AndroidHealthClinic

Winstrol only + Voedingsschema

Conversion

Advanced Bodybuilder
Waardering
25
Lengte
1m93
Massa
91kg
Hallo,

Ik begin over een paar weken met mijn winstrol only kuurtje. Deze keus staat vast, begin dus niet over een test e kuurtjes etc aub.

Nu mijn voedingsschema, ik lees verschillende verhoudingen.

Ik heb nu:
Bulk behoefte: 3288
Aantal kcal nu: 3420
Verhoudingen: 35-44-21

Ik merk dat ik beter groei als ik iets boven mijn bulk behoefte ga zitten.

Verdeeld over 8 maaltijden.

Zie bijlage voor mijn voedingsschema. Tips?

Bijlagen

Nogal veel whey & brinta - is daar een reden voor?

Creatief ben je niet hehe, gooi wat eieren en tonijn in je schema.

Hoe ziet je winstrol kuur eruit?

Omega 3 pillen voor je gewrichten..?

Voedingsschema is niet al te best nee..
groente?

• Topic Starter Topic Starter
Supplementen:
3x daags glucosamine (Al week mee bezig)
2x daags Omega 3 capsules
2x daags Multi vitamine
Tijdens WO dosis Peptopro

Eventueel nog Cissus Pure ter ondersteuning pezen etc.

Kuur:
1-6 50mg ed Winstrol
8-9 20mg ed Nolvadex

Avondmaaltijd verschilt, ik eet niet elke dag hetzelfde avondmaal. Reden van brinta is makkelijk en doeltreffend. Ik leef onregelmatig en vind het dus moeilijk om vaker rijstmaaltijden te eten. Ik eet daarom ook niet elke dag precies op hetzelfde tijdstip, er zit wel altijd ongeveer 2-3 uur tussen max. Daarom dat ik liever kies voor vaker brinta dan dat ik er niet aan kan voldoen.

Van eieren krijg ik sneller last van acne, Tijdens mijn kuur wil ik dit zoveel mogelijk vermijden natuurlijk. Ik begrijp dat je bij een test kuurtje ofzo zoveel mogelijk zout moet vermijden, bij Winstrol hoeft dit niet zo. Daarom dus wel ook nog dat brood erin.

Laatst bewerkt:
nakuur 1 dag na de laatste tab winstrol beginnen

Succes goos hou je ons op de hoogte hoe het gaat?

Ok, ik zal de nakuur direct dag erna pakken (logisch ook) en dan wat langer.

Schema verder wel in orde? Misschien niet ideaal kwa afwisseling etc. Maja het moet wel nog leuk blijven en ik zal hier echt geen grote gains laten liggen lijkt mij.

Ik weet nog niet of ik een logje ga bijhouden, misschien wel. iig niet met foto's (A). Mijn lichaam is expliciet te herkennen door bekenden en dat wil ik niet.

Hoeft toch niet met foto's maar gewoon ff update 1x per week

ik ga volgende week beginnen met me winstrol kuurtje 50mg 6 w
4w 20mg nolva
succes goos

Hou je ook log bij? Ben wel benieuwd!

Ja ga wel ff logje bij houden ja

Voedingsschema lijkt eerlijk gezegd nog nergens op. Niet als flame bedoelt hoor, maar daar moet je echt nog aan werken.

Zoek naar meerdere eiwitbronnen (vis, vlees, gevogelte, eieren, kwark e.d.).

Vergeet bij wok dingen niet de olie mee te rekenen.

Verder zorgen dat alles beter verdeelt is.

Even terug naar de tekentafel en goede research doen in de voedingssectie. Tuurlijk, het moet wel leuk blijven, maar je gaat met serieuze middelen aan de gang, dus dan mag je er toch wel voor zorgen dat de basis verder helemaal in orde is.

En ja, voeding gaat zeker verschil maken! Tijdens je kuur, maar ook na je kuur, als je probeert zoveel mogelijk massa te behouden.

Het is een voorbeeld schema. Ik eet niet elke dag precies hetzelfde. Er zijn ook dagen dat ik op mijn brood gerookte zalm met een ei maak. Alleen wil ik ei zoveel mogelijk vermijden.

Olie moet ik er inderdaad wel bij vermelden, dat doe ik nooit maar gebruik het wel.

De kennis heb ik hoor, ik ga er nog wat een sleutelen! :)

Maar ik geloof niet of ik een kilo verschil zou maken wanneer ik dit schema volg of meer verschillende eiwitbronnen zou gebruiken.

Terug
Naar boven