Fitness Seller

winstroll, anavar of turinabol?

FP IcE

Dutch Bodybuilder
Waardering
12
Lengte
1m89
Massa
88kg
Vetpercentage
13%
beste bb'ers :)

aangezien ik nog even ga wachten met een test-e kuur was ik een oral kuur aan het overwegen.

zelf gaat mijn voorkeur uit naar winny OF anavar, aangezien ze stacken een overkill gaat zijn voor de lever.

mijn doel is extra kg's bijkomen.

dit zou mijn eerste kuur zijn. wat raden jullie mij aan, welke ervaringen qua gains/side effects hebben jullie? welke dosering raden jullie mij aan?

indien er nog een aantal belangrijke zaken zijn die ik moet weten over een van de producten, twijfel niet om deze te vermelden :)

alvast bedankt!!

Voor extra kilo's zou ik geen winstrol of anavar pakken.
Als ik jou was zou ik eens gaan kijken naar Dianabol en dan 40 of 50mg ed. voor een week of 6.

Tip: zorg dat je wat lager in vet gaat want 16% vet is wat aan de hoge kant.

beste bb'ers :)

aangezien ik nog even ga wachten met een test-e kuur was ik een oral kuur aan het overwegen.

zelf gaat mijn voorkeur uit naar winny OF anavar, aangezien ze stacken een overkill gaat zijn voor de lever.

mijn doel is extra kg's bijkomen.

dit zou mijn eerste kuur zijn. wat raden jullie mij aan, welke ervaringen qua gains/side effects hebben jullie? welke dosering raden jullie mij aan?

indien er nog een aantal belangrijke zaken zijn die ik moet weten over een van de producten, twijfel niet om deze te vermelden :)

alvast bedankt!!
aan gezien je toch nog ff w8 met test E...kun je mooi tot die tijd gaan afvallen!!!
Als je dan op 10% zit ben je klaar voor 500mg test E 12 weken....
Succes!

• Topic Starter Topic Starter
Voor extra kilo's zou ik geen winstrol of anavar pakken.
Als ik jou was zou ik eens gaan kijken naar Dianabol en dan 40 of 50mg ed. voor een week of 6.

Tip: zorg dat je wat lager in vet gaat want 16% vet is wat aan de hoge kant.

ja dianabol was ik eerst aan het denken maar ik heb schrik voor de beruchte 'b*ch tits' die je ervan kan krijgen en die je alleen chirurgisch kan laten wegsnijden.(dan zijn al je gains ineens weg). en dianabol dan moet je ook volwaardig nakuren vanwege zware leverbelasting zeker wat het heel wat duurder maakt? :) en geeft het zoveel verschil in gains?

bij dianabol is het vooral vocht dat je bijkomt, tegenover bij winny of anawar is het vooral droge massa die je behoud, of ben ik hier verkeerd? :)

Laatst bewerkt:
Dat is per persoon verschillend of er gyno onstaat.
Zoals je eigenlijk had moeten weten kun je de gyno tegen gaan door er nolvadex bij te pakken.
Je kunt met winstrol of turinabol ook wel een aantal kilo's bij komen.
Maar zoals jou verhaal bij mij overkomt wil je heel wat kilo's aankomen en daarom kwam ik met het dianabol verhaal.

aan gezien je toch nog ff w8 met test E...kun je mooi tot die tijd gaan afvallen!!!
Als je dan op 10% zit ben je klaar voor 500mg test E 12 weken....
Succes!

het probleem is dat ik helemaal niet dik of mollig ben of wat dan ook. zoals je kan zien is 83 kg voor 1.89m niet veel. ik heb paar maanden geleden mijn VP eens uitgerekend aan de hand van een formule die hier ergens op het forum stond (toen moest ik men gewicht, geslacht, lengte, nekomtrek, tailleomtrek meten, en toen werd het automatisch berekend en dat was 16%)
of dit volledig klopt weet ik niet... ik heb wel een holle rug waardoor men buik een beetje vooruit steekt, maar daar kan ik niets aan veranderen...
wat denkten jullie?

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Dat is per persoon verschillend of er gyno onstaat.
Zoals je eigenlijk had moeten weten kun je de gyno tegen gaan door er nolvadex bij te pakken.
Je kunt met winstrol of turinabol ook wel een aantal kilo's bij komen.
Maar zoals jou verhaal bij mij overkomt wil je heel wat kilo's aankomen en daarom kwam ik met het dianabol verhaal.

ja ik begrijp je standpunt, en ik snap ook dat je met dbol op de proppen komt omdat het wel wat intenser is :)

kan je gyno volledig tegengaan met nolva? en moet je dit dan van in het begin bijnemen of enkel nakuren 3 weken ofzo?

Zover ik weet kun je bij producten zoals dianabol de gyno behoorlijk goed tegengaan met nolvadex. Nolvadex pas pakken als het begint te komen en je er last van hebt. nakuren zou ik altijd wel doen.

Als ik last krijg van gyno pak ik meestal niks, bij mij verdwijnt het na de kuur ook weer.

Zover ik weet kun je bij producten zoals dianabol de gyno behoorlijk goed tegengaan met nolvadex. Nolvadex pas pakken als het begint te komen en je er last van hebt. nakuren zou ik altijd wel doen.

Als ik last krijg van gyno pak ik meestal niks, bij mij verdwijnt het na de kuur ook weer.

nolvadex zou ik zoiso in huis halen voor nakuur en idd eventueel voor gyno tegen te gaan.

voel je dat aankomen? en wat zijn de symptomen dan juist?

Voor antwoorden op deze vragen verwijs ik je toch echt door naar Google of zoek eens rond op het forum. Een beetje moeite word hier wel gewaardeerd ;)

hoe lang train je al dan?
en waar train je?in 'n sportschool?
kunnen ze toch daar je vet meten...
alles wat ik lees denk ik dat je nog niet aan aas toe bent...
en met jou stats oral kuurtje is kansloos...zowiezo...
probleem met kuren met 'n te hoog vet% is dat je toch 'n x moet gaan afvallen...en al je massa die je in de kuur daar voor hebt gewonnen dan allemaal kwijt raakt...
dus ik zou nog ff naturel blijven als ik jou was!!!

hoe lang train je al dan?
en waar train je?in 'n sportschool?
kunnen ze toch daar je vet meten...
alles wat ik lees denk ik dat je nog niet aan aas toe bent...
en met jou stats oral kuurtje is kansloos...zowiezo...
probleem met kuren met 'n te hoog vet% is dat je toch 'n x moet gaan afvallen...en al je massa die je in de kuur daar voor hebt gewonnen dan allemaal kwijt raakt...
dus ik zou nog ff naturel blijven als ik jou was!!!

ik train nu bijna anderhalf jaar. in een sportschool (healthcity basic) maar een die vooral gericht is op cardio dus die zijn niet zo into bodybuilding. je krijgt er ook geen begeleiding ofzo. dat zuigt wel. binnekort ga ik wss wel van sportschool veranderen (binnen anderhalve maand wanneer men contract gedaan is) maar of ze daar VP kunnen meten vrees ik ook voor.

Laatst bewerkt:
ik train nu bijna anderhalf jaar. in een sportschool (healthcity basic) maar een die vooral gericht is op cardio dus die zijn niet zo into bodybuilding. je krijgt er ook geen begeleiding ofzo. dat zuigt wel. binnekort ga ik wss wel van sportschool veranderen (binnen anderhalve maand wanneer men contract gedaan is) maar of ze daar VP kunnen meten vrees ik ook voor.

als je de stickys had gelezen word hier aangeraden om min 3jaar training gedaan te hebben alvorens te gaan kuren...en zelf bij 'n health center kun j j vet laten meten...

Dan koop je een huidplooimeter ezodat je het zelf kunt meten.

Terug
Naar boven