XXL Nutrition

Winstrol only

Bezoekers in dit topic

Powerful

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 nov 2010
Berichten
1.444
Waardering
146
Lengte
1m83
Massa
102kg
Vetpercentage
14%
Omdat ik winstrol als kennismaking met AAS wil gaan gebruiken heb ik de volgende vraag:

Heb ik kans op een libido dip op een winstrol only?

-Ik wil dit 30 dagen gaan gebruiken op een doses van 40 mg per dag.

Ik weet dat dit misschien laag is maar ik wil gewoon erg safe gaan en prikken, daar ben ik nog niet aan toe. hoewel ik weet dat dit veel beter is.

Dus wie heeft ervaring hierin?
 
Waarom 30 dagen, dan heb je niet genoeg aan 1 potje, en hou je een heleboel over van het tweede potje. Minimaal 6 weken imo. Libido dip kan, maar verschilt sterk van persoon tot persoon. Heb zelf een kuurlogje van een winstrol only kuur.
 
Waarom 30 dagen, dan heb je niet genoeg aan 1 potje, en hou je een heleboel over van het tweede potje. Minimaal 6 weken imo. Libido dip kan, maar verschilt sterk van persoon tot persoon. Heb zelf een kuurlogje van een winstrol only kuur.

maximaal 6 weken bedoel je denk ik? meer dan 6 heeft geen zin joh..
 
40 dagen op 50 mg heb je precies 2 potjes nodig, libido dip kan ja
 
Ik heb wel Kamagra dus dat scheelt wel weer hahaha

Waarom kun je eigenlijk een libidodip krijgen? winstrol is toch een afgeleid van test?
 
Ik heb wel Kamagra dus dat scheelt wel weer hahaha

Waarom kun je eigenlijk een libidodip krijgen? winstrol is toch een afgeleid van test?

Niet iedereen heeft dat. Ik heb daar geen last van tijdens een winstrol only.
 
als je wilt spuiten, neem aan dat je dat bedoelt met prikken. Waarom pak je dan niet gewoon test e 500mg p/week?
 
hij is er juist nog niet aan toe.

gvd lees ik die zin verkeerd... :/

ik zou persoonlijk wachten tot je er wel aan toe bent, ben zelf ook van plan in de toekomst ook een kuur te beginnen.Heb topic gemaakt met oral's kuurvoorstel, en erg veel advies gekregen en ben hierdoor gaan twijfelen aan een kuur met injects. Ik heb erg last van spuitenangst of hoe je dat moet noemen. Maar ik wil het toch proberen, ook hoe stom het ook klinkt om over die angst heen te komen. Hoop dat je hier iets aan hebt en miss ook van gedachte verandert ;)
 
Laatst bewerkt:
Oraal winstrol bindt aan SHBG, je zou eerder een libidoboost verwachten de eerste paar weken.
 
Zou het alleen doen als kennismaking dan. De winst is op een maand mss 2 kg ofzo.

Had zelf best last van de gewrichtjes toen ik paar jaar geleden winny only deed.
 
Back
Naar boven