- Waardering
- 447
en wat denk je dat ze simuleren met het waterboarden die eerste minuut of wat er op volgt![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en wat denk je dat ze simuleren met het waterboarden die eerste minuut of wat er op volgt![]()

En dus is jouw conclusie dat zwaarder straffen helpt ? Het mes snijdt aan twee kanten. Van de ene kant zal het heus wel positieve effecten hebben, maar het heeft ook zeker wel evenveel negatieve effecten.
Verder is het knap dat jij zeker weet dat je in Amerika geen misdaden zou plegen, enkel door de straf. Volgens mij heb je dat niet altijd volledig in de hand.

Moeten ze maar geen terroristverdachte zijn.en wat denk je dat ze simuleren met het waterboarden die eerste minuut of wat er op volgt![]()
Rendition (2007) - MovieMeter.nl
Toevallig vorige week nog gezien. Die moet je eens kijken. Ergens wel toepasselijk op dit onderwerp.
Ja, dat zuigt..Toch lullig als je voor dat jij heb kunnen bewijzen dat je onschuldig bent zulke praktijken op je uitgevoerd worden.![]()

Vind het wel zielig hoor voor die arme terroristen
terroristen zijn ook maar mensen, ik vind ze verdienen een gewone gevangenis met flatscreen TV, internet etc.., de muren in een leuke kleur, tapijtje op de grond, 3 maaltijden per dag en af en toe zijn neukertje op bezoek enzo.
Ja echt waar hoorrrrr
wat doen ze die mensen toch aan
denk helaas dat er geen flatscreen tv komt voor hun.. zal wel weer een zo'n oud crt scherm
verschrikkelijk, alleen maar omdat ze terrorist zijn.. en ik heb gehoord dat ze zelfs maar 2mbit internet hebben
dat kan je die mensen toch niet aandoen??
Als je al weet dat diegene verantwoordelijk is voor terrorisme, oid, is deze marteling overbodig geworden.In een land waar de doodstraf ook nog gewoon kan zou dit niemand moeten verbazen. Ik ben er tegen, maar het schijnt wel zeer effectief te werken.
Ik kan begrijpen dat het zo populair is: wie het ondergaat zou echt alles opbiechten om het te doen stoppen en het laat nadien geen schade achter aan het lichaam. Dat is zowat de beste marteltechniek die je kan indenken. Maar het probleem is natuurlijk dat je dit alleen zou mogen toepassen op personen waarvan je al zeker weet dat ze verantwoordelijk zijn voor een aanslag en vele mensenlevens. Je kan dit natuurlijk niet zomaar op elke verdachte toepassen, daar gaat de VS echt een stap te ver.
En zoals gezegd heb je natuurlijk niets te zeggen over martelingen in andere landen als je zelf geen haar beter bent, het lokt ook mogelijk meer haat en terrorisme richting VS uit. Kortom er zijn voor en nadelen maar de nadelen wegen zwaarder door.
Ja, en mensen die een bepaalde misdaad begaan waar een van AMerika's zware straffen op staat hebben ook minder te verliezen dus zullen ook verder gaan in het proberen uit handen van de overheid te blijven.Het is minder geworden omdat mensen bang zijn een zware straf te krijgen.Hier in nederland zie ik mezelf eerder een misdaad plegen omdat ze straf minder hoog is.In amerika zou ik dat nooit doen.Dus ikzelf ben al iemand bij wie het wel helpt.
En wie bepaald de defenitie van terrorist, volgens mij kan dan direct de hele Islam gemarteld worden op deze wijze gezien de afkeer die Amerikanen wordt bijgebracht op school voor dit geloof.
Misdadig bedoel je.Toch lullig als je voor dat jij heb kunnen bewijzen dat je onschuldig bent zulke praktijken op je uitgevoerd worden.![]()
Mooie redenatie, waarom denk je dat we in de middeleeuwen zoveel onschuldigen geëxecuteerd werden. Door dit soort technieken antwoord een verdacht precies zoals de verhoorder wil alleen maar om er af te zijn.Als je al weet dat diegene verantwoordelijk is voor terrorisme, oid, is deze marteling overbodig geworden.
En wie bepaald de defenitie van terrorist, volgens mij kan dan direct de hele Islam gemarteld worden op deze wijze gezien de afkeer die Amerikanen wordt bijgebracht op school voor dit geloof.
Ik heb met eigen ogen mogen aanschouwen hoe kleine kinderen die net kunnen praten in de VS wordt geleerd dat de Islam slecht is op creches.
Een ex van mij studeerde in de VS en had een bijbaantje op een creche. Tijdens mijn bezoek aan de VS zijn we daar even naar toe geweest. Aan de muren hing propaganda dat ze de troepen in Irak etc. moesten steunen en dat alleen de VS wist wat het "goede" was.Gelukkig worden islamitische kinderen geleerd dat het Westen echt geweldig is.
Hoe heb jij met eigen ogen dit gezien vraag ik me af
Een ex van mij studeerde in de VS en had een bijbaantje op een creche. Tijdens mijn bezoek aan de VS zijn we daar even naar toe geweest. Aan de muren hing propaganda dat ze de troepen in Irak etc. moesten steunen en dat alleen de VS wist wat het "goede" was.
Bovenop dat werd mij verteld dat de kinderen onder begeleiding wekelijks een kaartje moesten sturen naar een van de soldaten in Irak om hen te steunen.
Als kinderen een kaartje sturen naar Amerikaanse soldaten dan blijkt daaruit dat zij de islam verachten.