AndroidHealthClinic

Winstrol Only Cycle pijn in de onderrug

djsally

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
89kg
Vetpercentage
13%
Ik zit nu in de 4 e wk van winstrol only tabs van xxx en ik krijg veel last van pijn in mijn onderrug!!

Als ik bijvoorbeeld ren, kan ik het niet langer dan 5 min volhouden, heel irritant ook bij het beoefenen van andere sport.

Mijn vraag aan jullie, heeft iemand dit zelfde ervaren en zo ja, wanneer gaat deze pijn weg?

P.s

Even voorstellen: ik ben djsally 29 jr oud, train al jaren en dit is mn eerste kuur. In 4 wk heb ik 3kg droge massa gewonnen waarvan

Laatst bewerkt:
zoek het fenomeen 'backpumps' eens op ;) taurine moet het oplossen normaal.

Pijn als in een "pomp" of gewrichtspijn? Beide zijn vrij bekend met winstrol..

ik heb het ook met winstrol en bij hoge dosering bold
echt en k*t gevoel,je voelt je een ouwe kerel als je opstaat

• Topic Starter Topic Starter
@ redubull 74 thanks voor de reply..

wat ik mij afvraag gaat de pijn weg na je kuur? ik neem gewoon 40 mg per dag verspreid over 2 dagdelen....

het is idd heel k*t, als je bijvoorbeeld even voor over leunt (bij afwassen of trainen > een oefening waar je voorover moet buigen) dan voel je het gelijk in je onderrug.

ja de pijn is enkel dagen na je laatste inject weg.

Hij gebruikt tabs :+

winstrol is winstrol ,tab of inject maakt niks uit

En haal die naam van het ug lab ff weg.....

je kunt geen 3kg spiermassa winnen op 4 weken winny only, dus zou gewoon niet jezelf voor lul zetten door met wat weegschaalcijfertjes te komen en dan meteen te denken dat je puur spiermassa hebt aangezet.

ik betwijfel uberhaupt of je fatsoenlijk weet hoe AAS en of het winnen van kwaliteit spiermassa in zijn werk gaat.

maar goed geloof jij lekker wat je wil geloven he, hoop dat je nog veel meer van die pure spiermassa gains zult maken op winny only :D

• Topic Starter Topic Starter
oh ok op die fiets, prima laten we die weegschaal cijfertjes weg.

Dan alsnog heb ik 3kg tot nu toe ermee gewonnen.

Zoals het in het algemeen bekend is pak je met winstrol weinig vocht en meer spiermassa.

Ok als je bedoeld dat die 3 kg misschien niet alleen spiermassa is, dan kan dat wel waar zijn idd...

dat moet ik even verwerken in mijn tekst.

Heb logs gelezen waarbij mensen 8kg winnen op een winny only kuur.
Natuurlijk zal hier wat vocht bij zitten, vet iig niet omdat je over het algemeen droger wordt van winstrol.
In hoeverre deze mensen de waarheid vertellen, tja kan je nooit weten.
Maar van wat ik heb gelezen pak je bij een gemiddeld winny kuurtje van 6 weken toch wel zo'n 3-4kg spiermassa.

Heb logs gelezen waarbij mensen 8kg winnen op een winny only kuur.
Natuurlijk zal hier wat vocht bij zitten, vet iig niet omdat je over het algemeen droger wordt van winstrol.
In hoeverre deze mensen de waarheid vertellen, tja kan je nooit weten.
Maar van wat ik heb gelezen pak je bij een gemiddeld winny kuurtje van 6 weken toch wel zo'n 3-4kg spiermassa.

Belachelijk om te denken dat als je winny neemt je niet vetter kan worden. Ligt voor 90% aan hoe hoog je kcal inname is.

Belachelijk om te denken dat als je winny neemt je niet vetter kan worden. Ligt voor 90% aan hoe hoog je kcal inname is.

ja precies, mensen zien winstrol als een of ander wondermiddel wat betreft cutten, terwijl het niet meer is dan een mildere AAS zonder aromatisatie. dat betekend bij lange na niet dat je niet vetter of vochtiger kan worden tijdens een winstrol kuur. dat ligt gewoon puur aan je dieet.

ik geloof best dat je wat schone droge massa kan pakken met 6 weken winny, maar al die wonderverhalen van 6-8 kilo, no way. je mag blij zijn als je dat met een fatsoenlijke testosteronkuur pakt aan spiermassa.

Het niveau is hier(met name in de aas sectie) toch wel hoog genoeg dat begrepen wordt dat je voeding en training altijd prioriteit nr. 1 zijn, bij wat voor doelstelling dan ook.

is kalium goed voor je joints dan? eens even opzoeken!

valt mij trouwens op dat iedereen best wel gefixeerd is op de weegschaal..
mijn weegschaal kan op precies hetzelfde moment van de dag zo 2kg afwijken dus exact kun je het nooit zeggen imo.. Het gaat toch om de spiegel:D

Terug
Naar boven