- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tov Duitsland in 2014 en Spanje in 2010 was dit Frankrijk gewoon huilen met de pet op als je dat niet ziet ben je blind

Ja het niveau lag laag, een van de redenen dat een ploeg als Engeland zelfs zo ver is geraakt. Duitsland van 2014 veegt de vloer met dit Lucky Frankrijk
Duitsland van 2014 veegt de vloer met dit Lucky Frankrijk

Nee ik ben nog veel feller. Frankrijk lag zelfs onder tegen Peru ahahahahha.Zou @GeenEiwittenVoorJe18Bent dezelfde overtuiging tegen Frankrijk hebben zoals @I Xyzyx I die heeft voor minderjarigen?![]()
Je onderschat onze forum Benno wel enigszins hoor..Nee ik ben nog veel feller. Frankrijk lag zelfs onder tegen Peru ahahahahha.
Ik ben niet persee tegen Frankrijk als land maar wel waar zij voor staan namelijk de devolutie van voetbal door tijdrekken, steeds weer overtredingen,...Je onderschat onze forum Benno wel enigszins hoor..
Ik ben niet persee tegen Frankrijk als land maar wel waar zij voor staan namelijk de devolutie van voetbal door tijdrekken, steeds weer overtredingen,...