XXL Nutrition

Winstrol

Dennisbol

Cool Novice
Waardering
0
Hallo allemaal,
ben bijna klaar met mijn kuur winstrol 6 weken op 50mg tabs
Heb goede resultaten behaald. 4 kg aangekomen en mooie vormen. Tevreden!
Als ik nou op deze manier blijf trainen en het goed bijhoud. Blijft dit dan zitten of gaat dit weg.
ik weet dat je bij dianabol wat kilo's en vormen verliest. Heb gehoord dat het bij winstrol anders is.

nakuren en goed blijven eten en je zult het meeste wel houden imo

4kg moet redelijk vast te houden zijn. Haal ff wat leuke supjes in huis, en blijven knallen.

Hallo allemaal,
ben bijna klaar met mijn kuur winstrol 6 weken op 50mg tabs
Heb goede resultaten behaald. 4 kg aangekomen en mooie vormen. Tevreden!
Als ik nou op deze manier blijf trainen en het goed bijhoud. Blijft dit dan zitten of gaat dit weg.
ik weet dat je bij dianabol wat kilo's en vormen verliest. Heb gehoord dat het bij winstrol anders is.
Goed blijven eten, hoog in eiwitten blijven zitten.
En ernaast de juiste supps gebruiken, en dan komt het wel in orde!

Goed nakuren + creatine gebruiken + goed eten + blijven trainen!!! = 75% vasthouden

Succes!

• Topic Starter Topic Starter
oke dankjewel mannen. en wat denken jullie over supp? creatine en triblus? gelijk naar de kuur beginnen?

gr dennis

Creatine zowieso, beetje kracht opvang (als je er tenminste al op reageert)

Net resultaat!

tribulus zal in deze niet nodig zijn, creatine/glutamine en misschien nog iets fancy's als no-xplode, of weet ik veel hoe die zooi allemaal heet tegenwoordig.

oke ik pak creatine 6weken lang oplaadfase gewoon als normaal?
triblus toch maar wel voor de extra power
en glutamine 1 uur voor de training?
en nakuren met nolvadex.
iemand advies hoe lang en hoeveel mg perdag?

en nakuren met nolvadex.

denk dat 2 weekjes op 20mg per dag zal volstaan.

Kort en hard trainen, schoon blijven eten.

Ik heb er zelf ook 4 a 5 kilo van overgehouden. En heb niks kwijt geraakt, nadat ik de volgende sups heb gebruikt:

Creatine zonder oplaadfase.
Eiwitten.
HMB en Glutamine.

Ik heb wel 2 weken 20mg nolvadex aan het eind gedaan, maar ik heb 8 weken gekuurd.

als ik over een tijdje weer een keer winstrolwil pakken, hoe lang moet er ongeveer tussen zitten en behaal ik dan dezelfde resultaten die ik nu behaald heb?

IK zou minimaal even 2 maanden wachten. Resultaten kun je natuurlijk nooit voorspellen.

Ben op dit moment ook bezig met winstrol only kuurtje. Zit nu in me 4de week. Het gaat op zicht wel aardig. nu al 4 kg aangekomen. Dit zou nog beter zijn indien ik meer aandacht besteed aan me voeding (onregelmatige werktijden, klote).

Binnenkort zal ik mijn results ook posten. Ik kan nu al vertellen dat het een geslaagde kuurtje is.

nakuren en goed blijven eten en je zult het meeste wel houden imo

Nakuur na winstrol? Wat zou de meerwaarde dan wel zijn? Oestrogeen vorming is er niet, druk op de axis is minimaal dus axis weinig uit balans.
Ik zie geen rede tot nakuren na winstrol kuur brengt volgens mij meer schade toe in je lichaam dan dat het goed doet.
Dat goed blijven eten en trainen das wel juist en dan ga je normaal niet veel verliezen na je kuur.

Groet A40.

en nakuren met nolvadex.

Hoezo nakuur met nolvadex
Winstrol aromatiseert tog niet ?

zou eerder 20-30mg clomid pakken gedurende 3weken

waarom niet nakuren, nolvadex heeft ook een positief effect op je cholesterol dus ik zou zeker nakuren!

Terug
Naar boven