XXL Nutrition

WK 2018 Topic

Bezoekers in dit topic

ik zit eerlijk gezegd niet te wachten op 11 donkere spelers in het NL elftal ,hoe goed ze ook zijn :o
Als kind zijnde heb ik nooit zo gedacht bij Rijkaard en Gullit. Zie hun tegenwoordig ook niet zo eig. Types als Depay wel met straattaaaltje en fratsjes.
 
Naar Olisadebe gooiden ze bananen toen hij uitkwam voor Polen.

Toen het naar buiten kwam dat Balotelli in aanmerking komt voor de kapiteinsband was er een spandoek met 'onze kapitein heeft Italiaans bloed'.
 
Laatst bewerkt:
Alves lijkt wel ietwat op een aapje. :)
 
  • Like
Waarderingen: mat
laat me raden. Dat was in Rome?
Nee, de wedstrijd was in Zwitserland.

DeVxneBW4AAJ0la.jpg

'Il mio capitano è di sangue Italiano'
 
dit zal uiteindelijk ook zorgen voor een verminderde populariteit van het voetbal in de toekomst,

geen autochtoon gaat een elftal geheel bestaand uit allochtonen zo fanatiek supporteren als nu het geval,

dus het worden of met Afrikanen en Arabische supporters gevulde stadions of hele lege stadions

Denk niet dat mensen zo racistisch zijn. Als het goed gaat lopen staan ze te juichen op de banken, blank of zwart. Kijk naar clubs waar met geld grote spelers wordt gehaald, als ze scoren boeit het niet.

Pas als het slecht zou gaan dan ligt het eerst aan de allochtone spelers. Hoewel ik in Nederland nooit onderscheid voel of heb gemaakt tussen Surinamers of blanke Nederlanders. Ik zie Ruud Gullit of Kluivert niet als allochtonen. Misschien als er alleen maar zwarte spelers zouden zijn het wat meer op zou vallen.
 
Wel grappig dat Mancini eens z'n beklag deed over genaturaliseerde spelers in het Italiaanse elftal. Nu maakt hij er als bondscoach zelf gebruik van. :emo: (Jorginho)
 
Zal Payet ook oprecht blij geweest zijn met de coupe del monde?
 
Er zijn er wel meer die zullen balen. (Benzema, Martial, Lacazette, Rabiot, Laporte...)

Koscielny was er sowieso bij geweest was het niet van z'n blessure.
 
Er zijn er wel meer die zullen balen. (Benzema, Martial, Lacazette, Rabiot, Laporte...)

Koscielny was er sowieso bij geweest was het niet van z'n blessure.
Benzema toch wel een betere spits dan Giroud, zelfs in zijn mindere tijd lol.
 
Vind ik eigenlijk wel mooi dat Benzema en Nasri er niet bij waren.
 
Giroud is geen goalgetter, maar wel een enorm nuttige spits voor z'n team. Alleen leek hij me echt niet in vorm.
 
Het ziet er sowieso niet goed uit voor Benzema, want Deschamps blijft tot 2020. Het is dan nog de vraag of z'n opvolger hem terug selecteert. Hij zal dan 33 jaar zijn.
Giroud is geen goalgetter, maar wel een enorm nuttige spits voor z'n team. Alleen leek hij me echt niet in vorm.
Voor een spits in de Premier League heeft hij toch een aardig gemiddelde. Ik denk ook dat hij totaal niet in vorm was. :emo:
 
Laatst bewerkt:
Zijn er geen stats ergens beschikbaar over complete passes en assists en nog diepere statistics van Giroud?
 
Denk niet dat mensen zo racistisch zijn. Als het goed gaat lopen staan ze te juichen op de banken, blank of zwart. Kijk naar clubs waar met geld grote spelers wordt gehaald, als ze scoren boeit het niet.

Pas als het slecht zou gaan dan ligt het eerst aan de allochtone spelers. Hoewel ik in Nederland nooit onderscheid voel of heb gemaakt tussen Surinamers of blanke Nederlanders. Ik zie Ruud Gullit of Kluivert niet als allochtonen. Misschien als er alleen maar zwarte spelers zouden zijn het wat meer op zou vallen.
Ja dat kan inderdaad wel niet door de beugel imo. Ik bekijk het naar mijn mening ook niet door een racistische bril, ik stel mij gewoon de vraag in hoeverre kan men nog spreken van het Belgisch elftal als er geen enkele Waal of Vlaming op het veld staat. Dit is nu nog niet het geval maar kan zeker nog komen en dat wringt toch vind ik.
 
Back
Naar boven