AndroidHealthClinic

WK 2018 Topic

Bezoekers in dit topic

Weet ik maar is al jaren zo dat er weinig echte Fransen meedoen.
In de selectie van 1998 waren sommige blanken ook van buitenlandse afkomst. (o.a. Djorkaeff, Pires & Boghossian)
 
Laatst bewerkt:
"Dank aan de gast die mijn gedachten voor een lange tijd heeft verknald. Hij greep zijn kans om mijn vagina te strelen en mijn billen aan te raken toen ik half bewusteloos was op de Champs-Élysées. Ik voel mij slecht, heel slecht."
???
 
Monocultureel Zagreb was het een prachtfeest ondanks het verlies.
 
Als Bask zijnde kan hij beter een Spaans paspoort aanvragen. Vooral nu Pique gestopt is.

De Fransen hebben zoveel weelde. Niet normaal eigenlijk. :gek: Lenglet, die net tekende bij Barcelona, heeft ook nog geen cap achter z'n naam staan.

En dan nog te bedenken dat Aubameyang, Mahrez en Sané ook voor Frankrijk hadden kunnen uitkomen. :nanner:
Ja Spanje kan wel wat gebruiken achterin .. met alleen Ramos red je het niet
 
Als Vertonghen nog een prijs wil winnen dan moet hij dringend verkassen.
 
Als Vertonghen nog een prijs wil winnen dan moet hij dringend verkassen.
Komt te kort voor de top , Tottenham is zijn niveau .. Arsenal zou leuk zijn maar win je ook niks mee.
 
Mesut Ozil zet er internationaal een punt achter. Wat een schande voor Duitsland toch wel. Was zeker niet in zijn beste vorm maar ook veruit niet de slechtste speler van het elftal. Onterechte kritiek imo en zijn huidskleur/afkomst zal er wel tussen zitten. Zonde.
 
Janken om racisme omdat je met een retard als Erdogan op de foto gaat. :roflol: Marco van Basten werd ook uitgekotst omdat ie trots stond te poseren met Poetin.
 
Janken om racisme omdat je met een retard als Erdogan op de foto gaat. :roflol: Marco van Basten werd ook uitgekotst omdat ie trots stond te poseren met Poetin.
En dan vrolijk roept daar trots op te zijn en het zo weer een tweede keer zou doen met Erdogan.
 
Ja daar ben ik het ook mee eens, ik vind het alleen jammer dat hij daardoor ook wordt afgedaan als de rotte appel van het duitse elftal. Wat hij volgens mij niet is.
 
Back
Naar boven