AndroidHealthClinic

Winstrol/TestE/Deca cycle.

• Topic Starter Topic Starter
Sorry voor de late update!!!
Week 6
kan zeggen dat ik nog steeds sterker wordt en weer me pretjes heb gebroken!!
bench is nu 235 kilo voor 6 reps
deadlift nu op 220 kilo 6 reps
neckpress 180 kilo 8 reps
Leggpress 950 kilo 4 reps mister Coleman Whatch out!! ik ga maandag voor de 1000kilo 4 of 6 reps!!!!!:D:D:D

Tevens heb ik gister inject nummer 6 gehad!en daarna weer even gewogen de gains blijven nu een beetje steken!!!!ik weeg nu momenteel 112 kilo:rolleyes: toch net aan weer een kleine 4 kilo erbij.

Met me voeding gaat het ook uitstekend zit nu op 10 maaltijden per dag!!!
exclusief 4 shakes per dag en de rest aan supplementen.

en ben nu aan het denken wat ik hierna ga doen!!!

Zo i zo stap ik over op een bridge met 125 a 250 mg TestE voor 8 of 10 weekjes en daarna wil ik gaan cutten, en denk de volgende gear te gaan gebruiken.

TestE/TrenE/MastE/Primo en als kickstart weer een lekker winny tab erbij!!klinkt het goed of hebben jullie een ander voorstel?????

dit was het weer voor vandaag!!

Fijn weekend all!!!

Peace out

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 11:13 ----------

de totale gains die ik tot nu toe heb behaald is 18 kilo!!!!!!!! er moet nog zeker 2 kilo bijkomen,en meer is altijd welkom!!!

Week 6
Leggpress 950 kilo 4 reps mister Coleman Whatch out!! ik ga maandag voor de 1000kilo 4 of 6 reps!!!!!:D:D:D

Tevens heb ik gister inject nummer 6 gehad!en daarna weer even gewogen de gains blijven nu een beetje steken!!!!ik weeg nu momenteel 112 kilo:rolleyes: toch net aan weer een kleine 4 kilo erbij.

Zo i zo stap ik over op een bridge met 125 a 250 mg TestE voor 8 of 10 weekjes en daarna wil ik gaan cutten, en denk de volgende gear te gaan gebruiken.

TestE/TrenE/MastE/Primo en als kickstart weer een lekker winny tab erbij!!klinkt het goed of hebben jullie een ander voorstel?????

Fijn weekend all!!!

Peace out

de totale gains die ik tot nu toe heb behaald is 18 kilo!!!!!!!! er moet nog zeker 2 kilo bijkomen,en meer is altijd welkom!!!

Ben ah bridgen op 125mg/week zou géén 250mg doen(is teveel):rolleyes:

kikkuh knallen doe je zeker

Thanx mannen!!!

@ j4ck maar waarom is 250 mg in een bridge teveel dan?dus jij adviseerdt me om op 125mg te gaan??is misschien ook wel wat!

dan schaf ik nu even 1 ampul testE aan,even ophalen bij een matie van me!!!

Maar wat denken jullie van mijn volgende kuur??

TestE/TrenE/MastE/Primo met kickstart winny?? of zal ik voor de korte esters gaan?zoals
TestP/TrenA/mastP/primo en als kick in the ass winny?

latersssssss

Mast primo en winny stacken is echt een beete teveel dht man.
Als je nu eerst een bridge van 4-6 wrken op 125mg test gaat doen zou je daarna
200tren-e
200mast-e
250test-e
Voor een week of 10-12, deze doseringen zijn meer dan zat voor een cutkuur.
Daarna zeker 6 weken nakuur pakken.

Thanx mannen!!!

@ j4ck maar waarom is 250 mg in een bridge teveel dan?dus jij adviseerdt me om op 125mg te gaan??is misschien ook wel wat!

dan schaf ik nu even 1 ampul testE aan,even ophalen bij een matie van me!!!

Maar wat denken jullie van mijn volgende kuur??

TestE/TrenE/MastE/Primo met kickstart winny?? of zal ik voor de korte esters gaan?zoals
TestP/TrenA/mastP/primo en als kick in the ass winny?

latersssssss

Omdat 250mg een kuur is,normaalgezien zou je(volgens kriel) op 70mg

moeten gaan bridgen,ik weet is weinig maar we gaan ervan uit dat onze

gear mss wat underdosed is dus 125mg is meer dan genoeg:rolleyes:

---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 18:25 ----------

mast primo en winny stacken is echt een beete teveel dht man.
Als je nu eerst een bridge van 4-6 wrken op 125mg test gaat doen zou je daarna
200tren-e
200mast-e
250test-e
voor een week of 10-12, deze doseringen zijn meer dan zat voor een cutkuur.
Daarna zeker 6 weken nakuur pakken.

+1

terug van weg geweest!

update week 8

om te beginnen heb ik met leggpress mijn pr gebroken hoor!!! 1000kg staat op mijn lijst van prrretjes!!!!hell mutha****ing yeah!!!!

voor de rest de gains gaan wat minder maar de teller staat al met al toch op 115,5 kg!nog een kleine 4 weekjes te gaan en dan over naar een bridge!

125mg test E voor 6 tot 8 weekjes en dan over naar me cutting cycle!

die zal bestaan uit Test E -Tren E -Mast E en Winstrol tabs.

en in de tijd van mijn bridge gewoon goed blijven eten en trainen om zoveel mogelijk van mijn gewonnen gains te behouden!

Adios!!

Bench hoger dan je deadlift vreemd. Wel lekkere gains man, je vet veel omhoog ? (niet alles doorlezen). Ben ook nu 10 weken off van een winstrol/test/deca kuurtje.

Heb 12 kg gepakt en 8 kg behouden. Vond het een lekker kuurtje, had de test op 750.
Probeer naar die 20 kg te gain sick gains.

Zou de bridge ook op 125 pakken gaan je waardes veel beter uitkomen dan op 250.
En je zal beter knallen want 250 is inderdaad een licht kuurtje dan klapt het minder na de bridge.

Die krachtstats gaan natuurlijk nergens over vriend. Van welk merk is die legpress?

whaha jelous as a mutha!!!!

het gewicht is blijven steken op nu 115,5 kilo rond!!!ben blij met de resultaten wat ik met deze shizzle heb behaald!!

en van welk merk dat legpress toestel is KETTLER!!!!!!! RECORD van MIJ 1000 4 reps!!!!!!

en goeroes kom me niks vertellen hoe het werkt,wat ik moet doen en shit!!!!

Ik weet wat ik heb gepresteerd en weet hoe mijn lichaam inelkaar zit!!!!

stats waren 94 kilo weeg nu dus 115,5 kilo rond dus een mooie gain van 20,5 kilo.

Succes met je eigen body!!!!

Ik ben benieuwd naar de pics en filmpjes..

Al met al, zeer netjes!

1000kg press? ??
Dat is extreem...

Benieuwd naar je benen....

Pic?

die 20kg ken ik wel inkomen als je 10kg vocht en vet eraf haalt zal het wel 10kg vvm zijn. Maar die bench en legpress gelooft natuurlijk niemand zonder filmpies.

Week 6

Fijn weekend all!!!

Peace out

Hahah dit is een grap zeker? 2 maanden geleden trainden we nog samen en je bankdrukte amper 80 kilo en neckpress amper 40 kilo :eek:

Alles wat je hier in deze log lult is fokking bullshit gap waarom doe je dit? snap echt niet dat mensen hier voldoening uit halen om hier over te liegen!
Sowieso weet iedereen met een beetje kennis dat deze krachttstats de grooste bullshit is en alleen voor pro's is weggelegd met maximale genen die jaren volzitten met alle peptides enz...

Triest bro dit had ik niet van jou verwacht

---------- Post toegevoegd Fri 18 May 2012 om 01:03 ----------

ey toppie dank je wel man!!!!

Ja het geeft echt een heerlijk gevoel om 210k te kunnen banken!
Kreeg nog een vraag van een man kan jij dat gewicht wel drukken?Waarop ik antwoorde van dat weet ik niet daar zal ik zo achter komen!en tot mijn en zijn verbazing lukte het aardig.

dus ik heb op dit moment niets te klagen.

hahahah wtf ??????

Laatst bewerkt:
wtfff

Terug
Naar boven