MuscleMeat

Winstrol verspreiden over de dag?

MitchHedberg

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Ik ga het nieuwe jaar starten met een kuurtje en deze is als volgt ingepland:

Test e 500mg: 1-10 EW (evt 1-11)
Winstrol 30 mg: 1-4 ED
Nolvadex 20 mg: 12-15 ED

Nu vroeg ik me af hoe ik de winstrol het beste kan innemen. Het meest logisch lijkt me om sochtends, smiddags en savonds in te nemen. Dit omdat stanozolol de lever behoorlijk belast en de halfwaardetijd is maar 9 uur.

30mg heb je weinig aan, en deze hoeveelheid hoef je niet te spreiden.

Wanneer train je?
Ik in de avond..
Doe altijd 1 na ontbijt
1 rond 3 uur en 1 rond 6 na eten...om 19.30 trainen...

• Topic Starter Topic Starter
30mg heb je weinig aan, en deze hoeveelheid hoef je niet te spreiden.
Ik heb ong 1.5 jaar geleden winstrol gepakt op 40 mg a 6 weken. Dit zorgde toch voor een mooie krachttoename (gewicht steeg ook, maar lastig vast te houden). Lijkt me sterk dat 30mg dan opeens niks doet? Het is maar als kickstart hè.
Wanneer train je?
Ik in de avond..
Doe altijd 1 na ontbijt
1 rond 3 uur en 1 rond 6 na eten...om 19.30 trainen...
Ik train meestal in de avond (idd 19:30), maar laatste tijd heb ik minder college's en dan ga ik toch ook wel ees rond 09:30 of zelfs 8:00.

Dit snap ik niet helemaal. Ik weet dat er van 30 mg werkbare stof er geen 30 door het lichaam wordt opgenomen. Maar zou het niet een percentage zijn dat wél wordt opgenomen? Dan maakt het dus niks uit of je 30 mg in 1 keer neemt of 3 x 10 mg verspreid over de dag.

Ja groeien gaat wel lukken (de eerste gaat er ook echt op 1 jan in, goed begin van het jaar:D).

Hmm, ik ga er eens wat bronnen bij zoeken dan.

Dit snap ik niet helemaal. Ik weet dat er van 30 mg werkbare stof er geen 30 door het lichaam wordt opgenomen. Maar zou het niet een percentage zijn dat wél wordt opgenomen? Dan maakt het dus niks uit of je 30 mg in 1 keer neemt of 3 x 10 mg verspreid over de dag.

Nee, de lever is instaat tot een aantal mg af te breken, niet een percentage..
Als je alles in een keer neemt heb je in totaal meer werkzame stof in je bloed als wanneer je het in 3 keer neemt..

Nee, de lever is instaat tot een aantal mg af te breken, niet een percentage..
Als je alles in een keer neemt heb je in totaal meer werkzame stof in je bloed als wanneer je het in 3 keer neemt..

Dit zou kunnen... Moet zeggen dat winny nooit minder dan 50 max 120 heb genomen...

Heb het deze keer op 80 genomen dat vind ik wel een ok dosis.
Minder doet niet erg veel bij mij.

Ik weet inderdaad wel dat je alles in 1x neemt dat je in totaal meer werkzame stof hebt. Maar dan heb je een piek en dan niets meer.

Ik zou 50 mg nemen ik deed altijd smorgens en 1.5 uur voor de training dit was perfect.

Inderdaad, ik had het over lage doseringen verdelen, dat dat zonde is..

Hoge doseringen geen probleem!

Ja minimaal 50mg.

Ik vind em heerlijk op 100mg.

Maar voor ts is 50mg goed.

Ik heb alleen maar 1 potje 1 100 pillen. Daardoor kan ik 4 weken (en een paar dagen) op 30 mg zitten, of 3.5 week op 40 mg... De test knalt meestal in week 3 in toch?

Ik heb alleen maar 1 potje 1 100 pillen. Daardoor kan ik 4 weken (en een paar dagen) op 30 mg zitten, of 3.5 week op 40 mg... De test knalt meestal in week 3 in toch?

Bij mij eerder...bij sommige later...
Vergeet niet dat test geen drugs is die inslaat hè...
Je zult er weinig van merken bh sterker en zwaarder worden...maar dat gebeurd niet van de ene op de andere dag...

Voor een kickstart haal ik altijd 2 potjes.. Soms heb je aan het einde nog iets over, maar meestal gaat dat er alsnog in hogere dosis bij haha

Wat zijn jou goeie voornemens voor 2012? KUURTJE JONGUH

ot
ik zou hem 6 weken pakken op 40mg ed
Dat is zéker mijn goede voornemen :D. Hiernaast heb ik weinig andere goede voornemens, het gaat vrij goed op dit moment;).
Voor een kickstart haal ik altijd 2 potjes.. Soms heb je aan het einde nog iets over, maar meestal gaat dat er alsnog in hogere dosis bij haha
2 Potjes was beter geweest inderdaad, maar moest op het budget letten. Als ik jullie reacties zo eens zie neig ik toch naar de 40 mg per dag, voor 3.5 week. Dan 20 mg bij ontbijt en 20mg voor de training

Dat is zéker mijn goede voornemen :D. Hiernaast heb ik weinig andere goede voornemens, het gaat vrij goed op dit moment;).

2 Potjes was beter geweest inderdaad, maar moest op het budget letten. Als ik jullie reacties zo eens zie neig ik toch naar de 40 mg per dag, voor 3.5 week. Dan 20 mg bij ontbijt en 20mg voor de training
Wat kost een potje winstrol nu ?
Ik zou anders even wachten en 2 potjes nemen.
Anders ga je spijt hebben tijdens je kuur en steeds denken had ik maar wat meer genomen.
Je kan de winstrol op het einde nemen dan heb je wat tijd bij maar kuur dan na met arofixen voor je cortisol.
Bij mij kickt winstrol in na 2 weekjes dan heb je nog maar 1 week over dit is echt kort hoor.

In eerste instantie ging ik gewoon voor een test e only kuurtje maar omdat test lang op zich laat wachten heb ik er toch een potje winstrol bij besteld. Volgens mij begint winstrol normaal gesproken ook een sneller te werken dan de 2 weken die hierboven waren genoemd maar dit zal per persoon verschillend zijn dan... Natuurlijk zal een extra potje winstrol me helpen maar dit is mijn eerste kuur en gains gaan zeker komen :P

Terug
Naar boven