AndroidHealthClinic

Winstrol voor vrouw

Ik ben nu al een tijd bezig met krachtsport wil graag winstrol gaan doen aleen zit ik met een paar vragen is een na kuur belangrijk? Waar moet ik echt op letten? Ik ben 170 en 58 kilo ik sport 5x per week let op mijn voeding en zorg dat ik de juiste aantal eiwitten per dag binnen krijg zou graag wat droger willen worden en wat meer spieren zien iemand tips?
De sticky's lezen

Snap nooit zo goed waarom er gemeld moet worden dat je ook mama bent.

On topic, Neem een coach.
Het is niet alleen ik neem middel A voor resultaat.
Er moet gekeken worden naar wat voor jou werkt, wellicht is het puur voeding en aangepast schema qua trainen en hoef je niet te spelen met je hormonen.

• Topic Starter Topic Starter
Snap nooit zo goed waarom er gemeld moet worden dat je ook mama bent.

On topic, Neem een coach.
Het is niet alleen ik neem middel A voor resultaat.
Er moet gekeken worden naar wat voor jou werkt, wellicht is het puur voeding en aangepast schema qua trainen en hoef je niet te spelen met je hormonen.
Waarom ik dit meld omdat er heel veel word gezegt dat je onvruchtbaar er van kan worden dus wat ik bedoel er mee te zeggen dat ik kinderen heb dus niet perse nog een kinderwens heb, een coach heb ik al en voeding zit ik ook op de goede weg mijn vraag was gewoon of ik een na kuur nodig heb of dat het niet nodig is met winstrol.

Ja hoor maar je betaald een coach voor advies en dan ga je dat verifiëren op een forum en dat advies waar je voor betaald misschien wel links laten liggen.
Waarvoor heb je die coach dan

Ja hoor maar je betaald een coach voor advies en dan ga je dat verifiëren op een forum en dat advies waar je voor betaald misschien wel links laten liggen.
Waarvoor heb je die coach dan
Een vriendin van mij is zelf coach en hoef haar niet te betalen aleen wil ik wat meer informatie winnen dacht dat dit wel een goed forum voor was.

Hoe serieus moet je iemand nemen die zijn vet% door de weegschaal van de Basic Fit laat meten. Neem die pillen gewoon, je bent een volwassen vrouw iedereen hier zegt “niet doen” jij kiest ervoor het wel te doen.

Succes en deel eventueel wat resultaten om het tegendeel te bewijzen.

Eventueel interessant voor TS, jou BF% is dus nog lager dan de eerste aangezien de weegschaal dat aangeeft:
A9953D3F-F177-4B21-B675-7AB5F21188DB.jpeg

Hoe serieus moet je iemand nemen die zijn vet% door de weegschaal van de Basic Fit laat meten. Neem die pillen gewoon, je bent een volwassen vrouw iedereen hier zegt “niet doen” jij kiest ervoor het wel te doen.

Niemand heeft hier gezegt dat het om een weegschaal gaat van basic fit ik heb thuis een weegschaal met perstages ma goed blijkbaar trek je zelf conclusies en wie zegt dat ik er voor kies het wel te doen staat er dat is ben gestart met winstrol? Volgens mij niet volgens mij staat er dat ik het overweeg ik wil aleen adviezen maar blijkbaar is dit forum niet voor adviezen ma om elkaar de grond in te trappen met nutteloze informatie engiste wat ik vraag of een na kuur belangrijk is...

Een vriendin van mij is zelf coach en hoef haar niet te betalen aleen wil ik wat meer informatie winnen dacht dat dit wel een goed forum voor was.
Is het ook wel, jouw verhaal is echter vaag.
Je begint je verhaal met dat je een tijd bezig bent met krachttrainen, vervolgens blijkt dit nog geen jaar te zijn.
Blijkbaar ben je in een half jaar 8 kg aangekomen door te bulken (lijkt mij vrij veel, helemaal voor een vrouw) dus wat nou gaat langzaam?
Daarnaast claim je dat je een vet% hebt van 13% dat heel laag is voor een vrouw, nota bene nadat je die 8kg bent aangekomen.
Dan heb je ineens al een coach wat vervolgens eigenlijk helemaal niet je coach is maar gewoon een vriendin die self claimed coach is met jou als eerste cliënt?
Het gaat je allemaal te langzaam en dat terwijl je nog geen jaar bezig bent. Wat ga je na de winstrol doen dan? Of wil je permanent kuren want vroeg of laat stop je ook en progressie daarmee dus ook..

Eventueel interessant voor TS, jou BF% is dus nog lager dan de eerste aangezien de weegschaal dat aangeeft:

Holyshit, @ ts sta je droger dan die eerste?!

Niemand heeft hier gezegt dat het om een weegschaal gaat van basic fit ik heb thuis een weegschaal met perstages ma goed blijkbaar trek je zelf conclusies en wie zegt dat ik er voor kies het wel te doen staat er dat is ben gestart met winstrol? Volgens mij niet volgens mij staat er dat ik het overweeg ik wil aleen adviezen maar blijkbaar is dit forum niet voor adviezen ma om elkaar de grond in te trappen met nutteloze informatie engiste wat ik vraag of een na kuur belangrijk is...
Mensen hier geven juist advies, maar wellicht niet het advies wat je wilt horen.
Je zult vast in goede shape zijn, maar de rek om dit natuurlijk te verbeteren is er nog lang niet uit. De uitweg zoeken in anabolen is in jou geval (momenteel) niet de juiste keuze, uiteraard kan dit veranderen naar x tijd.

Bijlagen

• picture_1679477015545.png
    picture_1679477015545.png
    1,1 MB · Weergaven: 194
Iig droger dan 90% van dbb.

Winstrol voor een vrouw kan, 2.5 a 5 mg ofzo. Dat terzijde, gewoon nog niet doen. Ook geen anavar of iets. Is niet nodig en zal te weinig resultaat brengen gezien je huidige kennis.

Terug
Naar boven