Fitness Seller

WK 2018 Topic

Wij kunnen in Nederland alleen maar dromen van een talentvolle generatie
zoals België nu heeft,dat moet ik er wel
meteen bij zeggen

Tegen Japan met geluk gewonnen is ook helemaal niet waar. Ze hadden behoorlijk al wat kansen gehad voor Japan scoorde. In minuut 75 ofzo stond het ook al terug gelijk en was die laatste bal er niet ingegaan hadden ze ook nog altijd de verlengingen.

Tegen Brazilië klopte alles de eerste helft perfect, daarna is de match door wissels gekanteld en was het inderdaad pompen of verzuipen.

Frankrijk kon tegen Argentinië ook in de laatste minuut nog een goal tegengekregen hebben.

Tegen Brazilië was alles aanwezig: aanvallende tegenstander waardoor we ruimte kregen, topvorm, tactiek, inzet... maar ook een grote dosis (kampioenen?)geluk. Laten we er als Belg gewoon van genieten, maar ik ben meteen realistisch genoeg om in te zien dat de wedstrijd tegen Frankrijk zeker geen walk in the park wordt.

We spelen sowieso een finale :P

De Kromme denkt er het zijne van.
Van Hanegem zag hoe Kevin De Bruyne de boel op sleeptouw nam bij België, dat zich ten koste van Brazilië voor de halve finale van het WK in Rusland plaatste. “Ja, een positie naar voren, eindelijk. Wij riepen het al weken, Roberto Martínez deed het eindelijk en nu was het opeens een meesterzet. Vond hij zelf ook. Wat een onzin."

Laatst bewerkt:
Roberto Martinez is dan ook de laatste die ik een wereldkampioenschap gun. Ik snap niet dat België zo'n hansworst heeft genomen.

Luis Enrique is de nieuwe bondscoach van Spanje, zo bevestigt voetbalbond RFEF maandagmiddag via de officiële kanalen. De oud-trainer van onder meer Barcelona wordt de opvolger van Julen Lopetegui, die vlak voor de start van het WK op straat werd gezet. De 48-jarige oefenmeester heeft zijn handtekening gezet onder een tweejarig contract.

Goeie scheids, Kuipers.

Zijn er nog mensen die ondertussen al 100 keer hebben mogen uitleggen wanneer het penalty of buitenspel is? :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.029
Ik ga bijna alleen maar met halve mong*len om. Zijn tijdens het luisteren al vergeten wat er gezegd wordt.

• Like
Waarderingen: mat
Tja een meesterzet tegen een waardeloos Brazilië , het zit gewoon heel erg mee met België .. niks mis mee .. maar om te zeggen dat ze een wereldploeg hebben?? Nah zeker niet.

Vier jaar geleden:

brazil-boy.gif

Mythische Franse trainer heeft weinig hoop
In Frankrijk heeft Guy Roux, 79 inmiddels, een mythische status bereikt. Nadat hij van 1952 tot 1961 speelde voor AJ Auxerre, trainde hij die club onafgebroken 44 jaar lang - de Arsène Wenger van de Ligue 1. Onze zuiderburen kennen hem ook als een man die nooit om een mening verlegen zit. Zoals ook in de aanloop naar Frankrijk - België.

‘Les Bleus’ maakten weinig indruk in de poulefase met Australië, Denemarken en Peru, al overleefden ze die wel vlotjes met 7 op 9. Vervolgens zette Kylian Mbappé het land op zijn kop met twee goals in een spectaculaire 4-3-zege tegen het Argentinië van Messi, waarna het Uruguay van Suarez en Godin in de kwartfinale vlot opzij werd gezet (2-0). Maar ook de Belgen uitschakelen in de halve finale, dat is voor Guy Roux een Franse brug te ver.

“België”, dat is het antwoord van Roux op de vraag van Europe 1 wie er favoriet is morgenavond 20u in Sint-Petersburg. “Zij beschikken over twee ‘buitengewone’ spelers in hun rangen (we veronderstellen dat Roux doelt op Eden Hazard en Romelu Lukaku, nvdr), in tegenstelling tot Frankrijk dat er niet één heeft! Mbappé? Die heeft het niveau van Eden Hazard... binnen vijf jaar. ’t Is te zeggen: hij is nu al heel goed, maar niet excellent zoals het huidige Belgische niveau”, zegt Roux in de radioshow ‘Bons baisers du Mondial’.

Guy Roux spaart ook het Franse paradepaardje Antoine Griezmann niet, op dit WK goed voor drie goals: penalty’s tegen Australie en Argentinië en een schot tegen Uruguay waarop Muslera fors blunderde. Een match waarin de Atlético-aanvaller ook uitpakte met de assist voor de kopbalgoal van Varane. “Als je Hazard vergelijkt met onze spelers uit het aanvallende compartiment, zie ik er niet één die zo kan dribbelen als hij. De eerste geslaagde dribbel van Griezmann op dit WK moet ik nog zien.” Roux looft onze aanvalskracht en staat er van te kijken hoeveel goals België al gemaakt heeft dit WK: 14 stuks. “Om aan dat aantal te geraken, hebben wij drie WK’s nodig...”
vRPpoe.gif

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.035
Didier kan in het rijtje geraken van Franz en Mario

Ik weet al wie Didier zal opvolgen.

• Like
Waarderingen: mat
Wat pakt een nederlandse scheidsrechter zo per jaar? in spanje zijn ze naar dik 3 ton gegaan per jaar als ik ergens

Eredivisie-scheidsrechter kan rekenen op een jaarsalaris van 70.000 euro. Voor iedere wedstrijd op het WK krijgt Kuipers zelfs 25.000 euro.'

Voor hem allemaal peanuts, gezien die een jumbo-supermarkt heeft en een kapperszaak. Nettowinst van meer dan 1 miljoen per jaar. Dus hij doet het niet onaardig als ondernemer ;-)

Terug
Naar boven