AndroidHealthClinic

witte "brandnetel" bultjes

Raffaello

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Sinds vandaag heb ik ineens allemaal witte bultjes op mijn lichaam met rode plekken eromheen. Net of ik in de brandnetels ben gevallen, zulk soort bultjes? Het jeukt echt enorm en het zit overal zowat. Wie weet wat dit is en waardoor het veroorzaakt wordt en wat ik er tegen kan doen??

Heb ik ook al gehad. Eén keer op een nacht heel erg zelfs, bovenkant rug en achterkant schouders stonden vol. Jeukte verschrikkelijk, moeilijk te beschrijven eigenlijk hoe het eruitzag. Heel soms heb ik het nog, begint met jeuken en als je eraan toegeeft worden het blaasjes die hard zijn als je erop drukt. Meestal op onderarmen en aan de elleboog... :rolleyes: ...tussen bicep en onderarm, maar niet in de plooi, meer op de buitenkant. Weet nog altijd niet wat het is, dacht eerst wat gevoelig voor lactose. Ik heb het vooral tijdens een bulk gehad waar VEEL melk in zat, paar keer erg gehad toen op mn onderarmen. Nu mijd ik melk, ik krijg er een bloat gevoel van, drink mn shakes nu met water.

Denk toch dat jij nog iets anders voorhebt.

Kijk even op teletekst , ned 1. pg 147. schijnt een nieuw symptoon te zijn voor de ondertussen gemuteerde mexiaanse griep:eek:.
even snel de dokter bezoeken meschien

Zou kunnen. Het zit over m'n hele lichaam. Na een half uur gaan ze weer weg en dan komen ze even later weer ergens anders terug op m'n lichaam. Het zit nu zelfs onder m'n voet:S.

Jup. Klopt precies. Heb je het vooral buiten, bij aanraking met gras e.d.?

heb ik ook.
komt bij mij door de zon.

Het kan ook grasallergie zijn. Maar zonneallergie kan ook heel goed.

• Topic Starter Topic Starter
Bij mij komt het niet door de zon. Ben al 2 weken niet echt buiten geweest. Eerst was ik een week ziek en nu zit ik steeds met die jeuk..dan is het weer 2 uur weg en dan ineens komt het weer en zit ik er helemaal onder. Vooral als ik ga trainen. Na 2 setjes zit ik er helemaal onder en dan denk ik alleen nog maar aan DOUCHEN en kan ik niet verder trainen.

Ik wil een foto uploaden maar hoe doe je dat?

Urticaria/netelroos misschien????
Zou er even mee naar de huisarts of dermatoloog mee gaan, want meestal is er wel een goed medicijn voor. Vermijd warme en koude douches en inspanning even en zorg dat je de juiste behandeling krijgt.
Veel succes

Ga naar de huisarts zou ik zeggen, want dit lijkt mij een allergie. Ze hebben daar meestal goede behandelmethodes voor.

• Topic Starter Topic Starter
Urticaria/netelroos misschien????
Zou er even mee naar de huisarts of dermatoloog mee gaan, want meestal is er wel een goed medicijn voor. Vermijd warme en koude douches en inspanning even en zorg dat je de juiste behandeling krijgt.
Veel succes

Ik heb het even opgezocht en dit is het inderdaad! Ik snap alleen niet waarom ik er nu ineens last van had (het is gelukkig weer weggetrokken), terwijl ik er verder nooit last van heb gehad?!

Terug
Naar boven