XXL Nutrition

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Hele leuke log! Ik ga mijne ook proberen zo goed te maken.

Soow kerel gaat lekker man, je volgende kuurtje word? T only? of met D kick erbij? Ben benieuwd. Ik volg gwn door ;)

• Topic Starter Topic Starter
Soow kerel gaat lekker man, je volgende kuurtje word? T only? of met D kick erbij? Ben benieuwd. Ik volg gwn door ;)

Thanks man, het gaat zelfs zo goed dat ik de kcal niet meer hoef te droppen naar 2500. Volgende week nog een weekje op 2600 waar ik momenteel ook al op zit, en dan weer lekker opbouwen naar de 3400/3500. Zat vanmorgen al op 75,2 en wilde eigenlijk niet veel verder dan 75 zakken. Volgende kuur word een test + winny kick.

Ik lees je topic nog steeds met flinke bewondering! Gaat nog steeds lekker ook.. ;) Ben benieuwd hoe je op de test kuur gaat knallen! Maak je dan een aparte log aan, net zoiets als deze? Leest ook lekker weg namelijk en is erg overzichtelijk. Good luck verder!

Ik lees je topic nog steeds met flinke bewondering! Gaat nog steeds lekker ook.. ;) Ben benieuwd hoe je op de test kuur gaat knallen! Maak je dan een aparte log aan, net zoiets als deze? Leest ook lekker weg namelijk en is erg overzichtelijk. Good luck verder!

Dat is mooi om te horen. Dit is nu inmiddels meer een cutting/trainingslog geworden maar ik vind het loggen en de positieve respons opzich wel een leuke bezigheid. Ben zelf ook benieuwd naar de nieuwe kuur en zie er al naar uit om mijn ervaringen te loggen, dit gaat uiteraard gebeuren in een nieuw log met dezelfde opzet als deze.

Vandaag pull power workout gehad, ging verdomd lekker en was blij met wat ik in die spiegel zag. Aders zitten nu dik op de armen en de definitie is bijna waar ik hem hebben wil. Ik zal de workout even kort loggen.

Deadlifts (conventional) 3x5 140 kilo. Heb mijn draai weer een beetje gevonden bij de conventionals, setjes voelde goed, wilde niet te diep gaan want morgen staan er sumodeadlifts voor legs op het programma.
Chin-ups 4x5 met 14 kilo extra.
Barbell row 3x8 90 kilo.
Lat pulldowns 4x12, hierna echt een lekkere pomp, zo heb ik ze niet meer vaak de laatste tijd door dit kcal deficit.
Seated dumbell curls 3x8 18 kilo.
Cable curl 3x10 gewicht weet ik niet meer.
Rear delt fly's 4x12 met dumbells van 10 kilo.

Vandaag leg hypertrofie workout gehad, erg zwaar maar toch altijd lekker. Morgen is een rustdag. Zal de training weer even loggen.

Sumodeadlifts 4x8 140 kilo. Eigenwijs als ik ben gister conventional deadlifts gedaan, dat was wel te merken vandaag. Desondanks gingen de sumo's vandaag vrij aardig.
Frontsquats 4x8 75 kilo. Moeten strijden voor mijn reps maar toch alles eruit weten te persen.
Dumbell lunges 3x10 (20 stappen per set) met dumbells van 26 per hand.
Superset Leg extensions en Hamstring curls 3x12.
Afgerond met 5x10 calf raises waar tot mijn genoegen aardige vasculariteit te zien was.

Komende week ga ik de laatste week van deze minicut in, daarna ga ik wekelijks de kcal weer verhogen met 200 per week totdat ik op een kcal of 3400/3500 zit. Volgende week ergens ook mijn vp% weer eens laten meten, visueel gezien ben ik eigenlijk al tevreden en dat is het belangrijkste, ik denk dat ik wel ergens in die 8% zit. Datum voor mijn volgende kuur staat nog steeds op 10 maart en zal ook zo blijven of er moest zich al iets voordoen.

Ik heb een vergissing gemaakt wat betreft de rustdag, vandaag word wel gewoon getraind, push hypertrofie workout. Tevens is het vandaag weer maandag dus eens kijken hoe het met het gewichtsverloop gesteld is. Vanmorgen stond de weegschaal op 75,6.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2
3 weken off 77,2
4 weken off 77,4 (Start Minicut)
1e week cut 76,8
2e week cut 76,4
3e week cut 75,6

Zoals ik al eerder aangaf, cut begonnen op 2800 kcal, wekelijks afgebouwd met 100 kcal per week, momenteel op 2600. In eerste instantie zou ik deze week nog een keer droppen naar 2500 maar dit is niet nodig, de mate waarop ik nu vet verlies is prima voor mij. Wellicht dat ik deze week nog naar de 75 kilo zak maar hoe dan ook ga ik vanaf volgende week wekelijks 200 kcal toevoegen en weer naar die 3400/3500 opbouwen.

---------- Toegevoegd om 17:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:44 ----------

Push workout achter de rug, eigenlijk niet interessant genoeg om te loggen maar what the hell, why not. Kracht vrijwel hetzelfde gebleven, zeer zeker een stuk droger en dat op die paar kilo verschil, heel blij mee.

Incline benchpress 4x6 70 kilo. Was eigenlijk net iets te makkelijk maar er was letterlijk niemand in de gym om te spotten.
Flat dumbell benchpress 4x8. Eerste twee sets 30+32 kilo dumbells. Vervolgens de 34 gepakt voor nog twee setjes van 6.
Dumbell shoulder press 4x8 26 kilo dumbells.
Dumbell fly's 2x12 16 kilo dumbells. Vind deze altijd heerlijk, als je die contractie weet te vinden resulteert het bij mij in ieder geval in een ziek lekkere pomp.
Cable lateral raises 2x12.
Tricep pushdowns 4x10, gewicht weet ik niet meer zeker.
Overhead single arm tricep extensions 4x10 met 10 kg dumbell, slow and controlled.
Ook nog abs gedaan, weighted situps op de decline bench met een plate van 20 kg.

Vind het weer heerlijk om die echte droge look terug te zien in de gym. Ik hecht er (misschien wel te veel) waarde aan om zo shredded mogelijk te staan altijd. Maar goed, dat ben ik, ieder zijn eigen ding en voorkeur lijkt me zo. Ben er bijna van overtuigd dat ik ergens op de 8% zit nu, zal het deze week weer eens laten meten. De rest van mijn plannen zijn jullie al van op de hoogte.

Laatst bewerkt:
Gaat allemaal lekker hier!!

Prachtige log.
Ik volg het al sinds week 1, en daar ben ik blij om.
Ik zou niet graag nu de hele boel in 1 keer lezen :D
K'ben al benieuwd naar wat de toekomst zal brengen hier...

Vandaag naar de gym geweest, pull hypertrofie. Ging allemaal wel lekker, ga de workout niet loggen want er valt vrij weinig over te melden. Wilde eigenlijk mijn vp% laten meten in de gym vandaag maar diegene die het alle afgelopen keren heeft gedaan was niet aan het werk en wil het wel door dezelfde persoon laten doen, misschien dat er morgen een kans is. Zodra ik het weet horen jullie uiteraard meteen van me. Ik kan niet wachten om mijn kcal weer op te schroeven, ik ben blij met mijn huidige conditioning dus ik vind het ook wel tijd om een einde te breien aan deze minicut. Ik kijk er echt ontzettend naar uit om met mijn volgende kuur te beginnen, het kan me niet snel genoeg 10 maart zijn. Spuiten en dergelijke attributen zijn overigens al allemaal binnen, kon het niet laten haha :)

Vandaag leg power workout gehad, ging opzich best goed. Voordat ik de workout ga loggen wilde ik nog even kwijt dat ik vandaag mijn vetpercentage weer heb kunnen laten opmeten in de gym. De persoon die het alle voorgaande keren bij me heeft gedaan was er vandaag, ook deze keer weer met een vijfpunts caliper meting gedaan. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben, elke plek drie keer gemeten en daar het gemiddelde van genomen. Mijn vp% kwam uit op 8,6%, nou daar doe ik het voor! Ontzettend blij mee, ik heb er minder kilo's voor hoeven te cutten dan dat ik op voorhand gedacht had. Wat eigenlijk ook wel grappig is is dat ik mijn winstrol kuur op 8,7% ben begonnen, dus nagenoeg bijna precies hetzelfde als nu, alleen toen op 71,8 kilo, en nu op 75,6 dus een goede 4 kilo VVM erbij. Verder zal ik de workout van vandaag even loggen.

Sumodeadlifts 5x5 150 kilo. Eerste drie sets de 5 reps gehaald, vervolgens twee sets van 3 reps.
Frontsquats 4x5 90 kilo. De positionering blijft altijd een stroggle maar dat neem ik maar voor lief, alle reps gehaald.
Leg extensions 3x10 50 kilo.
Hamstring curls 3x10 50 kilo.
Smith machine calf raises 5x10 110 kilo.

Met de zekerheid dat ik nu ook weer in de 8% zit is het extra lekker om vanaf volgende weer die kcal weer op te schroeven. Mooi geweest met de minicut, tijd om weer wat massa te pakken en vervolgens aan mijn volgende kuur te beginnen.

Ik heb je log gelezen en gezien het resultaat is het heel netjes.

Vandaag naar de gym geweest voor een push power workout, niet het loggen waard, ging allemaal wel zijn gangetje. Weinig spectaculaire trainingen door het kcal deficit maar gelukkig gaan komende week de kcal weer wat omhoog. Trainen in een deficit is niet echt relaxt, ik ben niet echt kracht verloren maar alleen het idee van in een deficit zitten zuigt. Enige voordeel zijn de steeds meer aanwezige shreds in de spiegel tijdens het trainen. Morgen naar de gym voor een pull power workout.

Maandag, tijd voor een gewicht check-up. Vanmorgen gaf de weegschaal 75,2 aan, zoals verwacht is er deze week dus nog bijna een halve kilo vanaf gegaan op 2600 kcal. Ik ben echt ontzettend blij en tevreden met de resultaten van deze minicut, ik heb toch best wel een zienderogend verschil in definitie, aders etc. Nu begon ik gelukkig ook al vrij lean aan de minicut, op 10% ongeveer. Nu dus terug op 8%, precies waar ik wilde zitten en eigenlijk ook precies op het gewicht waar ik hoopte te zitten. Was vooraf een beetje twijfelachtig hoeveel ik nou eigenlijk moest droppen om aan die 8% te komen. Maar goed, nu dus die kcal terug opbouwen, vanaf deze week terug op 2800, en daarna wekelijks 200 kcal toevoeging tot aan de 3400 ongeveer waar ik voorheen ook op zat. Ik vermoed dat mijn gewicht komende week vrij statisch zal blijven aangezien 2800 vrij dicht tegen onderhoud aan zit. Ik zal mijn gewicht weer even onder elkaar zetten hier.

Startgewicht 71,8
Na week 1 73,0
Na week 2 73,8
Na week 3 75,0
Na week 4 74,5
Na week 5 75,7
Na week 6 76,1
Na eerste week nakuur: 75,5
Na tweede week nakuur: 76,2
1 week off 76,2
2 weken off 77,2
3 weken off 77,2
4 weken off 77,4 (Start Minicut)
1e week cut 76,8
2e week cut 76,4
3e week cut 75,6
4e week cut 75,2 (Einde Minicut)

Toch heel blij dat ik ervoor gekozen heb om wat vp% te droppen voordat ik aan mijn volgende kuur in Maart begin. Eerst had ik overwogen om door te bulken tot de 80 om vervolgens aan de kuur te beginnen. Maar ik vermoed dat ik dan op zo'n 12% terecht was gekomen en ik wil toch liever zo shredded mogelijk aan mijn test-e kuur beginnen. Gister overigens een rustdag gehad, zometeen legs hypertrofie.

Lekkere push hypertrofie workout gehad vandaag, ik had weer eens na lange tijd een échte lekkere pomp. Komt waarschijnlijk door de extra carbs vanaf gister, momenteel op 2800 kcal zoals jullie weten, langzaam opbouwend met 200 kcal per week. Zal de workout eventjes vlug loggen:

Benchpress 4x6 80 kilo. Ging vrij lekker, alles eruit weten te persen. Mijn kracht op bench zuigt vrij hard, dit gewicht aanhouden totdat me de 4x8 lukt.
Incline dumbell benchpress 4x10. Opgebouwd van 26-28 kilo dumbells, beide sets 10 reps gedaan. Vervolgens 30 kg dumbells gepakt, 3e set 8 reps, en de 4e set wist ik ze alle 10 uit te halen, **** logic blijkbaar :P
OHP 4x8 45 kilo. Ging ook erg lekker, alles gehaald, volgende keer beetje uppen dus.
Cable crossovers 3x12.
Tricep pushdowns 3x10, gewicht weet ik niet meer.
Dumbell skullcrushers met slechts 8 kilo per kant, armen stonden ontzettend vol tegen deze tijd. Ook een paar aders dwars over de triceps gespot die ik nog nooit eerder had gezien, altijd leuke ontdekkingen :)
Ook abs gedaan, weighted sit-ups decline bench met 20 kg plate 5x20 reps.

Blij dat de kcal weer wat hoger liggen, denk dat ik nu tegen die onderhoud grens aanzit qua kcal, vanaf nu alleen nog maar uppen en weer gains maken :)

totaal geen spijt gehad van de winny als eerste kuur?
nog bepaalde dingen die je anders had aangepakt tijdens de kuur?

ik wil in april mijn eerste winny kuur gaan doen..

totaal geen spijt gehad van de winny als eerste kuur?
nog bepaalde dingen die je anders had aangepakt tijdens de kuur?

ik wil in april mijn eerste winny kuur gaan doen..

Nope nergens spijt van. Ik had eigenlijk ook niets anders willen aanpakken tijdens mijn kuur, naar mijn gevoel zat voeding en training optimaal. De welbekende oral only/test-e discussie klopt natuurlijk wel, eigenlijk is een test-e kuur altijd beter omdat deze toch de basis legt voor alle andere daaropvolgende kuren. Ik zou daarentegen niet zeggen dat een winny only een slechte eerste kuur is.

Vandaag een leg power workout gehad, ging allemaal wel lekker. Geen nieuwe spannende dingen om te vermelden. Ik zal heel globaal nog wel eens updaten en sowieso wat mijn gewicht betreft maar eigenlijk valt er nog maar heel weinig te vermelden wat de moeite waard is. In relatie tot mijn winstrol kuurtje is eigenlijk ook alles wel verleden tijd, ik ben daar nu al zolang klaar mee dat het meer een trainingslogje is geworden. Zodra mijn volgende kuur aan de beurt is zal ik uiteraard wel weer ijverig gaan loggen, maar wat deze betreft houd ik het wel globaler. Ik blijf uiteraard wel actief hierzo.

Zou je winny combineren met test vanwege je gewrichten? En wat ben je van plan qua aantal keer test per week?

Terug
Naar boven