In de selectie van 1998 waren sommige blanken ook van buitenlandse afkomst. (o.a. Djorkaeff, Pires & Boghossian)Weet ik maar is al jaren zo dat er weinig echte Fransen meedoen.
Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In de selectie van 1998 waren sommige blanken ook van buitenlandse afkomst. (o.a. Djorkaeff, Pires & Boghossian)Weet ik maar is al jaren zo dat er weinig echte Fransen meedoen.

"Dank aan de gast die mijn gedachten voor een lange tijd heeft verknald. Hij greep zijn kans om mijn vagina te strelen en mijn billen aan te raken toen ik half bewusteloos was op de Champs-Élysées. Ik voel mij slecht, heel slecht."

Ja Spanje kan wel wat gebruiken achterin .. met alleen Ramos red je het nietAls Bask zijnde kan hij beter een Spaans paspoort aanvragen. Vooral nu Pique gestopt is.
De Fransen hebben zoveel weelde. Niet normaal eigenlijk.Lenglet, die net tekende bij Barcelona, heeft ook nog geen cap achter z'n naam staan.
En dan nog te bedenken dat Aubameyang, Mahrez en Sané ook voor Frankrijk hadden kunnen uitkomen.![]()
Komt te kort voor de top , Tottenham is zijn niveau .. Arsenal zou leuk zijn maar win je ook niks mee.Als Vertonghen nog een prijs wil winnen dan moet hij dringend verkassen.
Nou dat weet ik zo niet. Hij heeft Willian naar de bank gespeeld.Komt te kort voor de top , Tottenham is zijn niveau .. Arsenal zou leuk zijn maar win je ook niks mee.
En dan vrolijk roept daar trots op te zijn en het zo weer een tweede keer zou doen met Erdogan.Janken om racisme omdat je met een r*tard als Erdogan op de foto gaat.Marco van Basten werd ook uitgekotst omdat ie trots stond te poseren met Poetin.