Fitness Seller

WK 2018 Topic

Tov Duitsland in 2014 en Spanje in 2010 was dit Frankrijk gewoon huilen met de pet op als je dat niet ziet ben je blind

Frankrijk is een ploeg met heel veel individueel talent maar met een enorme k*tmentaliteit waardoor mensen het moeilijk kunnen aanvaarden dat ze kampioen zijn.

Kroatië is een stuk sympathieker en hierdoor worden hun prestaties dan te rooskleurig gezien. Frankrijk wint gewoon verdiend maar damn, wat een irritante ploeg.

Je weet dat je aanvallend zwak bent als je spits in een heel WK niet scoort :trollface:

Lloris zit zichzelf uit te lachen :)

Ik wil ook een knuffel van Kolinda Grabar. :(

• Like
Waarderingen: mat
Ik ben niet persee tegen Frankrijk als land maar wel waar zij voor staan namelijk de devolutie van voetbal door tijdrekken, steeds weer overtredingen,...

Ik vind het ook wanstaltig om naar te kijken, walgelijk.. nee Hrvatska had wat mij betreft de eerste prijs voor leuk voetbal, hard werken en blijven doorgaan! Zeker na al die lange wedstrijden, niets dan respect!

Joos doet wel z'n best om Frankrijk naar beneden te halen :p

En dan die VAR pfft mogen ze terug afschaffen

Die VAR is toch goed? Dat zal nog beter worden naarmate er langer mee gewerkt wordt. Er kunnen nu bepaalde beslissingen worden teruggedraaid en dat is winst. Dat je 100% terechte keuzes gaat krijgen is een utopie en moet je denk ik ook niet willen in het voetbal, ten koste van alles. Het is geen damtoernooi.

• Like
Waarderingen: Vonk
Vive la France

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven