AndroidHealthClinic

winstrol + roidrage + vriendin = slechte tijd ?

dikkechris

Novice
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
91kg
Vetpercentage
7%
hey mijn vriendin komt na de zomervakantie bij mij wonen maar ik ga na de zomervakantie me eerste kuur beginnen met winstrol only ( ja ik weet het dat het meer logischer is om winstrol te gebruiken voor de zomer i.v.m dat het een goede cut steroide is maar ik ga op reis en dan is heel het schema om zeep ). Ik weet dat winstrol weinig bewerkingen heeft en zelden roidrage veroorzaakt maar zijn er enige voorzorgen die ik kan nemen om te zorgen dat ik me vriendin niets zou aandoen tijdens een kuur ? Als je roidrage hebt heb je nog enige kans om je zelf te beheersen ? :D groetjes dikke chris

je krijgt geen roidrage van winny, zowel ben je echt sick minded.

Gruwelijk, roid rage van winny. Dan weet je pas echt zeker dat je goed spul heb.

Kans is erg klein. Ik ken natuurlijk niet de persoon achter je account. Gebruik je medicijnen? Ben je van jezelf snel opgefokt?

Snap dat geweld bij rr niet zo eerlijk gezegd. Heb van mezelf irl onder de foute sommige omstandigheden ook een kort lontje, maar ik ga dan gewoon een blokje om of tel tot 10. Geweld heb je zelf in je hand.

Pas als je aan de tren gaat mag je vriendin vrezen voor haar veiligheid

Drop je b*ch maar bij mij tijdens je megakuur, ik zorg wel voor haar, dan ben je gerust.

Dat je haar wat aandoet? Wtf heb jij voor sick mind :roflol:

rep the bik anus

• Topic Starter Topic Starter
Kuren is een groot woord hoor voor winstrol only..;)
eerst winstrol en misschien een half jaar later testosteron suspension met wat andere middltjes :cool: een lichte kuur

---------- Post toegevoegd 22 June 2013 om 17:33 ----------

Dat je haar wat aandoet? Wtf heb jij voor sick mind :roflol:
je weet maar nooit met die roidrage kijk maar naar dit :P http://www.youtube.com/watch?v=ugig5nmzjNk

Testosteron suspension? Flinke plannen haha.

Wat denk je, dat je 1 of andere hulk wordt?

roidrage is zooooo overrated.
Slecht excuus om je als een debiel te gedragen.

Terug
Naar boven