Berto187
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 13%
Sorry voor de late update!!!
Week 6
kan zeggen dat ik nog steeds sterker wordt en weer me pretjes heb gebroken!!
bench is nu 235 kilo voor 6 reps
deadlift nu op 220 kilo 6 reps
neckpress 180 kilo 8 reps
Leggpress 950 kilo 4 reps mister Coleman Whatch out!! ik ga maandag voor de 1000kilo 4 of 6 reps!!!!!

Tevens heb ik gister inject nummer 6 gehad!en daarna weer even gewogen de gains blijven nu een beetje steken!!!!ik weeg nu momenteel 112 kilo
toch net aan weer een kleine 4 kilo erbij.
Met me voeding gaat het ook uitstekend zit nu op 10 maaltijden per dag!!!
exclusief 4 shakes per dag en de rest aan supplementen.
en ben nu aan het denken wat ik hierna ga doen!!!
Zo i zo stap ik over op een bridge met 125 a 250 mg TestE voor 8 of 10 weekjes en daarna wil ik gaan cutten, en denk de volgende gear te gaan gebruiken.
TestE/TrenE/MastE/Primo en als kickstart weer een lekker winny tab erbij!!klinkt het goed of hebben jullie een ander voorstel
??
dit was het weer voor vandaag!!
Fijn weekend all!!!
Peace out
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 11:13 ----------
de totale gains die ik tot nu toe heb behaald is 18 kilo!!!!!!!! er moet nog zeker 2 kilo bijkomen,en meer is altijd welkom!!!
Week 6
kan zeggen dat ik nog steeds sterker wordt en weer me pretjes heb gebroken!!
bench is nu 235 kilo voor 6 reps
deadlift nu op 220 kilo 6 reps
neckpress 180 kilo 8 reps
Leggpress 950 kilo 4 reps mister Coleman Whatch out!! ik ga maandag voor de 1000kilo 4 of 6 reps!!!!!

Tevens heb ik gister inject nummer 6 gehad!en daarna weer even gewogen de gains blijven nu een beetje steken!!!!ik weeg nu momenteel 112 kilo
toch net aan weer een kleine 4 kilo erbij.Met me voeding gaat het ook uitstekend zit nu op 10 maaltijden per dag!!!
exclusief 4 shakes per dag en de rest aan supplementen.
en ben nu aan het denken wat ik hierna ga doen!!!
Zo i zo stap ik over op een bridge met 125 a 250 mg TestE voor 8 of 10 weekjes en daarna wil ik gaan cutten, en denk de volgende gear te gaan gebruiken.
TestE/TrenE/MastE/Primo en als kickstart weer een lekker winny tab erbij!!klinkt het goed of hebben jullie een ander voorstel
??dit was het weer voor vandaag!!
Fijn weekend all!!!
Peace out
---------- Post toegevoegd Fri 16 Mar 2012 om 11:13 ----------
de totale gains die ik tot nu toe heb behaald is 18 kilo!!!!!!!! er moet nog zeker 2 kilo bijkomen,en meer is altijd welkom!!!