Nee, ik denk dat Duitsland zal winnen. Al heb ik niet zoveel vertrouwen meer in Löw. Na Euro 2016 was het geen slecht moment geweest om een stap opzij te zetten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Er is teveel bias in z'n selectiebeleid gekropen. Na de uitschakeling was er ook meteen een bericht over tweedracht in de kleedkamer.
En Argentinië op de Copa America '19.

Brugge speelt volgende week supercup. Finale tegen Standard.
Negativiteit gaat over voetbal in het algemeen. Vroeger was het voetbal gewoon veel mooier, nu worden er constant (vuile) overtredingen gemaakt ( truitjes trekken, neerhalen,...) , tijdrekken, onsportiviteit,...Snap de negativiteit over dit toernooi niet zo. Ik heb er echt van genoten. Ook van Frankrijk. Gewoon een hele solide ploeg.
Ook een leuke finale en halve finales. Vaak zijn die knockout wedstrijden zo saai omdat niemand een doelpunt tegen wil. Was op dit toernooi soms ook wel zo maar toch eigenlijk altijd wel veel spanning en best aardig voetbal zo af en toe. Gezeur over Duitsland 2014 of weet ik welk land wanneer. Dat team van toen doet niet mee.
Met welke tijd bedoel je vroeger ?Negativiteit gaat over voetbal in het algemeen. Vroeger was het voetbal gewoon veel mooier, nu worden er constant (vuile) overtredingen gemaakt ( truitjes trekken, neerhalen,...) , tijdrekken, onsportiviteit,...
7min spelen in 25 minuten speeltijd kan je moeilijk zeggen dat er nog van te genieten is. En nu met die VAR wordt er nog een aspect van voetbal verneukt. Vroeger ware nknockout wedstrijden lang niet zo saai hoor. En was het niveau aanvallend veel hoger. Nu wint de ploeg die de meeste overtredingen kan maken zonder geel te krijgen of degene met de beste duikers.
Minstens een jaar of 25-30 terug maar waarschijnlijk nog verder. Vroeger was voetbal geen contactsport, dat hebben ze er nu van gemaakt door steeds meer en meer toe te laten. Omdat er zoveel overtredingen worden gemaakt kan misschien 20% van de aanvallen doorgaan en dit creeërt dan imo een saaie wedstrijd en die zogezegde ' spanning ' is onzin. Ik heb zelf ook een jaar of 8 voetbal gespeeld en nooit heb ik een gele kaart gepakt, nooit heb ik truitjes getrokken en zeker nooit met opzet mijn tegenstander van de mat proberen te stampen. Kan je nog winnen als je nu zo speelt? Nee, maar daar ligt juist de kritiek.
Vroeger met terugspel regel op keeper was voetbal ook vaak boring. Italië 1990 was zo boring dat ze daarom de regel hebben bedacht dat de keeper de bal niet meer mag pakken met zn handen van teammaat die terugspeelt.
Na dit toernooi ingevoerd