XXL Nutrition

Winterdepressie

Nee, I Love It.

Nou het heeft zijn voordelen maar vooral nadelen op de scooter na school t*ring koud regen veel regen en koud maar voor de rest niet echt veel op aan te merken

Nog nooit iets van gemerkt. Vroeger donker is wel fijn, kan je wat langer rukken.

Ik haat het :mad:

nee, kvind winter wel chill, lekker koel alleen nadeel dat het 19.00 al donker is

Uurtje langer slapen ideaal:D

Ik word er niet anders van...

Laatst bewerkt:
Ben blij dat de klok dit weekend achteruit gaat, uurtje langer party'en ;)

Daarbij heeft het allebei zn voor en nadelen, in de winter is het lekker vroeg donker, in de zomer is het warm, mensen moeten zich gewoon meer bezig houden met zichzelf ipv overal om te zeiken.

Ik werk in ploegen.
Zit nu in de nacht ga dan naar de vroege ploeg dus eigenlijk komt het goed uit.

Daarom begin ik elk jaar precies rond dit tijdstip een kuurtje.
Dat geeft toch extra kracht om over mijn diepgaande geestelijke depressies heen te komen door het bijstellen van de klok.

het verschil in tijd hebbik geen last van. maar dat het weer vroeger donker word vind ik wel altijd klote.
heb nu al zo iets van geef me de zomer maar terug, het word nu alte vroeg donker.

we mogen dit weekend weer uurtje langer zuipen en feesten.

waneer het bij zomer uur, een uur word ingekort heb ik er wel wat last van.

Daarom begin ik elk jaar precies rond dit tijdstip een kuurtje.
Dat geeft toch extra kracht om over mijn diepgaande geestelijke depressies heen te komen door het bijstellen van de klok.

Beter los je dingen vanuit je zelf op man ipv middelen van buitenaf. Zo worden verslavingen geboren, kiek moar uut.

Nope, heb zelden last van een depressie en anders neem ik de telefoon gewoon niet op. :thumbup:

Terug
Naar boven