Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een hele goede avond samen,
Ik heb wederom lekker kunnen knallen in de gym, alleen deze workout bracht goed en slecht nieuws met zich mee.
Het goede nieuws, de workout ging lekker, al mijn reps gehaald, zal het even loggen.
Vandaag was dus een leg (power) day.
Ik begon de workout met sumodeadlifts, deze gingen echt heerlijk. 5 sets van 5 met 130 kg. Het was natuurlijk wel uitdagend maar ze gingen dermate makkelijk omhoog dat ik hoogstwaarschijnlijk de volgende keer 140 kg ga pakken. De vorige keer deed ik deze setjes met 125 kilo en daar had ik een zware kluif aan.
Daarna front squats 4 sets van 6 met 75 kilo. Valt niet veel over te zeggen, gingen goed omhoog, waarschijnlijk volgende keer 80 kg, merk toch wel dat de krachtgains beginnen te komen.
Daarna een superset van leg extensions en hamstring curls en om het af te sluiten 5 setjes calf raises.
Deze workout is vrij laag in volume omdat het een powerday met relatief zwaar gewicht is.
Dan nu het slechte nieuws, toen ik zei dat ik nog geen last had van sides heb ik blijkbaar niet hard genoeg afgeklopt. Ik heb vandaag last gekregen van mijn rechterknie. Ik kon het niet precies plaatsen maar het voelde vrij hinderlijk. Ik kon mijn sets gewoon doen maar het voelde vrij ongemakkelijk. Mijn volgende legday is zondag dus ik hoop dat dat voldoende tijd is voor mijn knie om een beetje weg te trekken. Ik probeer het zo goed mogelijk in de gaten te houden, het kan ook iets tijdelijks zijn.

No shit sherlock. Haha nee grapje hoor, hier ben ik mij van bewust![]()
een vraagje.. waarom geen dianabol je bent tog lekker droog? en miscchien winny rond de zomer ofsow
ik volg suc6:d
Meer Omega3 gebruiken. Ik neem 5 gram per dag + wat nog in m'n voeding zit en heb geen last van m'n gewrichten op winny![]()
Zit wss tussen je oren. Niet te veel aandacht aan schenken. Merk in m'n eigen kuur ook wel dat ik soms denk van nah, moet dat nou allemaal zo..Gewoon negeren en er om lachen, werkt toppie. Nu ben ik van mezelf wel vrij rustig dus dat helpt ook mee.
Heb je ook gelijk in, het is ook maar af en toe. Heb je kuurlogje eens bekeken, dat is wel wat anders dan een winny only kuurtje haha. Wel bruut hoor, dat maakt me hongerig naar de toekomst haha.
Is ook de 1e keer dat ik zo hoog ga hoor, ben hiervoor nog nooit over de gram geweest.een vraagje.. waarom geen dianabol je bent tog lekker droog? en miscchien winny rond de zomer ofsow
ik volg suc6:d

Heb je ook gelijk in, het is ook maar af en toe. Heb je kuurlogje eens bekeken, dat is wel wat anders dan een winny only kuurtje haha. Wel bruut hoor, dat maakt me hongerig naar de toekomst haha.
Hehe geeft 't wat tijd, die kuren komen vanzelfIs ook de 1e keer dat ik zo hoog ga hoor, ben hiervoor nog nooit over de gram geweest.
17 jaar, jij moet alleen denken aan M&M's
---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 15:58 ----------
Link naar zijn log?
toch lekker bezig! wat zijn precies de effecten die je merkt? je wordt beduidend sterker nu, wat idd ook belastender is voor je gewrichten en aanhechtingen, maar heeft het een reden door de winstrol dat je power en hypertrophy dagen hebt? Ik ben zelf ook fan van deze manier van trainen hoor!