Fitness Seller

Winstrol Only 6 Weken 50 MG/ED

Hoe ging de training?

• Topic Starter Topic Starter
Een hele goede avond samen,
Ik heb wederom lekker kunnen knallen in de gym, alleen deze workout bracht goed en slecht nieuws met zich mee.
Het goede nieuws, de workout ging lekker, al mijn reps gehaald, zal het even loggen.
Vandaag was dus een leg (power) day.
Ik begon de workout met sumodeadlifts, deze gingen echt heerlijk. 5 sets van 5 met 130 kg. Het was natuurlijk wel uitdagend maar ze gingen dermate makkelijk omhoog dat ik hoogstwaarschijnlijk de volgende keer 140 kg ga pakken. De vorige keer deed ik deze setjes met 125 kilo en daar had ik een zware kluif aan.
Daarna front squats 4 sets van 6 met 75 kilo. Valt niet veel over te zeggen, gingen goed omhoog, waarschijnlijk volgende keer 80 kg, merk toch wel dat de krachtgains beginnen te komen.
Daarna een superset van leg extensions en hamstring curls en om het af te sluiten 5 setjes calf raises.
Deze workout is vrij laag in volume omdat het een powerday met relatief zwaar gewicht is.

Dan nu het slechte nieuws, toen ik zei dat ik nog geen last had van sides heb ik blijkbaar niet hard genoeg afgeklopt. Ik heb vandaag last gekregen van mijn rechterknie. Ik kon het niet precies plaatsen maar het voelde vrij hinderlijk. Ik kon mijn sets gewoon doen maar het voelde vrij ongemakkelijk. Mijn volgende legday is zondag dus ik hoop dat dat voldoende tijd is voor mijn knie om een beetje weg te trekken. Ik probeer het zo goed mogelijk in de gaten te houden, het kan ook iets tijdelijks zijn.

Een hele goede avond samen,
Ik heb wederom lekker kunnen knallen in de gym, alleen deze workout bracht goed en slecht nieuws met zich mee.
Het goede nieuws, de workout ging lekker, al mijn reps gehaald, zal het even loggen.
Vandaag was dus een leg (power) day.
Ik begon de workout met sumodeadlifts, deze gingen echt heerlijk. 5 sets van 5 met 130 kg. Het was natuurlijk wel uitdagend maar ze gingen dermate makkelijk omhoog dat ik hoogstwaarschijnlijk de volgende keer 140 kg ga pakken. De vorige keer deed ik deze setjes met 125 kilo en daar had ik een zware kluif aan.
Daarna front squats 4 sets van 6 met 75 kilo. Valt niet veel over te zeggen, gingen goed omhoog, waarschijnlijk volgende keer 80 kg, merk toch wel dat de krachtgains beginnen te komen.
Daarna een superset van leg extensions en hamstring curls en om het af te sluiten 5 setjes calf raises.
Deze workout is vrij laag in volume omdat het een powerday met relatief zwaar gewicht is.

Dan nu het slechte nieuws, toen ik zei dat ik nog geen last had van sides heb ik blijkbaar niet hard genoeg afgeklopt. Ik heb vandaag last gekregen van mijn rechterknie. Ik kon het niet precies plaatsen maar het voelde vrij hinderlijk. Ik kon mijn sets gewoon doen maar het voelde vrij ongemakkelijk. Mijn volgende legday is zondag dus ik hoop dat dat voldoende tijd is voor mijn knie om een beetje weg te trekken. Ik probeer het zo goed mogelijk in de gaten te houden, het kan ook iets tijdelijks zijn.

dat is de winstrol.. droogt je gewrichten uit..

een vraagje.. waarom geen dianabol je bent tog lekker droog? en miscchien winny rond de zomer ofsow

ik volg suc6:d

Meer Omega3 gebruiken. Ik neem 5 gram per dag + wat nog in m'n voeding zit en heb geen last van m'n gewrichten op winny :)

Meer Omega3 gebruiken. Ik neem 5 gram per dag + wat nog in m'n voeding zit en heb geen last van m'n gewrichten op winny :)

Ja ik neem precies evenveel. Maar het lijkt me inderdaad niet onverstandig om nog wat meer te gebruiken. Thanks voor de input.

Hallo dbb'ers
Vandaag is een rustdag maar ik wilde even wat vermelden.
Ik weet eigenlijk niet in hoeverre dit te wijten is aan de winstrol maar ik ben ontzetten snel geïrriteerd de laatste paar dagen. Het is natuurlijk niet zo dat ik de hele dag een chagrijn ben, in tegendeel, ik maak gains en ik voel me super gedurende de dag. Alleen, met de minste of geringste prikkel raak ik ontzettend geïrriteerd. Om even een voorbeeld te noemen, vandaag zat ik in de trein, en tegenover me zat een vrouw met haar dochtertje, deze vrouw zat de heeele tijd het voorhoofd van haar dochter kusjes te geven. En niet een paar, nee elke 10 seconden minimaal, van die luidruchtige smakkende zoenen. Normaal zou ik hier niet zo van wakker liggen maar ze haalde echt het bloed onder mijn nagels vandaan. Tot overmaat van ramp zat er een dikke dame naast me superzwaar te ademen omdat ze waarschijnlijk 1 of 2 passen harder had moeten lopen om de trein te halen. Ik zat me zelf helemaal op te vreten van binnen en wilde er bijna iets van zeggen. Nu ik dit zo typ klinkt het vrij overdreven maar ik denk deel het even met jullie. Vooralsnog, of de winstrol hieraan bijdraagt kan ik niet met zekerheid zeggen.

Zit wss tussen je oren. Niet te veel aandacht aan schenken. Merk in m'n eigen kuur ook wel dat ik soms denk van nah, moet dat nou allemaal zo.. :P Gewoon negeren en er om lachen, werkt toppie. Nu ben ik van mezelf wel vrij rustig dus dat helpt ook mee.

Zit wss tussen je oren. Niet te veel aandacht aan schenken. Merk in m'n eigen kuur ook wel dat ik soms denk van nah, moet dat nou allemaal zo.. :P Gewoon negeren en er om lachen, werkt toppie. Nu ben ik van mezelf wel vrij rustig dus dat helpt ook mee.

Heb je ook gelijk in, het is ook maar af en toe. Heb je kuurlogje eens bekeken, dat is wel wat anders dan een winny only kuurtje haha. Wel bruut hoor, dat maakt me hongerig naar de toekomst haha.

Heb je ook gelijk in, het is ook maar af en toe. Heb je kuurlogje eens bekeken, dat is wel wat anders dan een winny only kuurtje haha. Wel bruut hoor, dat maakt me hongerig naar de toekomst haha.

Hehe geeft 't wat tijd, die kuren komen vanzelf :p Is ook de 1e keer dat ik zo hoog ga hoor, ben hiervoor nog nooit over de gram geweest.

een vraagje.. waarom geen dianabol je bent tog lekker droog? en miscchien winny rond de zomer ofsow

ik volg suc6:d

17 jaar, jij moet alleen denken aan M&M's :roflol:

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 15:58 ----------

Link naar zijn log?

Hehe geeft 't wat tijd, die kuren komen vanzelf :p Is ook de 1e keer dat ik zo hoog ga hoor, ben hiervoor nog nooit over de gram geweest.

Haha dat moet zeker spannend zijn. Ja inderdaad, dit soort dingen overhaasten zal niet goed zijn.

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 16:17 ----------

17 jaar, jij moet alleen denken aan M&M's :roflol:

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 15:58 ----------

Link naar zijn log?

Speciaal voor supersized

http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/kuurlogje-ace-prop-t3-teste-deca-durabolin-350604/

Goede avond dbb'ers,

Vandaag weer naar de gym geweest voor een push (power) workout.
De workout begon met Standing Overhead Press 5x5 55 kilo. Hier had ik een behoorlijke kluif aan, de eerste 3 sets alle 5 reps gehaald, vervolgens een set van 4 en een set van 3. Dit was een beetje een domper maar geen man overboord.
Daarna benchpress 5x5 75 kilo. De overhead presses tot failure hadden me goed vermoeid maar het benchen ging vrij aardig, 5x5 met 75 kilo alle sets kunnen doen.
Vervolgens Incline dumbell press 4x8. Deze setjes heb ik in gewicht opgebouwd. De eerste set begon ik met 24 kilo, maar dat was echt opeens verschrikkelijk licht. Toen heb ik 26 kilo gepakt, nog steeds erg licht. Toen 28 kilo, al wat zwaarder maar nog steeds goed te doen. De laatste set heb ik met 30 kg gedaan en hier ook nog 7 reps uitgekregen. Vervolgens niet meer beginnen met 24 kilo dus maar meteen wat hogerop zoeken!
Vervolgens Dips gedaan met een dumbell van 12 kilo 4x10 reps.
En om de triceps helemaal leeg te maken Skullcrushers 5x8 met 30 kilo.
Ook heb ik nog buikspieren gedaan, weighted sit-ups op de decline bench met een dumbell van 34 kilo 5x15 reps.

Verder had ik een gigantische pomp tijdens deze workout, mijn armen waren echt VEEL groter dan normaal en dit werd ook opgemerkt door een aantal mensen in de gym, wat een heerlijk gevoel!

Morgen helaas noodgedwongen weer een rustdag, krijg de gym niet tussen school en werk geplanned morgen. Maar zaterdag ben ik weer paraat voor een pull workout.

Fijne avond!

toch lekker bezig! wat zijn precies de effecten die je merkt? je wordt beduidend sterker nu, wat idd ook belastender is voor je gewrichten en aanhechtingen, maar heeft het een reden door de winstrol dat je power en hypertrophy dagen hebt? Ik ben zelf ook fan van deze manier van trainen hoor!

toch lekker bezig! wat zijn precies de effecten die je merkt? je wordt beduidend sterker nu, wat idd ook belastender is voor je gewrichten en aanhechtingen, maar heeft het een reden door de winstrol dat je power en hypertrophy dagen hebt? Ik ben zelf ook fan van deze manier van trainen hoor!

Het is niet zo dat ik op elk gegeven moment op de dag een effect voel wat met winstrol te maken heeft. Dingen die ik tot nu toe merk zijn vooral motivatie, maar dit is natuurlijk meer mentaal. Het is natuurlijk ook een beetje placebo, je denkt al snel van, dit gewicht gaat vast wel omhoog want ik ben nu bezig met zus en zo..
Verder word ik inderdaad sterker in de gym, eigenlijk begint dat nu pas écht, zit momenteel aan het einde van week 2. Verder, en dit heb ik eigenlijk vandaag voor het eerst gehad, is die gigantische winstrol pomp in de gym. Voor de rest heb ik eigenlijk alleen een klein akkefietje gehad met mijn knie, voor de rest gaat alles primo tot dusver.
Wat betreft mijn trainingssplit, het heeft geen bijzondere reden dat ik op deze manier train tijdens deze kuur. Ik train al ruim 9 maanden op deze manier. Vind het persoonlijk erg fijn om wat diversiteit in rep ranges en gewicht te hebben.

Terug
Naar boven