

Ik zou Taurine aanschaffen als ik jou was, het kan de backpumps verminderen die vast nog gaan komen.
De gewrichtspijn is ook een zekerheid, kan je niet veel tegen doen, een ibuprofen voor de training kan soelaas brengen om je trainingen zo weinig mogelijk te hinderen.
Drink zéér veel water, anders zal je regelmatig hoofdpijn krijgen door vochttekort, Winstrol trekt je hele lichaam een beetje vacuüm, vandaar de droge look van winstrol, het is niet voor niets geliefd pré-contest.
En geloof me, 2 kg gewichtstoename en 1% vetafname zou drie kilo spiermassa betekenen op 5 dagen, dus 12 kilo op 20 dagen, of 24 op 40 dagen.
Dat kan zelfs niet met de allerzwaarste kuur, je zal een beetje anders eten waardoor je voller bent, (iedereen eet een beetje strikter tijdens een kuur) en daardoor voor de spiegel beter eruitzien.
Ik wil je niet demotiveren, integendeel, maar je moet het allemaal realistischer zien.
Succes verder..

Laatst bewerkt:
Thanks voor het advies. Ik neem dagelijks pure taurine, MSM, visolie/glucosamine/chondroitine tegen gewichtsklachten. Ik heb in het verleden veel ervaring opgedaan met blessures, dus wanneer ik ergens pijn heb weet ik wel ongeveer hoe ik daar omheen kan trainen. Ik drink per dag nu 4 liter water en daarbij nog melk, shakes en druivensap.
Ook heb ik brood uit mijn dieet gehaald, om ontstekingen te voorkomen.
Idd zoveel massa ga ik zeker niet gainen, we zullen zien waar het heen gaat. Ik ga iig goed mijn best doen om er zoveel mogelijk uit te halen! :D

Laatst bewerkt:
Een gelukkig nieuwjaar iedereen en een 2017 vol met gains!!

Week 1
Vandaag is dag 8, tijd voor mijn wekelijkse meting.

80kg (+3)
8% (+0)

Werking
Wat ik tot nu toe merk:
-verhoogd libido (was al hoog)
-vaker moe door de dag heen, meer momenten dat ik graag slaap

Je hebt 3kg VVM gepakt in 1 week?

Terug
Naar boven