AndroidHealthClinic

Winterdepressie

Geen last van maar ben die sombere donkere regenachtige koude periodes nu al kotsbeu, en we hebben nog maanden te goed! :mad:

Dus dan is het in de ochtend eerder licht? Nouja het is alsnog donker dan als ik op sta.. Geen verschil dus.

die klok verzetten is ****ing irritant ja... beter schaffen ze dat is een keer af. helemaal uit me ritme wat scheiten betreft

Vind het juist heerlijk.

Heeft zijn voor en nadelen , sneeuw en koude vind ik minder erg dan regen. Heb ook de neiging om in de winter meer te gaan hardlopen... Lekker bikkelen en hard trainen , nu doe je toch geen T shirtjes meer aan :').

Heerlijke tijd, lekker slapen in warm zacht bedje, trainen gaat fijner en vind vooral een gezellige tijd

geen last van :) vind het zelfs leuk vroeger donker :D

Geen last van. Neemt niet weg dat ik het onzin vind om de klok terug te zetten.

Yap, ook last van. In de winter gaan mn school prestaties ook erg achteruit en ben ik flink chagrijnig het grote deel van de dag :D

Geen last van maar ben die sombere donkere regenachtige koude periodes nu al kotsbeu, en we hebben nog maanden te goed! :mad:

+1

inderdaad

---------- Toegevoegd om 21:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:38 ----------

Ben door mijn winterdepressie opeens vanzelf gaan bulken.
Depressie weg eten :p

winterdepressie:roflol: komop zeg, een paar dagen(weekje) wat minder in je vel. Zijn zat mensen die het minder treffen.

Ik vind het vrij vervelend. Er is idd zo een soort donker sfeertje vooral in het begin van de winter waar het lijkt dat iedereen wat lastiger is.

Ik zou het niet erg vinden als de winter gewoon wat minder lang duurde. Zomer moet gewoon een stuk langer duren.

ik ben ****ing melancholisch, helaas ligt het niet aan de winter

Ik voel me in de winter altijd depressiever.

ik heb hier altijd last van. En dan niet alleen een week maar echt tot de zomer tijd weer in gaat.
Daarom ga ik ook emigreren. Ik kan niet tegen dit k*t weer en kou hier. ;)

Als het winter is heb ik het gevoel dat het makkelijker is om wyve te vinde

Terug
Naar boven