XXL Nutrition

Winstrol/TestE/Deca cycle.

• Topic Starter Topic Starter
Heey kerel,

Ik heb een vraagje , waarom pak je cardio erbij?

Yo man, ik pak er cardio bij omdat ik op die manier alvast wat vocht kan gaan verliezen en ik zet zo mij stofwisseling in de 3e versnelling!! vandaar dat ik cardio doe.

Maar kan je zeggen dat me kuitjes er flink vol van gaan lopen:(maargoed gewoon doorlopen dan voel je de pijn bijna niet meer:D

Ik pak ook standaard een beetje cardio, bulk of cut. Goeie conditie helpt ook bij krachttraining vind ik, maar das ieder voorzich

Omdat Cardio lekker is mmm :hornyna: lol

Whaha:D Yep

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 18:58 ----------

Omdat Cardio lekker is mmm :hornyna: lol

Ik pak ook standaard een beetje cardio, bulk of cut. Goeie conditie helpt ook bij krachttraining vind ik, maar das ieder voorzich

Precies dat vindt ik dus ook!
Cardio hoort er gewoon een beetje bij bij mij! hoeft niet lang te zijn!ik zit op 20 min per dag wil het vanaf morgen naar 25min gaan opschroeven! zolang me kuiten niet te vol lopen natuurlijk.

wow elke dag das veel man

Owh haha op die manier, maar ben je niet bang dat het je gains gaan beïnvloeden?

Nee mang daar ben ik absoluut niet bang voor!
Je moet er voor zorgen dat je je voeding optimaal houdt,dan is er niks aan de hand.

En mocht dat wel het geval gaan worden dan stap ik over op 3x Cardio per week op 20 of 30 min.

In dat geval ga ik denk ik ook cardio toevoegen. Hoe intensief ga je? Zeg maar rustig/normaal/hard?

Ik hou het gewoon rustig! snelheid staat bij mij begin op 7 andere held 7,5.snel zat en op dat tempo ga ik lekker zweten!weet niet hoe dat bij jou gaat zijn natuurlijk.

:pweek2

dag 2

5.30 wakker 60g brinta plus 30g whey gedroken en lekker terug naar bed gegaan

7.30 bord met kale pasta gegeten plus 200g Rundergehakt

9.00 noxipro gedronken

9.30 2x appel 1xbanaan en een lekkerehand vol studentehaver

10 workout been-buik en moet zeggen het gaat alweer de goede kant op met kracht op alle oefeningen ak ik alweer ruim 20kilo extra.hij is fijn;)
Cardio.......Tsja 20 min gedaan wou het gaan opschroeven maar **** me kuiten stonden weer te strak om door te gaan met lopen,kon nauwlijks nog lopen hahah

12u 30Whey lus 60g waxymaize

12.30 zit nu aan de zoutloze bami met 200g Kip

13.00 Lekker pitten oftewel groeien.

maaltijd rond half 3 gaat zijn 8x roereieren waarvan 3 met dooier.

Sides= zweten zowel snachts als in de GYM

Heb net ook nog even 1000 softgel tabs omega 3,6,9 aangeschaft en een pot multivitamines ook 450tabs wel genoeg toch?:cool:

Thats all Brada's

ik volg!
Succes, ben benieuwd

Week 2

Dag 3

Jullie weten inmiddels wel ongeveer wat ik eet per dag is allemaal terug te lezen.

Ik kan jullie zeggen dat er zeker vooruitgang in zit!
Heb vandaag me rug/schouder getraind.

oefening1 Voor Rug Latpull down Totaal 5 setjes waarvan 1 opwarm set
ben begonnen op 50 kilo opwarmen totaal 25 Reps
Set 1: 70k x12reps
Set 2: 80k x10reps
Set 3: 90k x10reps
Set 4: 100kx8 week geleden nog 6 reps

oefening2 Voorover gebogen roeien.
Heb met deze oefening het gewicht laag gehouden en ben voor meer reps gegaan voor de pomp!
Set 1 50k x 15
Set 2 50k x 15
Set 3 50k x 15
Set 4 50k x 15
Kan zeggen dat ik na deze oefening toch al een redelijke pomp voelde komen

Oefening 3
DeadLiften
3 Setjes van gepakt met redelijk gewicht
Set 1 100k x 10
Set 2 120k x 10
Set 3 150k x 8
Gvd men wat voelde ik met deze oefening een meester pomp in me onderrug kelere hee ben er nog stijf van!!!:D

Schouders!

Oefening 1 Neckpress

Set 1 begonnen met 60k x 15
Set 2 80k x 10
Set 3 90k x 10
Set4 90k x 8 Na deze zet dacht ik van ik heb nog wat kracht over dus laat ik 100 kilo proberen daar haalde ik 5 reps uit!en me schouders zaten lekker volgepompt met bloed beetje irritant gevoel;)

Oefening 2 Front raises
Set 1 15kilo dumbbell x 15reps
Set 2 20kilo dumbbell x 12
Set 3 20kilo dumbbell x 10
Set 4 25kilo dumbbell x 10

Heb hierna nogeven 20 min cardio gedaan.

Begin nu echt zeer veel te zweten en ben nu al echt merkbaar sterker te worden!Kreeg trouwens complimenten dat ik er goed begin uit te zien:lol:
Dat doet een man als ons toch altijd goed!

Sides Zijn veel zweten en mijn libido begint nu ook aardig te stijgen,haha me vriendin heeft er gelijk kennis meegemaakt

Laatst bewerkt:
Update

Net mijn 2e inject gezet!
Moet zeggen het ging weer erg makkelijk alleen was ik een beetje aan het trillen:(!!Maargoed even geaspireedt geen bloed!tijdens het eruit ook niet!

Duss kan zeggen dat het al met al weer is geslaagd

Nu trainen.

Heerlijke Borst/biceps Workout gedaan vandaag!

oefening 1 Borst

Bankdrukken

1x opwarm set gedaan met 60 kilo 25 reps

Set 1 100k x 12 reps
2 110k x 12 reps
3 120k x 10 reps
4 150k x 4reps dit was een probeer gewicht kijken hoeveel reps ik hiermee kon halen waren er dus 4 volgende week 6reps proberen:rolleyes:

Oefening 2

Dumbbell Drukken

heb geen opwarm set gedaan was al warm zat

Set 1 25k x 12reps
2 26k x 10reps
3 30k x 10reps
4 32k x 8reps normaal 6

Oefening 3

Bumbell flyes! als Dropset

Set 1 25k maximum aantal reps
2 20k maximum aantal reps
3 18k maximum aantal reps

Biceps

Preacher curl

4 sets gepakt met een gewicht van 40k voelde een mega pomp komen in me biceps heeeeeeeerlijk:D

Concentration curl

alle 4 sets gepakt met begin gewicht van 20k en laatste set met 30k

Armen en borst waren erg dood moet ik zeggen en lekker strak/volgepompt.

20 min cardio was vandaag echt een ****ing drama:D:D
na 10 min zat ik al te vol om door te kunnen lopen helaas, morgen beter

dit was het weer voor vandaag

Gaat lekker denk?
Met deadliften had k ook nog nooit zo een pomp in me onderrug gehad en nu echt over me hele rug zieke spierpijn ervan!

Gaat lekker denk?
Met deadliften had k ook nog nooit zo een pomp in me onderrug gehad en nu echt over me hele rug zieke spierpijn ervan!

Het kerel

Ja gaat wel de goeie kant op!:cool:
hahahah jij ook al?ik schud je hand heb ook een vreselijk stijfe rug:D

Mooi man!
ja was niet normaal eerst een heerlijke pomp maar het werd stijver en stijver, savonds kon k amper bewegen en nu lekker spierpijn geen verkeerde pijntjes dus wel lekker.

ik vind die 12 reps persoonlijk wat veel om massa aan te zetten. Voor een isolatie kan ik 10 reps wel voorstellen maar voorderest altijd 4x8 of 5x5 maargoed ieder zijn ding. Ook vind ik dat er een erg groot verschil zit tussen je DB en BB press

@flip

kan met dumbbell drukken wel zwaarder hoor maar wou dit x voor wat meer reps gaan! ik wissel het een beetje af,ene week zwaar en minder reps en de andere week lichter gewicht met meer reps;)

maar begrijp wat je bedoelt!!!Thanx

ik volg :) wel interesant

hoeveelste kuur is dit als ik vragen mag?

Terug
Naar boven